Jotun Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Young var grusom første halvdel. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Det stemmer ikke. I 352 overasket Young stort og var en av våre beste spillere da også. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Tror du nærmer deg alderen til AllFather, Jotun. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 (endret) Fellaini har også til tider vært grusom denne sesongen. Han varierer for stort til å kunne være fast inventar på et lag som kanskje skal spille CL neste år. Hadde han spillt opp mot sitt beste hver kamp så hadde han vært god nok for united, men jeg ser virkelig ikke han som noe annet enn et jokerkort på innbytterbenken om laget forsterkes neste sesong. Endret 23. mai 2015 av Apox 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Det stemmer ikke. I 352 overasket Young stort og var en av våre beste spillere da også.Synes ikke dette sier all verdens. Men mulig eg ser laget for mye under ett. Sliter med å finne noen som var gode i den perioden. Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Husker i hvert fall Young som en av de spillerne som taklet den formasjonen best. Men i den perioden så var det vel omtrent bare DDG som var bra, og Herrera de gangene han fikk hoppe innpå mot slutten av hver tredje kamp... Kamptråd for i morgen forresten - Hull vs Manchester United Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Synes ikke dette sier all verdens. Men mulig eg ser laget for mye under ett. Sliter med å finne noen som var gode i den perioden. Tja, ikke vet jeg hvordan andre ser på det. Fotball for meg er en lagsport med individuelle spillere, og selv om en spiller eller to presterer bra så trenger vi ikke vinne. Young har vært god og stabil i hele år etter min mening. Kun Herrera, DDG og Carrick har vært bedre mener jeg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Poenget mitt var at selv om han var en av de bedre så var han ikke noe særlig i store perioder. Fortsatte litt i samme track med en bråte innlegg til ingen. Ble vannvittig mye bedre mot slutten av sesongen. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Jeg vet Fellaini har vært en av våre viktigste spillere denne sesongen, men jeg hadde ikke reagert negativt om han forsvant i sommer. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Jeg mener at vi må beholde han. Fellaini er kanskje ikke god nok til å være en fast spiller i ellveren, men han er en joker vi kan kan kaste på eller bruke som rotasjonsspiller. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Må gjerne beholde ham, men jeg slenger meg på at jeg ikke hadde brydd meg stort om han forsvant heller. Det viktigste er at vi får inn erstatninger slik at han i beste fall blir en innbytter. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Snork, vi er kjedelige. Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) Kan virkelig ikke se for meg at vi vinner PL så lenge Rooney er vår faste spiss. Edit: På 17 bortekamper denne sesongen, så har han puttet ett mål... Endret 24. mai 2015 av blured 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Enig. Rooney har vært totalt katastrofe. Han slapper vel av og koser seg med lønnen han har i fire sesonger til. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 4 sesonger til?! Da blir han nok utrolig dyr å hente. Tviler på at det er noen storklubber som er interesserte. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Tror ikke vi klarer å bli kvitt Rooney med den lønnen han har. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 PSG kanskje hvis vi gir han bort. Kanskje en byttehandel med en av spillerne deres. Tar nesten hvem som helst. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Kan dette regnes som en av de om ikke den dårligste sesongen Rooney har hatt for oss? Ja, han har hatt dårlige sesonger før men da hadde han i det minste en fightervilje og ga 110% i hver eneste kamp. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Jeg syns Rooney har blitt dårligere og dårligere de siste 3 sesongene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Rooneys prestasjoner virker nesten å være omvendt proporsjonal med lønna hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå