Bandidos-Pelle Skrevet 11. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 Tror ikke Kimmich får noe problemer med det her, han er et helt vanvittig stort talent. Han får vel først og fremst litt tyn fra de andre gutta, men utover det så tror jeg ikke det skjer så mye. Helt konge i U19-EM i fjor eller når det var. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 Nå mangler det bare Schneiderlin og en midtstopper så blir det saker. 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 Nå mangler det bare Schneiderlin og en midtstopper så blir det saker. Forsvinner Robin van Persie, så er vi faktisk i akutt behov for en effektiv spiss som putter nærmere 20 mål per sesong. Med mindre Ronaldo plutselig kommer tilbake. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 Problemet med å handle en superspiss er at om Rooney fortsatt vil være kaptain og dermed alltid i 11ern på enlan måte, hvor skal han spille om det fortsettes med 4-3-3 (som jeg håper)? Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 11. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 http://www.united.no/nyhetsarkiv/torino-bekrefter-darmian-salg/ Darmian også bekreftet! Da mangler det bare en midtstopper, spiss (går ut fra at RvP drar) og keeper hvis Dave drar. Blir heller ikke lei meg om Schneiderlin kommer, men det er kanskje for mye å be om. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 Spørsmålet er vel om LvG vil ha noen spisser i laget i det hele tatt. Bare se på bayern, barcelona, spania... 3 lag som har høstet titler i årevis (utenom siste vm for spania). 3 lag som har drøssevis av gode midtbanespillere. Såvidt jeg husker så har vel alle 3 lag i enkelte kamper stilt totalt uten spisser?? Å ha en typisk "jeg skal score målene" type i dagens fotball, blir mer å mer utdatert i mine øyne. Uforutsigbarhet er nøkkelen! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juli 2015 Helt enig. Rooney er dessuten sjeldent skadet, man kan stole på at han kan spille majoriteten av sesongen. Det er et behov der, bevares, men det er ikke krise og vente til feks januar med å hente inn en ny spiss. Dersom vi ikke selger Hernandez, så har vi egentlig en back up allerede. Etter hva jeg har lest kan dessuten Depay også spille spiss. Se på Real Madrid, nå har de riktignok Ronaldo, men foruten han så er det bare Benzema som er out-and-out spiss. Jeg mener vi trenger en midtstopper - topp kvalitet sådan - og Schneiderlin for å komplementere midtbanen. Dersom vi beholder Hernandez så ser jeg ikke poenget med å kjøpe en ny spiss, når vi garantert skal spille med bare en av gangen uansett. Vi har allerede mange målfarlige midtbanespillere + Fellaini som strengt talt også er en "hengende" spiss. Ramos + Schneiderlin = komplett stall. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 12. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2015 (endret) Moyes må jo sitte å skamme seg over hva han fikk til på sitt transfermarked, i forhold til LVG så langt Endret 12. juli 2015 av K_7 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2015 Brukte Moyes milliarder ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 12. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2015 Brukte Moyes milliarder ? Tror det var greit nok at han holdt seg til å drite seg ut i kun en overgang jeg. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2015 Høysåta? Han var vel en av deres beste forrige sesong ? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2015 Egentlig ikke. Forsvarer langt ifra prislappen. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2015 Han var en av våre beste forrige sesong jo, men han var likevel et fiaskokjøp av Moyes. Dyr og presterte ikke i det hele tatt 13/14. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 12. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2015 Nå var det vel strengt tatt Ed Woodward som sto for forhandlingene, det var jo også hans første sesong, og en sesong vi helst vil glemme. Vi kan vel takke Moyes for Herrera, Shaw samt Fellaini. Vi så jo også hvordan første sesongen til Van Gaal ble, ikke stor hjelp i alle de milliardene som ble brukt. Det som er viktig nå er at Van Gaal vil få tid, så vil United komme tilbake, vi kommer ALLTID tilbake. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2015 Bring inn en midtstopper og en spiss. Dersom signeringene hittil er noe å gå etter så kan vi vente Hummels og Messi. Hummels+Messi=Mummi. Woody don't fuck around. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2015 (endret) https://instagram.com/p/5Czf1ZMYeO/ Kort sagt: Tobias Schweinsteiger vil aller helst ha ham i Bayern, men hvis det skulle være et annet sted så er det United. Han er veldig glad for at Bastian skal spille for klubben som Eric Cantona spilte for. Han sier at Eric alltid har hatt en plass i hjertet hans. Endret 12. juli 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2015 Hvem er Tobias Schweinsteiger, og kan han spille midtstopper? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2015 (endret) Han er storebroren Han ble hentet til Bayern München II i 2012 og la nettopp opp. Er nok bedre med Evans enn ham Endret 12. juli 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå