Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

 

Berba var ikke en enorm flopp...

£30 millioner pund for en spiss som leverte én sesong med over 20 mål (hvorav over halvparten av dem kom i de tre kampene mot Liverpool, Blackburn og Birmingham alene) og tre sesonger med ca. 10 mål i snitt og som ble solgt med over £25 millioner i tap?

 

Jeg digger Berbatov som person og spiller, men man skal vri veldig på sannheten om man mener han var en suksess. Kanskje ikke en enorm flopp, men han var like fullt en flopp. En større flopp en Veron, i hvert fall.

 

 

Berbatov var et misbrukt geni, og dersom han hadde blitt brukt korrekt hadde klubben fått så mange pokaler at Old Trafford hadde synket i jorden av all vekten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pissprat, dessverre. Berbatov har aldri vært i nærheten av å være den spilleren. Ikke for Leverkusen, Spurs, Fulham eller Monaco heller.

 

Ekstremt teknisk dyktig og en nytelse å se på, men langt fra å være en matchvinner i Messi- eller Ronaldo-klassen, uansett hvordan han brukes.

Endret av Stonemeister
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Berba var ikke en enorm flopp...

 

£30 millioner pund for en spiss som leverte én sesong med over 20 mål (hvorav over halvparten av dem kom i de tre kampene mot Liverpool, Blackburn og Birmingham alene) og tre sesonger med ca. 10 mål i snitt og som ble solgt med over £25 millioner i tap?

 

Jeg digger Berbatov som person og spiller, men man skal vri veldig på sannheten om man mener han var en suksess. Kanskje ikke en enorm flopp, men han var like fullt en flopp. En større flopp en Veron, i hvert fall.

 

Berbatov var et misbrukt geni, og dersom han hadde blitt brukt korrekt hadde klubben fått så mange pokaler at Old Trafford hadde synket i jorden av all vekten.

Fy faen for noe tull. Fin spiller å se på spille, men bare helt ok som stone sier.

Lenke til kommentar

 

 

 

Berba var ikke en enorm flopp...

£30 millioner pund for en spiss som leverte én sesong med over 20 mål (hvorav over halvparten av dem kom i de tre kampene mot Liverpool, Blackburn og Birmingham alene) og tre sesonger med ca. 10 mål i snitt og som ble solgt med over £25 millioner i tap?

 

Jeg digger Berbatov som person og spiller, men man skal vri veldig på sannheten om man mener han var en suksess. Kanskje ikke en enorm flopp, men han var like fullt en flopp. En større flopp en Veron, i hvert fall.

 

Berbatov var et misbrukt geni, og dersom han hadde blitt brukt korrekt hadde klubben fått så mange pokaler at Old Trafford hadde synket i jorden av all vekten.

Fy faen for noe tull. Fin spiller å se på spille, men bare helt ok som stone sier.

 

Berbatov var ikke en enorm flopp. Han var heller ikke en flopp eller tilogmed en liten flopp. Han var heller ikke en stor suksess, eller tilogmed en liten suksess. Han var en ok signering som ga mye underholding for pengene. Derfor er han en ok+ signering sett i ettertid. 

Endret av Hansoen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke på gull, men at vi er bedre enn i fjor og at vi med en god transfersommer neste år vinner både PL og når langt i CL. Tar mer enn bare en ryddesesong for å ordne opp i troppen han tok over.

 

Noen som husker jeg sa at dette var en lock til å skje for mange år siden forøvrig, noe jeg fikk mye dritt for. At Fergie var på vei til å etterlate oss med en ekstremt utdatert tropp med middelmådigheter. Vel faen hadde jeg rett, dessverre. Kjøpa til skotten, med unntak av RVP; de siste fem åra hans var altså helt forjævlig dårlig. Hvordan han vant ligaen kan ingen vite, tidenes trollmann.

Endret av Old Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...