TurtelWar Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Schneiderlin hadde vært en fantastisk signering, Darmian vet jeg og jeg antar de fleste her inne lite om, men av det lille jeg har sett virker han lovende. Ut med Nani og RvP er på tide, håper vi henter inn en spiss som kan skyve ut( og ikke ned på midtbanen) Rooney og en verdensklasse midtstopper, mest sannsynlig Otamendi eller Ramos om det er noe i ryktene. Ordner vi dette har vi ett fantastisk lag til neste sesong! 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) http://www1.skysports.com/football/news/11667/9907304/robin-van-persie-deal-agreed-by-fenerbahce-sky-sources Fenerbahce have agreed a four-year deal to sign Robin van Persie from Manchester United, according to Sky sources. Endret 8. juli 2015 av banansplitt™ Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) Litt trist, fantastisk person. Men når man ikke har prestert jevnt på toppnivå på snart to sesonger, er det ikke så rart at han nå (99% sikkert) forsvinner. Endret 8. juli 2015 av blured 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Tror vi kan konkludere med at Matteo Darmian blir Unitedspiller imorgen eller Fredag. Da er høyrebacken styrket, en posisjon som har vært kanskje den svakeste de siste 10 årene (Neville var grå på slutten av karrieren, og Rafael har aldri tatt helt av) 1 Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Tror vi kan konkludere med at Matteo Darmian blir Unitedspiller imorgen eller Fredag. Da er høyrebacken styrket, en posisjon som har vært kanskje den svakeste de siste 10 årene (Neville var grå på slutten av karrieren, og Rafael har aldri tatt helt av) Og så kan vi bruke Jones i midten men som backup for backen, blir bra;) Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 (endret) Så langt har Uniteds aktivitet vært briljant. Ikke har vi gått ut offentlig a la Moyes og lagt oss langflate etter urealistiske mål, men istedenfor handlet kvalitet for en rimeligere penge. Dersom Darmian var årets spiller på landslaget i fjor, så må han være en bra spiller. Depay vet vi langt mer om fra før av. Samlet kostet vel disse to rundt 35 millioner pund, og det er egentlig en ok sum. Nani og RvP var aldri forventet å bli sett frekventivt fra start i høst, og jeg synes det at de to nå forsvinner er HELT ok, til en ok pengesum mtp de voldsomme lønningene de begge hevet. Endret 9. juli 2015 av Amoralsk Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 https://instagram.com/p/44pIahFOW5/ Da regner jeg med at dere har en erstatter klar. Spent på hvem! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Hva er det bilde av? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Hva er det bilde av? RvP -> Fenerbache confirmed Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Meget mulig han forsvinner til Fenerbahce. Men at en som kaller seg "mu33i" (med lukket profil, og bare noen tusen følgere), poster et kornete bilde på instagram kan vel ikke akkurat kalles for en bekreftelse... 2 Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Tror og håper vi trapper opp jakten på Lacazette nå, det hadde vært ideelt Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Meget mulig han forsvinner til Fenerbahce. Men at en som kaller seg "mu33i" (med lukket profil, og bare noen tusen følgere), poster et kornete bilde på instagram kan vel ikke akkurat kalles for en bekreftelse... Fyren på instagram er Muzzi Ozcan (hvis det er ekte profil riktig nok). Skal være en respektert agent og rådgiver, selv om jeg ikke har orket å sjekke hvem han er agent for. https://www.linkedin.com/pub/muzzi-ozcan/42/795/987 Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Dere burde ha fått med dere at Fenerbache offisielt har gått ut og sagt at de er i samtaler med van Persie, noe de må gjøre pga noe aksje/børs greier, noe som var det samme med Nani. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Egentlig skuffa over at Persie forlater United, han er alltid gull etter en sommer uten turneringer. Han er skadeutsatt og drar på åra, men akkurat for førstkommende sesong hadde vi trengt RVP. Håper det setter en strek over ryktene om at vi selger Di Maria, da blir jeg ordentlig forbanna. Håper vi dropper bastian og går all inn for schneiderlin, han har åra med seg og er latterlig undervurdert imo. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Tror nok vi ender opp med begge Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) Memphis' sin pressekonferanse går nå. LVG sa at han også kan bli spilt som spiss (han har spilt det på landslaget), dog det vil kreve trening. EDIT: Darmian bekrefta av LVG. Endret 10. juli 2015 av ahpadt Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Fantastisk. Nå har jeg ingen kjennskap til Darmian, men ser at flere sier at han har vært veldig god. Regner det som en klar forsterkning på back. Nå mangler bare Schneiderlin, en midtstopper og en spiss så har vi en tropp som kan vinne alle turneringer. Samspillet kommer over tid. Dette ser veldig, veldig bra ut! God sommer. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Tror Depay får 17. Muligens 9. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Tror Depay får 17. Muligens 9. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Jeg holder en knapp på 22 for Depay. Jeg har også liten kjennskap til Darmian. Har kun sett han på landslaget, uten at jeg tenkte spesielt over hans bidrag. Håper han blir stor for oss! Uansett synd med Rafael, men det gikk vel som det måtte gå. For en spiller han kunne blitt, om han hadde holdt seg skadefri! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå