Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmålet er vel om LvG vil ha noen spisser i laget i det hele tatt. Bare se på bayern, barcelona, spania... 3 lag som har høstet titler i årevis (utenom siste vm for spania). 3 lag som har drøssevis av gode midtbanespillere. Såvidt jeg husker så har vel alle 3 lag i enkelte kamper stilt totalt uten spisser?? Å ha en typisk "jeg skal score målene" type i dagens fotball, blir mer å mer utdatert i mine øyne. Uforutsigbarhet er nøkkelen!

Lenke til kommentar

Helt enig. Rooney er dessuten sjeldent skadet, man kan stole på at han kan spille majoriteten av sesongen. Det er et behov der, bevares, men det er ikke krise og vente til feks januar med å hente inn en ny spiss. Dersom vi ikke selger Hernandez, så har vi egentlig en back up allerede. Etter hva jeg har lest kan dessuten Depay også spille spiss. Se på Real Madrid, nå har de riktignok Ronaldo, men foruten han så er det bare Benzema som er out-and-out spiss. 

 

Jeg mener vi trenger en midtstopper - topp kvalitet sådan - og Schneiderlin for å komplementere midtbanen. Dersom vi beholder Hernandez så ser jeg ikke poenget med å kjøpe en ny spiss, når vi garantert skal spille med bare en av gangen uansett. Vi har allerede mange målfarlige midtbanespillere + Fellaini som strengt talt også er en "hengende" spiss.

 

Ramos + Schneiderlin = komplett stall.  

Lenke til kommentar

Nå var det vel strengt tatt Ed Woodward som sto for forhandlingene, det var jo også hans første sesong, og en sesong vi helst vil glemme. Vi kan vel takke Moyes for Herrera, Shaw samt Fellaini. Vi så jo også hvordan første sesongen til Van Gaal ble, ikke stor hjelp i alle de milliardene som ble brukt. Det som er viktig nå er at Van Gaal vil få tid, så vil United komme tilbake, vi kommer ALLTID tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...