Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det Valdes vil frem til med å legge ut det bildet? Et bitter svar på LvGs pressekonferanse..?

 

Synes forøvrig det var jævla uproffesjonelt av LvG å bashe han i utgangspunktet. Blir som om min arbeidsgiver gir meg sparken og deretter går rundt i bygda og forteller alle hvor lat og dårlig jeg var i jobben.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

 

 

Synes forøvrig det var jævla uproffesjonelt av LvG å bashe han i utgangspunktet. Blir som om min arbeidsgiver gir meg sparken og deretter går rundt i bygda og forteller alle hvor lat og dårlig jeg var i jobben.

Og nettopp sånne ting skjer. Du får en elendig referanse som kan lett spre informasjonen videre. Om Valdes rett og slett ikke har giddet å spille u21 kampene pga ego, så kunne jeg ikke brydd meg mindre om hvordan Van Gaal tok dette opp. Da kan heller Valdes ryke rett ut av klubben, trist egentlig da jeg hadde tro på han.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke de Gea-situasjonen. Jeg støtter det at vi ikke lar ham gå for lommerusk, men jeg liker generelt ikke å ha en spiller i troppen når man vet at han forsvinner uansett. Dette blir jo uansett bare enda en mellomsesong så hvorfor ikke tenke litt fremsiktig og hente inn en ny keeper? Vi klarer topp 4 uansett, med eller uten de Gea. Vi vinner uansett ikke ligaen, med eller uten de Gea.

Lenke til kommentar

Nå er man jo ikke i nærheten av å ha en erstatter for De Gea, så da er det bedre å ha en mellomsesong der man har tid å finne en ny og kanskje få den personen til å bli tilpasset United og LVGs filosofi (både på trening og i kamper).

 

Om De Gea går og Valdes går så har United et stort problem om de ikke signerer en stjernekeeper før vinduet stenger. Hvem tar over da?

 

Husk hvor mye De Gea har hatt å si etter SAF dro.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke de Gea-situasjonen. Jeg støtter det at vi ikke lar ham gå for lommerusk, men jeg liker generelt ikke å ha en spiller i troppen når man vet at han forsvinner uansett. Dette blir jo uansett bare enda en mellomsesong så hvorfor ikke tenke litt fremsiktig og hente inn en ny keeper? Vi klarer topp 4 uansett, med eller uten de Gea. Vi vinner uansett ikke ligaen, med eller uten de Gea.

 

Uten at jeg kjenner fyren så tror jeg han er profesjonell nok (og glad nok i MUFC), til at han spiller opp imot sitt beste en sesong, selv om han vet han er borte neste sesong. Men jeg ser poenget ditt, det er ikke ideelt og gjør noe med hodene til folk rundt, som feks når en trener sier han skal slutte når sesongen ender.

Hver tabbe eller feil vil bli kommentert med "han har hodet en annen plass".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...