Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Firmino er kanskje ikke den vi trenger mest nei, jeg innrømmer det. Er dog nesten som jeg skulle ønske vi trengte ham. 23 år og har ett enormt potensiale.

Du får trøste deg med at vi allerede har signert Depay, som har minst like stort potensialet, er mer enn 2 år yngre, og ikke minst, han var en spiller vi trengte. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som ikke hadde hørt om Firmino før for noen dager siden? Og nå har han plutselig et uhyre stort potensiale.

Han kan sikkert bli veldig god, men personlig så er jeg helt likegyldig til at Liverpool har signert ham. Tror ikke han kommer til å løfte dem i nærheten av like mye som Suarez gjorde, ihvertfall ikke ennå. Coutinho (+Sterling om han blir) blir nok deres viktigste spiller også neste sesong.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn blir det jo når man ikke følger Bundesliga da. Men for de som følger den så er han en av ligaens store utenlandske talenter, og drivkraften i Hoffenheims angrep(sammen med Volland), som hadde et rekordhøyt antall mål i forrige sesong. Det var liten tvil om at han ville bli plukket opp en av større klubb i framtiden, og spesielt etter en meget god debut for Brasil.

Lenke til kommentar

Lurer på om noen av dere vet hvordan trekningen av kampbilletter på united.no er for medlemmene? Er den gjort skikkelig og rettferdig?

Har en venn som kjente en i styret til den norske supporterklubben, og han skaffet billetter til en storkamp for han selv + 1. Uvisst om det bare er jug eller om de faktisk søkte og fikk plass, men jeg kjenner noe tvil til å melde meg inn for å søke på storkampbilletter dersom billettene allerede er delt til kjentfolk av styremedlemmene i supporterklubben.

Noen tanker eller erfaringer å dele?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...