Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sunny <3

 

deilig å være tilbake på toppen altså. Genistrek å bruke sunny istede for saha, eller er saha skadet?

6977764[/snapback]

 

Saha er småskadet ja. Derfor er det ikke rart at Ferguson refser det franske fotballforbundet for å dra ham med i landslagstroppen.

 

Forøvrig en glimrende kamp i dag. Unner Solskjær all medgang, og det er fantastisk at han avgjør i dag. Men det er en spiller som fortjener mer ros, og det er C.Ronaldo. Han blir bare bedre og bedre, og med den formen han er i nå er han nesten umulig å stoppe. Vår klart beste spiller til nå i år.

Lenke til kommentar
Syntes også Vidic gjorde det veldig bra idag :)

6978615[/snapback]

 

Helt enig! Fortsetter han slik han har gjort etter skadecomebacket, tror jeg vi kommer til å få en klassestopper i ham! Jeg ble meget overrasket over ham i fjor de kampene han spilte!

 

Ellers beviser Ronaldo hvilken utvikling han har hatt de seneste månedene. Han har lært seg å slippe ballen i de rette tidspunktene, mer eller mindre, samt at han spiller minst like bra da publikum piper på ham. Dette beviser hvor god mental styrke han har! Meget, meget imponerende av denne magikeren fra Portugal!

Lenke til kommentar

Må bare gratulere Manchester United fansen med seier over Newcastle. Selv om jeg ikke er Man U fan, så er jeg glad de vant, for jo søren meg selveste solskjær. Så nå ser jeg bare fram til landskampen til lørdag mot Hellas, hvis både solskjær og Steffen Iversen, viser samme takter som igår, ja da er det stort håp for norge! :D

 

mvh.

Fredrik :thumbup:

Endret av The_dark_lord
Lenke til kommentar
Både Vidic og Evra har gjort en flott figur hittil i år! Ronaldo er strålende og Scholes viser gammel storhet, i tillegg til at Heinze fortsatt der han slapp med albuer og fightervilje. Tror dette kan bli en bra sesong!

6984616[/snapback]

 

Enig, og vi må holde oss unna medieskandalene. Samme hva Ferguson osv sier er jeg sikker på at dette har tatt fokus bort fra fotballen tidligere sesonger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...