Patrick123 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Berba var ikke en enorm flopp... £30 millioner pund for en spiss som leverte én sesong med over 20 mål (hvorav over halvparten av dem kom i de tre kampene mot Liverpool, Blackburn og Birmingham alene) og tre sesonger med ca. 10 mål i snitt og som ble solgt med over £25 millioner i tap? Jeg digger Berbatov som person og spiller, men man skal vri veldig på sannheten om man mener han var en suksess. Kanskje ikke en enorm flopp, men han var like fullt en flopp. En større flopp en Veron, i hvert fall. Berbatov var et misbrukt geni, og dersom han hadde blitt brukt korrekt hadde klubben fått så mange pokaler at Old Trafford hadde synket i jorden av all vekten. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Pissprat, dessverre. Berbatov har aldri vært i nærheten av å være den spilleren. Ikke for Leverkusen, Spurs, Fulham eller Monaco heller. Ekstremt teknisk dyktig og en nytelse å se på, men langt fra å være en matchvinner i Messi- eller Ronaldo-klassen, uansett hvordan han brukes. Endret 5. august 2015 av Stonemeister 2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Berba var ikke en enorm flopp... £30 millioner pund for en spiss som leverte én sesong med over 20 mål (hvorav over halvparten av dem kom i de tre kampene mot Liverpool, Blackburn og Birmingham alene) og tre sesonger med ca. 10 mål i snitt og som ble solgt med over £25 millioner i tap? Jeg digger Berbatov som person og spiller, men man skal vri veldig på sannheten om man mener han var en suksess. Kanskje ikke en enorm flopp, men han var like fullt en flopp. En større flopp en Veron, i hvert fall. Berbatov var et misbrukt geni, og dersom han hadde blitt brukt korrekt hadde klubben fått så mange pokaler at Old Trafford hadde synket i jorden av all vekten. Fy faen for noe tull. Fin spiller å se på spille, men bare helt ok som stone sier. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Brugge eller Wien please. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Grei skuring de lagene der vel? Monaco kanskje største hindringen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Vi klinker til med fredagskamp allerede neste uke. 4 dager på rad med PL, 3 dager av. Love my life. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 (endret) Berba var ikke en enorm flopp...£30 millioner pund for en spiss som leverte én sesong med over 20 mål (hvorav over halvparten av dem kom i de tre kampene mot Liverpool, Blackburn og Birmingham alene) og tre sesonger med ca. 10 mål i snitt og som ble solgt med over £25 millioner i tap? Jeg digger Berbatov som person og spiller, men man skal vri veldig på sannheten om man mener han var en suksess. Kanskje ikke en enorm flopp, men han var like fullt en flopp. En større flopp en Veron, i hvert fall. Berbatov var et misbrukt geni, og dersom han hadde blitt brukt korrekt hadde klubben fått så mange pokaler at Old Trafford hadde synket i jorden av all vekten. Fy faen for noe tull. Fin spiller å se på spille, men bare helt ok som stone sier. Berbatov var ikke en enorm flopp. Han var heller ikke en flopp eller tilogmed en liten flopp. Han var heller ikke en stor suksess, eller tilogmed en liten suksess. Han var en ok signering som ga mye underholding for pengene. Derfor er han en ok+ signering sett i ettertid. Endret 6. august 2015 av Hansoen 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 @ManUtd: #mufc will face Club Brugge, CSKA Moscow, Lazio, Monaco or Rapid Vienna in the Champions League play-off round. Spår at United ryker ut i play-off. Dere hørte det her først. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Er alle gamle folk negative? Jeg mener, er ikke noe bedre selv. Faen for en dyster gjeng haha Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Og ja, jeg kalte deg gammel hoff. Deal with it gramps Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 (endret) Er alle gamle folk negative? Jeg mener, er ikke noe bedre selv. Faen for en dyster gjeng haha Dem tenker kanskje mye på sitt eget liv og overfører bitterheten til alt annet Endret 6. august 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 (endret) Di maria bekreftet til PSG Edit: Endret 6. august 2015 av Unitedmann_ Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Flott at han er gone..Da ønsker jeg Pedro velkommen når han kommer Hvem vil ha en Di Maria som IKKE vil være i klubben? Verdensklasse på sitt beste men holdningene hans er langt ifra verdensklasse..Ikke var han villig til å gi PL en real sjangse.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Skuffende at det er kona hans som styrer alt. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Skal kjøpe den nye drakten imorgen. Og lurer på om navnet og tallet bakpå drakten har PL designet? Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 (endret) Angående ManUtd sin tweet om Di Maria over: "Didn't wish well to a player who won you the league but did to someone whose best moment was a chip in a game you lost 5-3?" Endret 6. august 2015 av blured 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 (endret) Skal kjøpe den nye drakten imorgen. Og lurer på om navnet og tallet bakpå drakten har PL designet? Sameboe bestilte nettopp United drakt med di Maria bakpå. Sjekk med han. Endret 6. august 2015 av Jotun 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Og ja, jeg kalte deg gammel hoff. Deal with it gramps Hehe, lever godt med det. Her på forumet (i hvert fall av de som er aktive i denne tråden, i den grad jeg kan kalles aktiv for tiden) er nok jeg med mine 29 år blant de eldste. Har du trua for sesongen? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 (endret) Ikke på gull, men at vi er bedre enn i fjor og at vi med en god transfersommer neste år vinner både PL og når langt i CL. Tar mer enn bare en ryddesesong for å ordne opp i troppen han tok over. Noen som husker jeg sa at dette var en lock til å skje for mange år siden forøvrig, noe jeg fikk mye dritt for. At Fergie var på vei til å etterlate oss med en ekstremt utdatert tropp med middelmådigheter. Vel faen hadde jeg rett, dessverre. Kjøpa til skotten, med unntak av RVP; de siste fem åra hans var altså helt forjævlig dårlig. Hvordan han vant ligaen kan ingen vite, tidenes trollmann. Endret 6. august 2015 av Old Game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå