Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gleder meg så vanvittig mye til sesongstart nå. Er meget optimistisk, i hvert fall hvis vi beholder ADM, og jeg har klokketro på en meget god plassering. Var reservert til sesongen i fjor, det er jeg ikke nå.

Topp 4 skulle bare mangle og kanskje kvartfinale i CL. Vi blir neppe gode nok i løpet av sommeren og høsten til å stikke av med ligagull eller seier i CL, men det gjør ikke noe. Jeg håper på litt flere mål, litt mindre tull og en klar progresjon som et lag. Er vi riktig så heldig så kanskje vi stikker av med et trofé i FA-cupen.

Vi fikk sett mye dårlig i fjor, men også en god del bra etter at vi gikk bort fra 3 bak. Forhåpentligvis vil Schneiderlin og Schweinsteiger være med på å skape balanse og trygghet bakover, framover også. I Carrick og Schweinsteiger har vi to spillere med ekstremt god pasningsfot, noe jeg mener vi har manglet når Carrick har vært ute med skade. I tillegg gir det oss mulighet til å la Herrera (Mata/Fellaini) trekke enda mer framover uten å ofre balansen i laget.

Jeg gleder meg stort til seriestart nå. Kanskje vi drar enda en kanin opp av hatten før sesongen sparkes i gang, hvem vet. Spennende har der vært og spennende er det fortsatt. Woody har virkelig fått satt sitt preg på kontoret og ting virker å gå på skinner for tiden. Kjøpene vi har gjort er til en fornuftig pris på samtlige mann. Føler at Man Utd har vært både gode og fornuftige.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Topp 4 skulle bare mangle og kanskje kvartfinale i CL. Vi blir neppe gode nok i løpet av sommeren og høsten til å stikke av med ligagull eller seier i CL, men det gjør ikke noe. Jeg håper på litt flere mål, litt mindre tull og en klar progresjon som et lag. Er vi riktig så heldig så kanskje vi stikker av med et trofé i FA-cupen.

Hvis vi ikke kjemper om ligagull denne sesongen blir jeg skuffet. Jeg er sikker på at vi kommer til å sparke hardt fra oss i år. Alle lag i PL har all grunn til å frykte oss. 

Kanskje vår beste 11'er med dagens tropp:

DDG

Darmian - Smalling - Rojo - Shaw

Herrera - Carrick - Schweini

Di Maria - Rooney - Depay

Subs: Valdes, Jones, Blind, Valencia, Schneiderlin, Mata, Chicharito

Og selv om vi bytter ut DDG med Valdes og Di Maria med Mata, så er laget kanonsterkt. Merk at jeg ikke engang får med Januzaj, Fellaini eller Young i "kamptroppen". 

Ideelt sett vil vi ha en skikkelig stopperkjempe (f.eks. Otamendi/Ramos) og en annen reservespiss enn Chicharito, men det der er et sterkere lag enn fjorårets. Di Maria, Rojo og Blind har alle fått tid til å tilpasse seg ligaen, for ikke å snakke om at LvG etterhvert fikk vist hva laget var godt for når han fikk satt sitt preg på spillestilen. 

Tror vi kommer til å få det tøft i europa, men jeg har troen på ligagull allerede kommende sesong.

Optimist meg.

Lenke til kommentar

Apropos lønn sies det at salget av rvp og nani + kvitter oss med falcao sparer oss £30 mill årlig!

I tillegg sies det at rvp vil tjene £3 mill pr uke i fenerbache!

3 millioner pund er mer enn Messi og Ronaldo. De ligger vel på ca 5-7 millioner kr i uken (fra klubben).
Ah jaa lol, mente £300k! Blir forvirra av £ av og til.

Utrolig mye penger, uansett!

Det er sånn vi burde få gode spillere til Tippeligaen; gjøre som andre oljeland og gi dem gullkort til statskassa :p

Lenke til kommentar

Dette er deilig:

inn under LvG;

Memphis Depay

Bastian Schweinsteiger

Morgan Schneiderlin

Matteo Darmian

Ander Herrera

Luke Shaw

Angel Di Maria

Daley Blind

Marcos Rojo

Timothy Fosu-Mensah

Victor Valdes

Milinkovic

Falcao (Loan)

Ut under LvG;

Zaha

Buttner

Van Persie

Evra

Janko

Thorpe

Henriquez

Cleverley

Nani

Kagawa

Lawrence

Welbeck

Fletcher

Macheda

Amos

Michael Keane

Anderson

Vermijl

Bebe

( Valdes)

Vi har kvittet oss med ufattelig mye dødkjøtt, ikke en på den listen av spillere ut som jeg skulle ønske vi beholdt. Var kjedelig at Kagawa forsvant men vi har ikke plass til han

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...