Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt greit å hvile Ronaldo ja. Kampen på søndag er mye viktigere, og jeg håper også at spillere som Tevez, Rio, Vidic, Evra og Giggs hviles. Jeg lever godt med et tap i dag da gruppeseieren er sikret.

Viss du ser eit par poster opp på den 20-mannstroppen som er tatt ut, så er jo ingen av dei du nevner med.

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar
Ja, det er greit å hvile Ron. Men imorgen tror jeg dem helt sikkert taper med den troppen, men dem hviler vel spillerene sine til L'Pool kampen. Greit at dem har vunnet gruppen, men syns det er jo bedre at dem ikke har noen tap i gruppa. Så dem kunne ha tatt med litt flere a-lagsspillere med.

Det er jo ikke noe poeng i å risikere noe bare for å ha alle seierene. For min del kunne gjerne Anderson vært hjemme også.

Lenke til kommentar
Helt greit å hvile Ronaldo ja. Kampen på søndag er mye viktigere, og jeg håper også at spillere som Tevez, Rio, Vidic, Evra og Giggs hviles. Jeg lever godt med et tap i dag da gruppeseieren er sikret.

Viss du ser eit par poster opp på den 20-mannstroppen som er tatt ut, så er jo ingen av dei du nevner med.

Okay, da er det jo greit :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja, det er greit å hvile Ron. Men imorgen tror jeg dem helt sikkert taper med den troppen, men dem hviler vel spillerene sine til L'Pool kampen. Greit at dem har vunnet gruppen, men syns det er jo bedre at dem ikke har noen tap i gruppa. Så dem kunne ha tatt med litt flere a-lagsspillere med.

Nok en gang ja...

Bare bra at de hviler så mange som mulig, selvom det neppe blir seier av det.

Lenke til kommentar
Artig intervju med to av våre største spillere, Roon og Ron!

må sei eg smilte godt av den filmen der :) ingenting som tyder på uvennskap dei to imellom i alle fall :wee:

Hehe, er nok Roon enda ;) liker dialekten =D

mest forståelig engelsk er nok Ron! :p

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
Artig intervju med to av våre største spillere, Roon og Ron!

Hehe, er nok Roon enda ;) liker dialekten =D

Ikke sett filmen, men regner med at det er scousisk du snakker om. :p Det er sånn de snakker i Liverpool. Liker du fortsatt dialekta? :wee:

Mange straffer har egentlig Liverpool fått i år?

Færre enn de burde hatt..

Pøh. Dere vil jo ha en straffe per kamp.

Vel, har nå blitt snytt for noen straffer i år da. Men er enig i at det har blitt en del straffer i år ja, er vel ingen andre måter og stoppe Torres og Gerrard på. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...