Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er dumt og synd det er snakk om en overgang for Di Maria til PSG. Han på høyre ving hadde vært perfekt med Depay på venstre side og Rooney som enslig spiss. 

 

Eneste positive side av Di Marias overgang er at Adnan får flere sjanser og kan få utnyttet det potensialet han har vist. Utenom det har di Maria vist gode takter i turneringen som var nå nylig. 

Endret av Mads7
Lenke til kommentar

Hehe spillerne takker Ed når de blir vist døra. Snakker om zero to hero! Håper også vi beholder Di Maria, men kan leve med et salg om det kommer inn en profil i hans sted, rett å slett fordi vi spilte best fotball uten ADM i fjor og uansett er såpass forsterket. Men da må det offensiv slagkraft inn! Etter nærmere ettertanke er jeg 60/40 i favør at jeg tror han blir, mao langt i fra sikker. 

Lenke til kommentar

Apropos lønn sies det at salget av rvp og nani + kvitter oss med falcao sparer oss £30 mill årlig!

I tillegg sies det at rvp vil tjene £3 mill pr uke i fenerbache!

3 millioner pund er mer enn Messi og Ronaldo. De ligger vel på ca 5-7 millioner kr i uken (fra klubben).

Lenke til kommentar

 

 

Apropos lønn sies det at salget av rvp og nani + kvitter oss med falcao sparer oss £30 mill årlig!

I tillegg sies det at rvp vil tjene £3 mill pr uke i fenerbache!

3 millioner pund er mer enn Messi og Ronaldo. De ligger vel på ca 5-7 millioner kr i uken (fra klubben).
Ah jaa lol, mente £300k! Blir forvirra av £ av og til.

 

Utrolig mye penger, uansett!

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...