Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Ah, er logoen på AdiZero-versjonen printet på? Blir den ikke slitt bort etterhvert da?

Jeg har ikke fått betraktet den i nærmere øyesyn, men ettersom den skal være generelt høyere kvalitet så antar jeg den er innsydd. Har 3-4 slike drakter fra før og kvaliteten er veldig bra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er Rafael solgt. Like greit, selv om han på sitt beste er en skikkelig god høyreback.

 

Jeg føler det har vært litt av problemet med mange av spillerne vi har kvittet oss med. Meget høyt, til tider ekstremt høyt, potensiale, men desverre får de ikke det alltid ut. Spillere som Nani, van Persie, Rafael, Di Maria (antar han blir solgt) og Falcao har alle et nivå som tilsier at de burde være selvskrevne i så godt som samtlige startellevere, men du kan ikke ta sjansen på spillere som presterer i hver tredje kamp, om det engang. 

 

Nå er midtbanen dekket, da mangler bare midtstopper og spiss (prioritert i omvendt rekkefølge). 

Lenke til kommentar

Kjøpte også drakt med AdM ifjor, men planen var hele tiden å kjøpe en ny drakt i år fordi jeg ville ha den siste Nike-drakten (og den første med Chevy) fordi jeg ikke hadde kjøpt en drakt på flere år. Samtidig så ville jeg også ha den første med Adidas (som forøvrig ser jævlig fin ut). Så jeg føler egentlig ikke at jeg har tapt noe særlig på det :)

Får heller prøve å rive av bokstavene, men jeg kommer jo ikke til å bruke den uansett når jeg kjøper den nye drakten.

 

Synd at fotballdrakter skal være overpriset som faen, men det henger jo sammen med dyre sponsoravtaler, dyre spillere og lønninger..

 

@Fake President http://www.ehow.com/how_5554684_remove-vinyl-letters-jersey.html

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Synd med Rafael, alltid likt ham.

 

Får man fjernet navnetrykk fra drakter? Hadde altfor stor tro på AdM, å kjøpte en helt ny drakt i fjor. Nå vil jeg ha drakta uten navnet...

 

Hvis noen har en legit måte å fjerne trykk på, så PLEASE fortell! Har en med Saha, Tevez, Özil (Tyskland og Real), Torres (Spania) som jeg skulle vært foruten! 

 

Lol, hvorfor har vi 2 mr president? 

 

https://www.youtube.com/watch?v=cOrc37wNUqU

Lenke til kommentar

Kjøpte også drakt med AdM ifjor, men planen var hele tiden å kjøpe en ny drakt i år fordi jeg ville ha den siste Nike-drakten (og den første med Chevy) fordi jeg ikke hadde kjøpt en drakt på flere år. Samtidig så ville jeg også ha den første med Adidas (som forøvrig ser jævlig fin ut). Så jeg føler egentlig ikke at jeg har tapt noe særlig på det :)

Får heller prøve å rive av bokstavene, men jeg kommer jo ikke til å bruke den uansett når jeg kjøper den nye drakten.

 

Synd at fotballdrakter skal være overpriset som faen, men det henger jo sammen med dyre sponsoravtaler, dyre spillere og lønninger..

 

@Fake President http://www.ehow.com/how_5554684_remove-vinyl-letters-jersey.html

 

Da sitter vi i samme bås skjønner jeg, også med tanke på nick.. haha!

 

Uansett, takk for tipset! Skader ikke å prøve siden jeg definitivt skal ha den nye drakten fra Adidas. Denne gangen blir den kjøpt uten noe navn, så får det heller navnetrykk bli en vurderingssak gjennom sesongen.

Endret av Mr. President
Lenke til kommentar

Apropos Rafael så er det en tanke som har streifet rundt i hodet mitt idag. Di fleste backer har vel sine beste perioder i årene 27-32 år-ish? Evra, Lisarazu, Ashley Cole, Gary Neville, Thuram, Dani Alves... Listen går on and on.

 

Med tanke på at vi hadde Solskjær i stallen, skadet, i ca. 2-3 år gjør at  jeg misliker denne denne overgangen fra "gamle united" til "nye united" ennå mer. 

 

Ja Rafael var en kjeks, men han var en 25 årig kjeks, med sine desidert beste år framfor seg! Vi er ikke en klubb som hiver spillere på dør, når potensialet og viljen og hjertet er der.... Eksemplene på dette er mange: Cantona, Solskjær, Fletcher! 

 

I utgangspunktet var jeg ambivalent for hele overgangen, men når denne tanken streifet meg idag gikk det opp for meg at vi har mistet en fundamental stolpe i MUFC-tankegangen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...