Old Game Skrevet 19. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2015 Det United gjør er helt riktig, for vi viser at vi ikke er en pushover noe som er viktig når vi skal kjøpe/selge spillere siden. Se på bayern, det er ingen som engang gidder å by på spillerne deres hvis de sier at vedkommende ikke er til salgs. Og skulle spilleren selv lage ugang: Reservelaget next. Eks: Ribery. Blir ikke overrasket hvis De Gea går og vi får noe spennende tilbake senere i vinduet, når den verste stormen rundt Iker Casillas saken er omme. Spennende tider i vente guttaboys og særlig artig blir det ettersom troppen allerede er så god som den er, så slipper vi å ha "panikk" når man blar om til august i kalenderen. Er så deilig å håpe på en stor overgang de siste ukene, men å ikke være avhengig av en for å redde sesongen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Høres ut som om det er ganske sikkert at Di Maria blir, så sant ikke noen byr mer enn £60. Har hele tiden syntes det er rart å kjøpe en så dyr spiller og selge sesongen etter. Med så mye krutt som har kommet inn av CDM vil Di Maria sannsynligvis ha mer frihet denne sesongen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 (endret) Hvis noen finner intervjuet med Woodward som gikk på MUTV her om dagen så gjerne post link! Edit : fant jeg fant https://youtu.be/oYyQccOamxQ Endret 20. juli 2015 av banansplitt™ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Fra nattens LVG-pressekonferanse når en spurte om bekymringer rundt Rooney-skade i testamonial han skal spille 2 august: "He could also fall down the stairs *straight face*" 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 (endret) Hvis noen finner intervjuet med Woodward som gikk på MUTV her om dagen så gjerne post link! Edit : fant jeg fant https://youtu.be/oYyQccOamxQ Linken funket ikke nå. Har du en ny? PS: lenge siden, boys Endret 23. juli 2015 av tc47 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Hvis noen finner intervjuet med Woodward som gikk på MUTV her om dagen så gjerne post link! Edit : fant jeg fanthttps://youtu.be/oYyQccOamxQ Linken funket ikke nå. Har du en ny? PS: lenge siden, boys Hola amigo http://www.theunitedpages.com/video-interview-with-ed-woodward/ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 En måneds tid siden elns? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2015 Hvis noen finner intervjuet med Woodward som gikk på MUTV her om dagen så gjerne post link! Edit : fant jeg fant https://youtu.be/oYyQccOamxQ Linken funket ikke nå. Har du en ny? PS: lenge siden, boys Vi må prøve å blåse litt liv her igjen denne sesongen med litt flere poster alle mann. Spennende tider å være Utd supporter! Jeg syntes vi har det artigste laget i ligaen nå, mange godteriposespillere. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 (endret) Vi går en kjempespennende sesong i møte, ja! Noen fantastiske signeringer har kommet etter at LvG kom til klubben og nesten alt daukjøtt er bortevekk. Er fortsatt i helt ekstase etter Schweinsteiger signeringen! Vil forresten også si at jeg håper Wilson, Pereira og Januzaj får masse sjanser i år. Young bør gå bak dem i rekken. Ikke fordi han er dårligere, men fordi jeg vil se full satsing på våre største talenter. Endret 25. juli 2015 av G27 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2015 Januzaj er ELENDIG, håper han blir lånt ut jeg da. Like irriterende å se på som Obertan. 2 Lenke til kommentar
c4sh Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 (endret) Virker som Januzaj har stagnert fullstendig, dessverre. Endret 25. juli 2015 av c4sh Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Pereira har på den andre side imponert meg ganske mye i de to siste kampene. Spilte bra både gjennom midten og på vingen. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Ja, virkelig grusom er han Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) Angel Di Maria: Louis van Gaal confirms Argentine's absence By Simon Stone BBC Sport in Santa Clara, California Manchester United boss Louis van Gaal claims he "does not know why" Angel Di Maria has not joined up with his team on their pre-season tour. French paper L'Equipe reported that United had agreed a £46.5m deal with Paris St-Germain for the Argentine. But it is understood talks are continuing between the two clubs, with a fee yet to be agreed. "He was not on the plane," said Van Gaal of Di Maria after his team's 3-1 pre-season win over Barcelona. "Marcos Rojo was also not on the plane. He has had a passport issue, from Angel Di Maria I don't know why. I cannot say anything." Van Gaal said on Friday that Di Maria would join United on their pre-season tour despite speculation about a move to PSG. However, it has now been claimed that the 27-year-old, who joined United last summer for a British record £59.7m, will travel to New Jersey - where PSG are based during their tour of America - for a medical with the French club. http://www.bbc.com/sport/0/football/33666730 Endret 26. juli 2015 av ahpadt Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) Jaja, får håpe Pedro blir klar og kanskje tar en Sanchez eller noe i nærheten. Men jeg er redd toppnivået hans ikke er like høyt som Di Maria sitt imo, men så lenge han presterer jevnt og bra gjennom hele sesongen så skal jeg være fornøyd Endret 26. juli 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Burde ikke det siktes litt høyere enn en benkesliter hos Barcelona? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Burde ikke det siktes litt høyere enn en benkesliter hos Barcelona? Hah, du får det til å høres ut som at han er ræva. Ikke lett å få spilletid når de du konkurrerer mot er Messi (verdens beste spiller), Suarez (Verdens beste spiss) og Neymar (en av verdens beste vinger).... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå