LasseGL Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Burde hatt to mot Reading hvertfall, det er det ingen tvil om. ? hvis du er liverpool supporter, stikk.....men ja de burde hatt det...men det er endel tvilsomme avgjørelser å.... Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 haha! har sett på liverpool marseille nå...og det liverpool gjør er absolutt ikke noe jeg blir skremt av.... velger å påstå i enkelte situasjoner, ihvertfall i denne kampen, blir du hjulpet av linjedommer/hoveddommern.... kan ta situasjonen der Jamie carra. skal blokke cisse unna ballen og få et innspark fra keeper.....der Jamie rett foran nesa på linjedommeren, står vell 1 meter ifra Jamie, og SER at ballen treffer han, likevell dømmer han innspark.....merkelig..hvis ikke dette er fordel, må linjedommeren være mindre begavet eller rett og slett blind.... Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 OG når det kommer på spillermarkedet er det fortsatt endel posisjoner som Liverpool bør vurdere ny....tenker spesielt på venstrekanten nå, det holder ikke med harrEy, harry, kewell, en avdanka leeds spiller fra tidlig 00.....og høyrekanten er vell et vellkjent problem? ihvertfall, gerrard funker ikke synes nå jeg....trekker for mye inn som indreløper...kan er kant, og en kant skal sleike linja... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 likevell dømmer han innspark.....merkelig.. Hva er ett innspark a? Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 likevell dømmer han innspark.....merkelig.. Hva er ett innspark a? ? ok, kall det hva du vill, sham shit...hehe Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 La dem være. Kanskje de lar oss være i fred Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Burde hatt to mot Reading hvertfall, det er det ingen tvil om. Ingen tvil om nei? Tilogmed Wh1te var enig med meg ang. første situasjonen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 haha! har sett på liverpool marseille nå...og det liverpool gjør er absolutt ikke noe jeg blir skremt av....velger å påstå i enkelte situasjoner, ihvertfall i denne kampen, blir du hjulpet av linjedommer/hoveddommern.... kan ta situasjonen der Jamie carra. skal blokke cisse unna ballen og få et innspark fra keeper.....der Jamie rett foran nesa på linjedommeren, står vell 1 meter ifra Jamie, og SER at ballen treffer han, likevell dømmer han innspark.....merkelig..hvis ikke dette er fordel, må linjedommeren være mindre begavet eller rett og slett blind.... Haha? Den situasjonen var absolutt helt avgjørende for kampen! Skremmende at dommerne kan gjøre en slik feil! Blir nesten litt lei av kvaliteten på dommerne på dette nivået. Huff og huff. OG når det kommer på spillermarkedet er det fortsatt endel posisjoner som Liverpool bør vurdere ny....tenker spesielt på venstrekanten nå, det holder ikke med harrEy, harry, kewell, en avdanka leeds spiller fra tidlig 00.....og høyrekanten er vell et vellkjent problem? ihvertfall, gerrard funker ikke synes nå jeg....trekker for mye inn som indreløper...kan er kant, og en kant skal sleike linja... Nå må jeg spørre om du faktisk så kampen som du påstår at du gjorde? Harry Kewell spilte mer enn godkjent, og hadde til og med to assists. Og Gerrard spilte ikke kant i dag bare så det er sagt. Det gjorde Benayoun og det var ikke spesielt imponerende, det kan jeg være enig i. Kan ta videre diskusjon i Liverpooltråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 haha! har sett på liverpool marseille nå...og det liverpool gjør er absolutt ikke noe jeg blir skremt av....velger å påstå i enkelte situasjoner, ihvertfall i denne kampen, blir du hjulpet av linjedommer/hoveddommern.... kan ta situasjonen der Jamie carra. skal blokke cisse unna ballen og få et innspark fra keeper.....der Jamie rett foran nesa på linjedommeren, står vell 1 meter ifra Jamie, og SER at ballen treffer han, likevell dømmer han innspark.....merkelig..hvis ikke dette er fordel, må linjedommeren være mindre begavet eller rett og slett blind.... Yep, det hjelper oss virkelig at linjedommer dømmer utspark når vi leder 3-0. Takker høyere makter for at han gjorde oss den tjenesten. OG når det kommer på spillermarkedet er det fortsatt endel posisjoner som Liverpool bør vurdere ny....tenker spesielt på venstrekanten nå, det holder ikke med harrEy, harry, kewell, en avdanka leeds spiller fra tidlig 00.....og høyrekanten er vell et vellkjent problem? ihvertfall, gerrard funker ikke synes nå jeg....trekker for mye inn som indreløper...kan er kant, og en kant skal sleike linja... Holder ikke med Kewell? Han har vel hatt et par målgivende de siste kampene og jeg ser ikke helt poenget ditt. Han er ikke 30 år enda og har mye god fotball i seg. Høyrekanten er et velkjent problem? Førstevalget vårt der er skadet, men det visste du kanskje ikke. Gerrard spiller forøvrig bedre enn de fleste på United for tiden. Prøv å unngå dobbelposting forresten. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Artig intervju med to av våre største spillere, Roon og Ron! Hehe, er nok Roon enda liker dialekten =D Ikke sett filmen, men regner med at det er scousisk du snakker om. Det er sånn de snakker i Liverpool. Liker du fortsatt dialekta? trekker tilbake det eg sa..Ron snakka 100 ganger bedre engelsk enn det Roon gjer Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 likevell dømmer han innspark.....merkelig.. Hmm innspark ja?! Joda det hadde jo mye og si for utfallet i kampen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Lasse, hvorfor i svarte tar du opp det der i United tråden? I tillegg prater du ut av ræva. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) enig med Hyrlen. Nå legge me den saken død..viss ikkje så får den fortsette i Liverpool tråden.. Sånn, da var siste orda sagt i den saken Endret 11. desember 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Et innlegg slettet i henhold til #6. Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Sjøl er eg united fan til 1000 men ikveld såg eg en mulighet til å tjene penga: Nordicbet har 1.82 i odds på at Roma vinner. United stiller med 4 eller 5 A-lag spillere (noke i den dur) Roma er revansjelystne og vil nok gjøre det meste for å vinne 1 + 1 = 2 Har vertfall satsa 300 kr på Roma ikveld... Den ser bankers ut! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Sjekk ut FootballFanCast, podcast for fleire lag, lagd av fans. Siste om United finner du her. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=189927 Heh, Liverpool på sitt beste. Thieving scousers... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Roma idag, en kamp jeg gir ganske beng i. Men skal bli gøy å se hva B-laget klarer, samt å se enkelte spillere som ikke har spilt siden Coventry kampen. Ellers gruer jeg meg til Søndag. Om Chelsea og Liverpool vinner, blir det rekordjevnt i toppen. Om Arsenal og United vinner blir det en luke, noe jeg virkelig håper. Da må United riste av seg 1 lag isteden for 3. Å de innbyrdes oppgjørene blir enda tøffere. I tillegg kommer City like bak. Det aller beste er jo såklart seier til United og uavgjort mellom Arsenal og Chelsea. Samt ny skade på V.Persie å at Gerrard får brokk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå