blured Skrevet 31. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2015 (endret) Det som er vanskelig med DM/Regista rollen er at det stort sett bare er litt eldre/godt erfarne spillere som klarer å bekle den godt nok. Av alternativer til Carrick (snart 34) så er de enten like gamle og/eller ikke tilgjengelige. Så ja, håper virkelig at Blind klarer å vokse inn i den rollen! * Pirlo (36) * Alonso (33) * de Rossi (snart 32) * Mascherano (snart 31) * Sergio (26) * Martinez (26) * Schweinsteiger (snart 31) * Gundogan (24) Endret 31. mai 2015 av blured Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 31. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2015 TV2 Sporten videreformidler som vanlig rykter fra Daily Mail om overganger til United. Gregory van der Wiel Dani Alves Dante Mats Hummels Nicolas Otamendi I tillegg nevner de The Daily Mirrors rykter om Hugo Lloris og James Milner til United. http://www.tv2.no/2015/05/31/sport/ryktene/6986892 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2015 * Gundogan (24) Nei, nei, nei. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2015 * Gundogan (24) Han er ikke defensiv og jeg forstår ikke helt hvor folk har det fra heller. Hva med Schneiderlin? Han har jo vært solid over et par sesonger nå. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 31. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2015 (endret) TV2 Sporten videreformidler som vanlig rykter fra Daily Mail om overganger til United. Gregory van der Wiel Dani Alves Dante Mats Hummels Nicolas Otamendi I tillegg nevner de The Daily Mirrors rykter om Hugo Lloris og James Milner til United. http://www.tv2.no/2015/05/31/sport/ryktene/6986892 Har sluttet å lese Tv2 rykter for lenge siden. Clickbait. Endret 31. mai 2015 av Unitedmann_ Lenke til kommentar
blured Skrevet 31. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2015 Espp: Derfor jeg skrev DM/Regista. Han har (antakelig) ikke fysikken til å noen gang bli en god takler. Men det er meget mulig han kan utvikle seg til å bli en bra dyptliggende playmaker. (Selv om det igjen selvfølgelig ville satt helt andre krav til de to midtbanespillerne foran han, slik vi ser i Juventus). Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 1. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2015 Tror jeg ville gått for denne: Valdes Dani Alves Smalling Jones Rojo Herrera Blind Depay Di Maria Fellaini Rooney Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 1. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2015 Her tror jeg Rooney kunne ha lært mye http://www.vg.no/sport/fotball/spansk-fotball/messis-slanke-hemmelighet-pizza-kutt/a/23462450/ 1 Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 1. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2015 Fin link. I tillegg til kosthold kan Messi lære han å sette ballen i nota;) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2015 Ikke undervurder gunsa til Ashley, Alt-Ctrl!!! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2015 Glemte lykkepillene sine den dagen ser det ut som. 1 Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Hva tenker dere om lagoppstillingen min? Tenkte litt på Mata i 10er-rollen men så satsa jeg heller på muskler på topp. Stabil midtbane med raske vinger og innlegg til Fella og Rooney. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Nei, jeg vil ikke gampefotball. Det må bli plan b isåfall.... 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Uaktuelt å satse på innlegg til Fellaini. Mannen har ikke kontroll på ballen ved mesteparten av tilfellene. Skal vi spille med slik taktikk blir det aldri mer enn topp 3.. 1 Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Uaktuelt å satse på innlegg til Fellaini. Mannen har ikke kontroll på ballen ved mesteparten av tilfellene. Skal vi spille med slik taktikk blir det aldri mer enn topp 3.. Er ikke helt enig i akkurat det, syns han har blitt flinkere til å ta imot ballen og så legge ned og skyte. Han vinner de fleste duellene. Eneste er at han header veldig svakt som regel. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 .... Er ikke helt enig i akkurat det, syns han har blitt flinkere til å ta imot ballen og så legge ned og skyte. Han vinner de fleste duellene. Eneste er at han header veldig svakt som regel. Kommer helt an på hva man definerer som å vinne en duell. Han får førstekontakt med ballen ja, men mister den alt for ofte rett etterpå uten å ha gjort noe med den. Da er det i mine øyne ikke nyttig ballvinning. #Fellainiout 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2015 Noen har nok oversolgt klubben litt til Divock Origi, for den unge belgieren ser nå frem til å vinne Premier League med Liverpool neste sesong, skriver Sky Sports. Origi scoret åtte mål for Lille i Ligue 1 denne sesongen. Dersom han klarer det samme antallet for Liverpool neste sesong, vil han definitivt løfte laget kraftig offensivt. Men om det holder til ligagull er vel mer tvilsomt. Han som skriver ryktene for Tv2 er jo helt genial. Det smeller jo flere ganger i uken fra den kanten 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå