Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ronaldo seier alltid Manchester.. :p

Artig å få sett ka vi får til mot Roma, blir eit ganske så ungt mannskap som blir sendt utpå.

Fin kamp for Saha til å nærme seg matchform, håper han scorer.

haha! roma knuser man utd....

Ronaldo seier alltid Manchester.. :p

Artig å få sett ka vi får til mot Roma, blir eit ganske så ungt mannskap som blir sendt utpå.

Fin kamp for Saha til å nærme seg matchform, håper han scorer.

haha! roma knuser man utd....

Lenke til kommentar
Kvifor ikke berre sei United ;)

Fordi mange andre lag også heter det. Leeds, Newcastle og West Ham f.eks.

Før ManUtds dominans på 90-tallet var Leeds kjent som United.

Ja veit ditta der ;)

Men viss du seie United no so tenke dei aller fleste på Manchester United.. ;)

Endret av Sunhome20
Lenke til kommentar
"De sviktet seg selv i Ligacupen, men nå vil spillere som Jonny Evans, Gerard Pique, Danny Simpson og Chris Eagles få muligheten til å reise seg. Vi vet hva de er i stand til, og nå får de sjansen til å bevise hva de står for.

"Men de skal slippe å gjøre alt på egenhånd," beroliger SAF. "De skal få støtte fra spillere som John O'Shea, Darren Fletcher, Michael Carrick, Louis Saha og Anderson; ja, kanskje involverer vi Cristiano Ronaldo også. Vi har jo ikke for vane å sende lag utpå for å tape, så vi kommer til å stille med et mannskap vi tror er godt nok til å vinne," sier United-manageren."

Hvordan tror dere lagoppstillingen mot AS Roma blir? Jeg tipper den blir seende slik ut:

Kuszczak

Simpson - Piqué - Evans - O'Shea

Eagles - Fletcher - Carrick - Nani

Saha - Tevez/Rooney

Morsomt om Piqué og Evans starter som midtstoppere, men kanskje Vidic eller Ferdinand starter istedenfor én av de? Ferdinand ble jo byttet ut i helgens kamp mot Derby. Jeg tror midtbanen blir sånn, men den kunne kanskje trengt rutinen til Giggs. Så om vi starter i en 4-5-1/4-3-3 formasjon vil nok Giggs være involvert.

Jeg er litt usikker på hvem som starter på topp sammen med Saha. Rooney trenger en nettkjenning snart, begynner å bli en stund siden sist. Tror også vi får se Anderson og Ronaldo i løp av kampen, i hvert fall Ronaldo. Turneringens toppscorer må jo spille. :D

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar

Jeg tror vi heller ser Anderson på banen enn Fletcher, eller kansje Fletcher starter på høyre med Anderson sentralt. Tror det blir Rooney og Saha på topp. Rooney trenger noen kamper etter skaden.

Nani burde vise hva han er god for i den kampen her, jeg vet han sitter inne med mye får håpe dette er en kamp han kan blomstre litt i :)

Lenke til kommentar

Håper nesten Anderson blir spart. Han gikk rett i garderoba når han blei tatt av mot Derby, så då frykta eg at han var småskadd, men det går vel greit. Satsar på at Hargreaves også er klar mot Pool.

Var på kampen på Laurdag, temmelig artig.. "Feed the scousers, let them know its christmas" Lada opp til neste helg. Seier mot liverpool og uavgjort på Emirates så er det tabelltopp.. ;)

Lenke til kommentar

Uniteds 20-mannstropp til Roma-kampen:

Tomasz Kuszczak (25), Tom Heaton (21), Wes Brown (28), Adam Eckersley (22), John O'Shea (26), Gerard Pique (20), Jonny Evans (19), Danny Simpson (20), Kieran Lee (19), James Chester (18), Tom Cleverley (18), Sam Hewson (19), Nani (21), Chris Eagles (22), Michael Carrick (26), Darren Fletcher (23), Fangzhou Dong (22), Febian Brandy (18), Louis Saha (29), Wayne Rooney (22).

Ingen Ronaldo :(

Endret av Sunhome20
Lenke til kommentar

Ja, det er greit å hvile Ron. Men imorgen tror jeg dem helt sikkert taper med den troppen, men dem hviler vel spillerene sine til L'Pool kampen. Greit at dem har vunnet gruppen, men syns det er jo bedre at dem ikke har noen tap i gruppa. Så dem kunne ha tatt med litt flere a-lagsspillere med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...