Tomtruck Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Helt greit å hvile Ronaldo ja. Kampen på søndag er mye viktigere, og jeg håper også at spillere som Tevez, Rio, Vidic, Evra og Giggs hviles. Jeg lever godt med et tap i dag da gruppeseieren er sikret. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Helt greit å hvile Ronaldo ja. Kampen på søndag er mye viktigere, og jeg håper også at spillere som Tevez, Rio, Vidic, Evra og Giggs hviles. Jeg lever godt med et tap i dag da gruppeseieren er sikret. Viss du ser eit par poster opp på den 20-mannstroppen som er tatt ut, så er jo ingen av dei du nevner med. Endret 11. desember 2007 av Ed Hunter Lenke til kommentar
fakey Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ja, det er greit å hvile Ron. Men imorgen tror jeg dem helt sikkert taper med den troppen, men dem hviler vel spillerene sine til L'Pool kampen. Greit at dem har vunnet gruppen, men syns det er jo bedre at dem ikke har noen tap i gruppa. Så dem kunne ha tatt med litt flere a-lagsspillere med. Det er jo ikke noe poeng i å risikere noe bare for å ha alle seierene. For min del kunne gjerne Anderson vært hjemme også. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det er jo ikke noe poeng i å risikere noe bare for å ha alle seierene. For min del kunne gjerne Anderson vært hjemme også. Anderson er jo hjemme han også? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Helt greit å hvile Ronaldo ja. Kampen på søndag er mye viktigere, og jeg håper også at spillere som Tevez, Rio, Vidic, Evra og Giggs hviles. Jeg lever godt med et tap i dag da gruppeseieren er sikret. Viss du ser eit par poster opp på den 20-mannstroppen som er tatt ut, så er jo ingen av dei du nevner med. Okay, da er det jo greit Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ja, det er greit å hvile Ron. Men imorgen tror jeg dem helt sikkert taper med den troppen, men dem hviler vel spillerene sine til L'Pool kampen. Greit at dem har vunnet gruppen, men syns det er jo bedre at dem ikke har noen tap i gruppa. Så dem kunne ha tatt med litt flere a-lagsspillere med. Nok en gang ja... Bare bra at de hviler så mange som mulig, selvom det neppe blir seier av det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 HVa er det du mener Teggy etter quitinga av mitt innlegg ? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Se filmen hos Youtube Artig intervju med to av våre største spillere, Roon og Ron! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Hvem snakker best engelsk av de to? :!: Ronaldo sin engelsk har virkelig tatt seg opp! Edit: Hvem snakker mest forståelig engelsk medfører mest riktighet. Endret 11. desember 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Artig intervju med to av våre største spillere, Roon og Ron! må sei eg smilte godt av den filmen der ingenting som tyder på uvennskap dei to imellom i alle fall Hehe, er nok Roon enda liker dialekten =D mest forståelig engelsk er nok Ron! Endret 11. desember 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Digger latteren til Ronnie! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Og hva er opp med de franskmennene og klesstil anyways? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Franskmenn har alltid vert rare da. Spiser frosker. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) *Krysser fingrene for Marseille i kveld!* Endret 11. desember 2007 av RyanReynolds Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Mange straffer har egentlig Liverpool fått i år? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Mange straffer har egentlig Liverpool fått i år? Færre enn de burde hatt.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Mange straffer har egentlig Liverpool fått i år? Færre enn de burde hatt.. Pøh. Dere vil jo ha en straffe per kamp. Endret 11. desember 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Burde hatt to mot Reading hvertfall, det er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Artig intervju med to av våre største spillere, Roon og Ron! Hehe, er nok Roon enda liker dialekten =D Ikke sett filmen, men regner med at det er scousisk du snakker om. Det er sånn de snakker i Liverpool. Liker du fortsatt dialekta? Mange straffer har egentlig Liverpool fått i år? Færre enn de burde hatt.. Pøh. Dere vil jo ha en straffe per kamp. Vel, har nå blitt snytt for noen straffer i år da. Men er enig i at det har blitt en del straffer i år ja, er vel ingen andre måter og stoppe Torres og Gerrard på. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Da var dette ManUtd tråden...Lpool tråden er deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå