Espp Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Gleder meg så vanvittig mye til sesongstart nå. Er meget optimistisk, i hvert fall hvis vi beholder ADM, og jeg har klokketro på en meget god plassering. Var reservert til sesongen i fjor, det er jeg ikke nå. Topp 4 skulle bare mangle og kanskje kvartfinale i CL. Vi blir neppe gode nok i løpet av sommeren og høsten til å stikke av med ligagull eller seier i CL, men det gjør ikke noe. Jeg håper på litt flere mål, litt mindre tull og en klar progresjon som et lag. Er vi riktig så heldig så kanskje vi stikker av med et trofé i FA-cupen. Vi fikk sett mye dårlig i fjor, men også en god del bra etter at vi gikk bort fra 3 bak. Forhåpentligvis vil Schneiderlin og Schweinsteiger være med på å skape balanse og trygghet bakover, framover også. I Carrick og Schweinsteiger har vi to spillere med ekstremt god pasningsfot, noe jeg mener vi har manglet når Carrick har vært ute med skade. I tillegg gir det oss mulighet til å la Herrera (Mata/Fellaini) trekke enda mer framover uten å ofre balansen i laget. Jeg gleder meg stort til seriestart nå. Kanskje vi drar enda en kanin opp av hatten før sesongen sparkes i gang, hvem vet. Spennende har der vært og spennende er det fortsatt. Woody har virkelig fått satt sitt preg på kontoret og ting virker å gå på skinner for tiden. Kjøpene vi har gjort er til en fornuftig pris på samtlige mann. Føler at Man Utd har vært både gode og fornuftige. 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Topp 4 skulle bare mangle og kanskje kvartfinale i CL. Vi blir neppe gode nok i løpet av sommeren og høsten til å stikke av med ligagull eller seier i CL, men det gjør ikke noe. Jeg håper på litt flere mål, litt mindre tull og en klar progresjon som et lag. Er vi riktig så heldig så kanskje vi stikker av med et trofé i FA-cupen. Hvis vi ikke kjemper om ligagull denne sesongen blir jeg skuffet. Jeg er sikker på at vi kommer til å sparke hardt fra oss i år. Alle lag i PL har all grunn til å frykte oss. Kanskje vår beste 11'er med dagens tropp: DDG Darmian - Smalling - Rojo - Shaw Herrera - Carrick - Schweini Di Maria - Rooney - Depay Subs: Valdes, Jones, Blind, Valencia, Schneiderlin, Mata, Chicharito Og selv om vi bytter ut DDG med Valdes og Di Maria med Mata, så er laget kanonsterkt. Merk at jeg ikke engang får med Januzaj, Fellaini eller Young i "kamptroppen". Ideelt sett vil vi ha en skikkelig stopperkjempe (f.eks. Otamendi/Ramos) og en annen reservespiss enn Chicharito, men det der er et sterkere lag enn fjorårets. Di Maria, Rojo og Blind har alle fått tid til å tilpasse seg ligaen, for ikke å snakke om at LvG etterhvert fikk vist hva laget var godt for når han fikk satt sitt preg på spillestilen. Tror vi kommer til å få det tøft i europa, men jeg har troen på ligagull allerede kommende sesong. Optimist meg. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 6 i odds på ligagull til Manchester United i år. Sykt mtp at United hadde 5.5 på samme tid i fjor! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Apropos lønn sies det at salget av rvp og nani + kvitter oss med falcao sparer oss £30 mill årlig! I tillegg sies det at rvp vil tjene £3 mill pr uke i fenerbache! 3 millioner pund er mer enn Messi og Ronaldo. De ligger vel på ca 5-7 millioner kr i uken (fra klubben).Ah jaa lol, mente £300k! Blir forvirra av £ av og til. Utrolig mye penger, uansett! Det er sånn vi burde få gode spillere til Tippeligaen; gjøre som andre oljeland og gi dem gullkort til statskassa Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Di Maria kommer til touren 25 juli i følge LVG. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Valdes ferdig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 That ended quickly Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Hvor er det dette kommer fra? Har ikke hørt noe angående noen pressekonferanse. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Hvor sier han det?Han sier det ikke, men det kan jo høres ut som om det er det han mente siden han takket Woodward for salget. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Hvor er det dette kommer fra? Har ikke hørt noe angående noen pressekonferanse. Tour-pressekonferanse for en drøy halvtime siden. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Jo, men United.no pleier jo vanligvis ha full dekning på slikt men jeg har ikke lest noe om at det skulle være noen pressekonferanse idag. Syntes derfor at det var litt rart. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Man kan se opptak pressekonferansen her: https://www.youtube.com/watch?v=a_5ANFxYLZg Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Virker som om di Maria er på vei bort ja. 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 Litt rart å høre han være så ærlig om Valdes. Vanlig at managere forteller i detalj hvorfor spillere blir solgt? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 Dette er deilig: inn under LvG; Memphis Depay Bastian Schweinsteiger Morgan Schneiderlin Matteo Darmian Ander Herrera Luke Shaw Angel Di Maria Daley Blind Marcos Rojo Timothy Fosu-Mensah Victor Valdes Milinkovic Falcao (Loan) Ut under LvG; Zaha Buttner Van Persie Evra Janko Thorpe Henriquez Cleverley Nani Kagawa Lawrence Welbeck Fletcher Macheda Amos Michael Keane Anderson Vermijl Bebe ( Valdes) Vi har kvittet oss med ufattelig mye dødkjøtt, ikke en på den listen av spillere ut som jeg skulle ønske vi beholdt. Var kjedelig at Kagawa forsvant men vi har ikke plass til han 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 https://twitter.com/1victorvaldes/status/621597700199464961 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 Max drama. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 Noe sier meg at det ligger mer bak enn dette. Valdes har jo jobbet sammen med LVG før, og burde vite hva han står for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 You died? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 (endret) Spørsmålet er vel hvor mange kamper U21-laget spilte kontra hvor man han var med i. Som meg bekjent fikk Valdes en gratissjanse av LVG ved å kunne trene med United, så jeg ville forventa at han tok hver eneste kampsjanse. Endret 16. juli 2015 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå