Btbw Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 (endret) Spørsmålet er vel om LvG vil ha noen spisser i laget i det hele tatt. Bare se på bayern, barcelona, spania... 3 lag som har høstet titler i årevis (utenom siste vm for spania). 3 lag som har drøssevis av gode midtbanespillere. Såvidt jeg husker så har vel alle 3 lag i enkelte kamper stilt totalt uten spisser?? Å ha en typisk "jeg skal score målene" type i dagens fotball, blir mer å mer utdatert i mine øyne. Uforutsigbarhet er nøkkelen! De spiller typisk 4-3-3 så de har en form for spisser, men de to på siden er mer 'vingspisser', ex. pedro, bojan, robben, muller osv. Kan være enig i at de ikke har hatt en typisk midtspiss. David Villa og Messi byttet litt på for Barca. Spania hadde Torres. Bayern hadde Manzukic som var en typisk midtspiss. Nå har de Lewandowski. Endret 12. juli 2015 av Btbw Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Jeg skulle klappet for Woodward, men han har allerede signert hendene mine. Endret 13. juli 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Gleder meg til å se Schwei og Schnei maltraktere Fernandinho og Fernando til høsten! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 https://twitter.com/addy_afc/status/620390677889859584 5 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2015 Tar med denne fra redcafe. https://vine.co/v/e5vWjWnje7Y Schneiderlin var en av mine drømmeoverganger. Well done Ed, well done! Beholder vi Di Maria nå trenger vi bare en midtstopper. Fyfaen det er DEILIG! Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Noen som vet når Manchester United reiser til USA i dag? Schneiderlin og Schweinsteiger blir vell presentert når som helst nå.... Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Ed skal bare signere Otamendi og Lacazette først. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) He`s a red! Endret 13. juli 2015 av olehenri Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Fanfuckingtastic! Herregud for en deilig sommer til nå. Vi har en vanvittig sterk midtbane for en gangs skyld nå; - Carrick - Blind - Scheiderlin - Schweinsteiger - Fellaini - Herrera - Mata - (Pereira) I tillegg har vi Valencia, Young, Januzaj, Di maria og Depay som kan herje på kantene. Nå mangler vi en midtstopper så har vi en komplett stall. Skal ikke klage hvis vi henter inn en god / ung spiss også, men da håper jeg det er for å ta plassen / gi seriøs konkurranse til Rooney. Endret 13. juli 2015 av Espp 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Tråd for pre season 2015: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1674339 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Noen må jo ut? 29 førstelagsspillere. 28 uten de Gea. Valdes Darmian - Rojo - Smalling - Shaw Schweinsteiger - Carrick - Herrera Mata - Rooney - di Maria Lindegaard Rafael Jones Blackett Mcnair Evans Blind Schneiderlin Fellaini Pereira Valencia Young Depay Januzaj Chicharito Wilson Lingard Endret 13. juli 2015 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Ut etter min mening: - Evans - Rafael - Chicharito Lån; - Blackett - McNair (mulig backup for førstelaget hvis vi ikke får inn en ny MS) - Pereira (hvis han ikke er tiltenkt en større rolle i år) - Januzaj (hvis han ikke er tiltenkt en større rolle i år) - Lingard Da har vi alt fra 21 til 24 spillere i troppen. Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Ut etter min mening: - Evans - Rafael - Chicharito Lån; - Blackett - McNair (mulig backup for førstelaget hvis vi ikke får inn en ny MS) - Pereira (hvis han ikke er tiltenkt en større rolle i år) - Januzaj (hvis han ikke er tiltenkt en større rolle i år) - Lingard Da har vi alt fra 21 til 24 spillere i troppen. Enig i det utenom Chicharito. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Når kom den skrivefeilen inn i trådtittelen? Eller er det et humoristisk poeng jeg ikke har fått med meg? For øvrig; DEILIG med dagens to signeringer! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Heh, frekk endring jeg ikke har lagt merke til (som garantert sikter til SCHneiderlin og SCHweinsteiger). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå