Mr. President™ Skrevet 27. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2015 Lol. Hvem er egentlig de som synger? Lenke til kommentar
elatimir Skrevet 27. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2015 Hahah, de har adda United fansen synge om Gerrard over Toure sangen. Bra gjort! 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2015 Hadde vært litt morsommere om kvaliteten var på et såpass nivå at man så at det var Liverpool-spillerne. Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2015 Depay 20 år = 12 mål i Eredivisie (så 22 mål i påfølgende sesong)Robben 20 år = 6 mål i Eredivisie (så solgt til Chelsea)Han slår riktignok ikke Ronaldo, som putta 30 mål på 33 kamper som 18-åring for PSV i 94/95-sesongen. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2015 Men Ronaldo var spiss, mens Robben og Depay er vinger. Er vel normalt at spisser skorer mer, er jo jobben deres Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2015 En tanke som plutselig slo meg... Tror dere Kagawa hadde spilt bedre under LvG i år, med tanke på hvordan midtbanen våres har blitt konstelert? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2015 Nei. Skulle han ha blitt dyttet ut på høyrekant der hvor Mata spiller, da? Kagawa funker ikke med mindre han spiller ren 10er. Det er han ikke god nok til i United. 1 Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 28. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2015 Interessant tanke men Kagawa hadde vert innbytter og fortsatt å miste selvtilliten tror jeg. Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 28. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2015 Jeg kunne tenkt meg Lukaku på topp. Er ikke han stor, sterk, rask og målfarlig? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2015 Ikke for hva enn Everton kommer til å forlange. Tipper vi snakker om en sum nærmere £35-40m Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2015 Jeg tror ikke lukaku er god nok til å forsvare en fast plass på united. God nok for et lag som everton. Chelsea ville ikke latt ham gå om de så noe i ham. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2015 Jeg tror ikke lukaku er god nok til å forsvare en fast plass på united. God nok for et lag som everton. Chelsea ville ikke latt ham gå om de så noe i ham. Nei, akkurat som med Kevin De Bruyne... Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 29. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2015 Det er ikke gitt at De Bruyne gled inn i Chelsea. Jeg har ikke sett han nok til å påstå så mye om han, men Mourinho er veldig klar på hvilke spillertyper han foretrekker, jfr salget av en såpass bra spiller som Mata. Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 29. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2015 Jeg tror ikke lukaku er god nok til å forsvare en fast plass på united. God nok for et lag som everton. Chelsea ville ikke latt ham gå om de så noe i ham. Husk at han bare er 22 år da. Jeg tror de gjor en tabbe akkurat der med å la han gå. Lukaku puttet for Everton mens Eto'o og Torres gikk målløse, men fant jo ut at Mourinho ventet på Costa og han er jo bedre enn Lukaku. Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2015 Yup. Og en klubb som United kan ikke ta til takke med spillere som er hakket dårligere enn Chelsea sine, da vinner vi aldri PL. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2015 Problemet med Lukaku var ikke potensialet, men innstilling og oppførsel. Han har en utrolig evne til å irritere egne fans, og han forventet å få spille uten konkurranse i fra andre spillere. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 29. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2015 Tilogmed Huseklepp hadde forventet å være fast om konkurrentene var Etoo og Torres. Merkelig avgjørelse av Mourinho å la Lukaku gå, tror han kunne gjort det stort i Chelsea og kommer til å gjøre det stort i en annen toppklubb snart Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 29. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2015 http://www.tv2.no/a/6979290Må vi ha ham på laget vårt? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2015 (endret) Det er ikke gitt at De Bruyne gled inn i Chelsea. Jeg har ikke sett han nok til å påstå så mye om han, men Mourinho er veldig klar på hvilke spillertyper han foretrekker, jfr salget av en såpass bra spiller som Mata. Vel, det kan trygt sies at han for tiden er en av verdens beste offensive midtbanespillere. Problemet i Chelsea var vel at Hazard er hovedfokuset i angrepet og får mest frihet offensivt. De samme forholdene kreves for at De Bruyne skal prestere optimalt, noe han absolutt får i Wolfsburg. Men spiller for spiller er det jo liten tvil om at De Bruyne er bedre enn Oscar, selv om det ikke nødvendigvis var en dårlig avgjørelse av Chelsea av den grunn. Endret 29. mai 2015 av Kammizez Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2015 De Bruyne er en type spiller som trenger et lag som jobber rundt han, Chelsea hadde alt Hazard når han kom tilbake fra lån. I etterklokskap kunne det kanskje vært bedre å solgt Oscar og beholdt KDB, men Chelsea gjorde uansett gode penger på han . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå