Ol'H Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Vel, hjemme etter ei helg i gokk. Vel har bare en ting å si, HAHAHHAAHHAHA! Deilig. Bare synd oddsen røk på Liverpool, men det var verd alle 100kr evt de 1300 jeg kunne vunnet. Arsenal ryker idag, å som jeg sa. Så snart Arsenal får skader på nøkkelspillere ville de tape poeng. For tynn stall. Men neste helg håper jeg faktisk Arsenal slår Chelsea, siden jeg ikke vil la de få snusen i gull. Samtidig har vi råd til poengtap mot Liverpool uansett utfall av den kampen. Ser lyst på dette, tror serien vinnes i jula. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Slår jo ikke shade22 som lurte på hvem Hazza og Andy på den sentrale midtbanen var. :!: Nei faen, nå har jeg vært våken i 32 timer, på tide å legge seg. hvem er det da? Hargreaves og Anderson? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Slår jo ikke shade22 som lurte på hvem Hazza og Andy på den sentrale midtbanen var. :!: Nei faen, nå har jeg vært våken i 32 timer, på tide å legge seg. hvem er det da? Hargreaves og Anderson? Omg xD Hvem ellers kunne det egentlig vært? (: Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Slår jo ikke shade22 som lurte på hvem Hazza og Andy på den sentrale midtbanen var. :!: Nei faen, nå har jeg vært våken i 32 timer, på tide å legge seg. hvem er det da? Hargreaves og Anderson? Omg xD Hvem ellers kunne det egentlig vært? (: aner ikke men synes ikke navna passer xD Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det er sånne helger fotball er skikkelig morro. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det er sånne helger fotball er skikkelig morro. yes, sir neste helg blir artig, får bare håpe vi kommer ut av den med æren i behold Lenke til kommentar
Blax Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det var en gang en Arsenal supporter, en Man.U, en Chelsea og en Liverpool supporter. Så sa Arsenal supporter'n: dette gjør jeg for Arsenal, og hoppet utfor en klippe. Så sa Chelsea supporter'n: dette gjør jeg for Chelsea, og hoppet utfor en klippe. Så sa Man.U. supporter'n: dette gjør jeg får Man.U., og så dyttet han Liverpool supporter'n utenfor. Sikkert old, men jeg lo litt :/ Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg gidder ikke vente på at banan skal kommentere. Manchester United, evt Man Utd. Bare ikke ManU. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Kan noen endelig forklare meg hvorfor man ikke kan si det? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Fordi Manu er en forkortelse av manure som betyr noe med avføring eller noe sånt tror jeg. Er ikke helt 100% sikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 thats why we say it Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Fordi Manu/ManU kan høres ut som manure, som igjen betyr gjødsel. Og så vidt jeg vet tar man også avstand fra Glazer-familien når man ikke bruker Manu/ManU. United, Man Utd, Manchester United og Man United er akseptabelt. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Må påpeke at "Manchester" også er ulovlig. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Må påpeke at "Manchester" også er ulovlig. Målet er å slette alle koblinger mellom manure og Shitty, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 MUFC er da kort og greit? Sier aldri ManU selv, går i Man Utd, igrunn. *glede seg til i morgen* Goscinny Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 ManUtd heter ikke FC lenger. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jo det gjør de da vel? Selv om det er fjernet fra logoen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Øyet som ser, de har fjernet F.c fra de fleste aksjeposter. Så rent teknisk heter vi ikke MUFC lenger. Rettelse. de fjernet . United er som kjent ikke et aksjeselskap lenger. Endret 10. desember 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 ManUtd heter ikke FC lenger. Strengt talt heter de vel MUFC fremdeles? Drømte nettopp at jeg glemte å se kampen mellom AS Roma og Manchester United. Jeg kom inn og satt meg med dataen, og da var stillingen 3-1 til hjemmelaget med bare 15 minutter igjen. Husker ikke helt hvem som hadde scort.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 ManUtd heter ikke FC lenger. Strengt talt heter de vel MUFC fremdeles? Finner ingen steder der klubben selv omtaler seg selv som football club. Er kun enkelte supporter org som bruker det enda. Bannere og skilt er stort sett alle endret, med unntak av de veldig gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå