Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Schneiderlin hadde vært en fantastisk signering, Darmian vet jeg og jeg antar de fleste her inne lite om, men av det lille jeg har sett virker han lovende. Ut med Nani og RvP er på tide, håper vi henter inn en spiss som kan skyve ut( og ikke ned på midtbanen) Rooney og en verdensklasse midtstopper, mest sannsynlig Otamendi eller Ramos om det er noe i ryktene. Ordner vi dette har vi ett fantastisk lag til neste sesong!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror vi kan konkludere med at Matteo Darmian blir Unitedspiller imorgen eller Fredag. Da er høyrebacken styrket, en posisjon som har vært kanskje den svakeste de siste 10 årene (Neville var grå på slutten av karrieren, og Rafael har aldri tatt helt av)

Og så kan vi bruke Jones i midten men som backup for backen, blir bra;)
Lenke til kommentar

Så langt har Uniteds aktivitet vært briljant. Ikke har vi gått ut offentlig a la Moyes og lagt oss langflate etter urealistiske mål, men istedenfor handlet kvalitet for en rimeligere penge. Dersom Darmian var årets spiller på landslaget i fjor, så må han være en bra spiller. Depay vet vi langt mer om fra før av. Samlet kostet vel disse to rundt 35 millioner pund, og det er egentlig en ok sum.

 

Nani og RvP var aldri forventet å bli sett frekventivt fra start i høst, og jeg synes det at de to nå forsvinner er HELT ok, til en ok pengesum mtp de voldsomme lønningene de begge hevet.

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Meget mulig han forsvinner til Fenerbahce. Men at en som kaller seg "mu33i" (med lukket profil, og bare noen tusen følgere), poster et kornete bilde på instagram kan vel ikke akkurat kalles for en bekreftelse...

Fyren på instagram er Muzzi Ozcan (hvis det er ekte profil riktig nok). Skal være en respektert agent og rådgiver, selv om jeg ikke har orket å sjekke hvem han er agent for.

 

https://www.linkedin.com/pub/muzzi-ozcan/42/795/987

Lenke til kommentar

Egentlig skuffa over at Persie forlater United, han er alltid gull etter en sommer uten turneringer. Han er skadeutsatt og drar på åra, men akkurat for førstkommende sesong hadde vi trengt RVP. Håper det setter en strek over ryktene om at vi selger Di Maria, da blir jeg ordentlig forbanna. 

 

Håper vi dropper bastian og går all inn for schneiderlin, han har åra med seg og er latterlig undervurdert imo. 

Lenke til kommentar

Fantastisk. Nå har jeg ingen kjennskap til Darmian, men ser at flere sier at han har vært veldig god. Regner det som en klar forsterkning på back. Nå mangler bare Schneiderlin, en midtstopper og en spiss så har vi en tropp som kan vinne alle turneringer.

 

Samspillet kommer over tid. Dette ser veldig, veldig bra ut! God sommer.

Lenke til kommentar

Jeg holder en knapp på 22 for Depay.

 

Jeg har også liten kjennskap til Darmian. Har kun sett han på landslaget, uten at jeg tenkte spesielt over hans bidrag. Håper han blir stor for oss! Uansett synd med Rafael, men det gikk vel som det måtte gå. For en spiller han kunne blitt, om han hadde holdt seg skadefri!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...