Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Vært på en øde øy siste 2 ukene og er endelig tilbake for å spre litt kvalme. Vi mister vår beste utespiller (det som skal være i alle fall) med et solid tap økonomisk, de Gea situasjonen er så uheldig som den kan være, vi fortsetter å proppe laget fullt med spillere som ikke er gode nok for andre klubber, og attpåtil er vi faen meg i ferd med å miste identiteten vår også. Eneste som er igjen av det jeg kjenner som Manchester United er Rooney, som ikke er god nok og en Michael Carrick, snart klar for pensjonisttilværelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser på det som positivt at vi omstrukturerer laget og får inn masse nytt kjøtt og kaster ut det gamle. Vi må skape en ny United-gjeng som kan bære dette laget i flere år framover. Vi har fått inn masse veldig bra spillere, både med og uten rutine. Jeg tror vi er bedre rustet foran årets sesong enn vi har vært på lang tid (siste 5-6 årene).

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg tror Jones, Shaw og Memphis er starten på en ny generasjon United-legender. Jeg synes ikke vi har mistet identiteten vår. Vi har fortsatt en britisk stamme i laget og gjør fortsatt ting på vår måte selv om fotballen nå i stor grad krever at man bruker besynderlige mengder penger for å holde følge.

 

Jeg er glad for at vi kvittet oss med Di Maria og håper vi unngår å gjøre den tabben igjen. Å bruke astronomiske summer på utenlandske spillere har aldri fungert. Av spillere som har kostet mye (markedet tatt i betraktning) er det nesten utelukkende irske og britiske spillere som har lykkes i United. Robson, Keane, Rio og Rooney er alle klubblegender, og ble kjøpt for rekordsummer (britisk rekord for de tre første, verdensrekord for en tenåring for Rooney). Veron, Berbatov og Di Maria er enorme flopper, mens Mata og Fellaini ikke er i nærheten av å produsere det samme som de gjorde i Chelsea og Everton, i tillegg til at de rett og slett ikke passer inn i troppen overhodet.

 

Historisk sett er det med andre ord lurt å gå etter Bale fremfor andre knalldyre superstjerner. Stones og Kane er også spennende. Håper vi signerer en av dem i sommer. Jeg kommer i hvert fall til å få hetta om vi ikke styrker angrepet og forsvaret vårt før overgangsvinudet stenger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

 

Trodde Rooney aldri skulle få tittelen klubblegende jeg.

Skulle jo egentlig tro det samme om Gerrard.

 

Om man ikke hadde spesielt peiling så ja, da kunne man kanskje det.

De fleste skjønner at Gerrard-situasjonen og Rooney-situasjonen ikke likestilles noe særlig.

Chelsea er ikke det samme for Liverpool som City er for United. Ikke ''erkefiender'', kun rivaler(spesielt i Champions League)

Hadde Gerrard  vurdert å dra til Everton eller United så kunne man kanskje si det samme. 

 

 

Baserer forøvrig Rooney-diskusjonen på hva de fleste her inne(spesielt the original gangsters som har vært her en stund) mener om Rooney selv. God spiller, men aldri anses som klubblegende. Den broen er burde vært brent.

Lenke til kommentar

Berba var ikke en enorm flopp...

£30 millioner pund for en spiss som leverte én sesong med over 20 mål (hvorav over halvparten av dem kom i de tre kampene mot Liverpool, Blackburn og Birmingham alene) og tre sesonger med ca. 10 mål i snitt og som ble solgt med over £25 millioner i tap?

 

Jeg digger Berbatov som person og spiller, men man skal vri veldig på sannheten om man mener han var en suksess. Kanskje ikke en enorm flopp, men han var like fullt en flopp. En større flopp en Veron, i hvert fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har sett Pedro spille opptil flere ganger i La Liga forrige sesong, da jeg føler med på Barcelona pga Neymar. Pedro er god , og han er veldig kvik i beina. Han kan spille i flere posisjoner, men passer han inn i Manchester United? Nei

Jeg ville ha foretrekket Pedro på høyrekanten fremfor Mata, men Mata kommer til å blomstre!

Endret av Neymar10
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

passer han inn i Manchester United? Nei

Jeg ville ha foretrekket Pedro på høyrekanten fremfor Mata, men Mata kommer til å blomstre!

Hvis Mata kommer til å blomstre, hvorfor vil du heller ha Pedro på høyrekanten da?

 

Jeg sa at jeg ville ha foretrekket Pedro på høyrevingen. Høyrekant er Matas posisjon, og Pedro burde forbli i Barcelona.

Lenke til kommentar

 

 

passer han inn i Manchester United? Nei

Jeg ville ha foretrekket Pedro på høyrekanten fremfor Mata, men Mata kommer til å blomstre!

Hvis Mata kommer til å blomstre, hvorfor vil du heller ha Pedro på høyrekanten da?

 

Jeg sa at jeg ville ha foretrekket Pedro på høyrevingen. Høyrekant er Matas posisjon, og Pedro burde forbli i Barcelona.

 

Du foretrekker altså Young på venstrekanten i stedet for Pedro? Pedro kan jo, som du sier, spille i flere posisjoner. 

Lenke til kommentar

Pedro er uten tvil en spiller vi burde hente. Jeg tror han blir å tilpasse seg ligaen like bra som Sanchez, de er begge den type spillere. Pedro er god, ekstremt god, men sliter med spilletid pga. Messi og Suarez. 300 mill for Pedro er mange ganger bedre enn 600 mill for ADM.

 

Bale er spilleren jeg drømmer om, men han må jeg vel fortsatt bare drømme om i lang tid. Bale er topp klasse og presterer i PL uten problemer.

Lenke til kommentar

Pedro er uten tvil en spiller vi burde hente. Jeg tror han blir å tilpasse seg ligaen like bra som Sanchez, de er begge den type spillere. Pedro er god, ekstremt god, men sliter med spilletid pga. Messi og Suarez. 300 mill for Pedro er mange ganger bedre enn 600 mill for ADM.

 

Bale er spilleren jeg drømmer om, men han må jeg vel fortsatt bare drømme om i lang tid. Bale er topp klasse og presterer i PL uten problemer.

 

Støttes. Håper Pedro kommer men blir nok ikke før i neste uke i såfall. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=pT2yeV4VCkw

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...