Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Flere som så "talen" til Van Gaal? Sykeste jeg har sett! Hahaha, for en mann. Etter "talen" går han plutselig opp på scenen igjen, for å skryte av saksofonisten i salen på kommando fra Giggs. Så ser man bilde av Rooney blant publikum som ikke klarer å holde seg.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enten betaler Real Madrid big bucks, eller så kan DDG pent stå for oss ut kontrakten og gå gratis. Jeg driter i det, enten går han for den summen han er verdt, eller så synes jeg vi kan benytte oss av tjenestene hans i henhold til kontrakten. Er så drittlei dette pisset om at folk signerer 10årskontrakter og går 8 minutter etter signert avtale. Vi har en deal med DDG; du er vår ett år til med mindre noen betaler big fucking bucks. Hvis Real Madrid skal fortsette med pisset og tilby Arbeloa og fire Castilla-aspiranter (figure of speech) så kan de ta tilbudene sine og stikke langt opp i Florentino Perez' mørkeste hull.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mtp at alle viktige kamper er unnagjort for vår del, er det på sin plass å oppsummere sesongen:
 

Spillerbørs

 

De Gea - 10

Valdes - ?

Lindegaard - ?

 

Rafael - 2

Valencia - 6

Evans - 3

Smalling - 7

Jones - 6

Rojo - 6.5

McNair - 5

Blackett - 3

Shaw - 6

Blind - 7

 

Carrick - 7

Herrera - 7

Mata - 6.5

Di Maria - 5.5

Fellaini - 7

Young - 7

Januzaj - 3

 

Falcao - 3

RvP - 4

Rooney - 6.5

Wilson - 4

 

Sikkert glemt noen.

 

Ønsker for neste sesong

 

Alt avhenger jo av hvorvidt De Gea drar eller ikke. Ingenting er krise uansett, jeg mener Petr Cech kan være MINST like god for United som De Gea. Altfor mange som konsekvent ignorerer rutine og strategiske attributter til fordel for kattesprang. For all del, De Gea er topp tre i verden på de fleste keepertekniske områder, men han mangler et par ting som Cech har. Velger Cech foran Lloris anyday of the week, jfr Edwin van der Sar.

 

Videre synes jeg en ny høyreback hadde gjort susen, men la det for all del gjerne være en lokal unggutt som dukker opp, og la han drilles inn i laget over tid. Valencia har vært bedre enn den generelle oppfatningen, etter min mening. Rafael forsvinner nok.

 

Schweinsteiger er virkelig spennende, om ryktene er sanne. Klassespiller med tre-fire gode år igjen. Ikke glem at United ikke bugner over av rutine for øyeblikket, og å få et litt eldre lag kan gi oss den samme effekten som preger Chelsea og Barcelona.

 

Young-Depay-Bale-Nani hadde vært en småpen vingkvartett, hadde det ikke? 

 

Basert på Guardian/Times/Telegraph-rykter og slike ting, så kan laget vårt se sånn ut neste sesong:

                           Cech

Valencia/Clyne-Smalling-Jones-Shaw

                Schweinsteiger/Carrick
                 Herrera-Di Maria/Mata

         Bale                              Depay/Young

                         Rooney

Benk: Valdes, Rojo, Blind, Di Maria/Mata, Depay/Young, Carrick/Schweinsteiger, Wilson
 

Ut: Rafael, Lindegaard, De Gea, Evans, Van Persie, Falcao (Kan fort bli £70 mill inn her)

Inn: Cech, Clyne, Schweinsteiger, Bale, Depay (mulig samlet sum på £120 mill?)

 

Ingen skal komme og fortelle meg at det laget ovenfor der ikke kan kjempe om troféer. 

Lenke til kommentar

 

 

Young-Depay-Bale-Nani hadde vært en småpen vingkvartett, hadde det ikke? 

 

 

Bale kommer aldri i livet, dessuten er det bare idioti å punge ut en milliard på ham. Og hva er det som får folk til å fortsatt ønske Nani med videre? Fyren er ferdig. Finito. 

 

Depay, Young, Di Maria, Mata (og Januzaj om han ikke lånes ut) vil nok være alternativene våre kommende sesong. Tar gjerne Pedro fra Barca, ettersom han ryktes vekk på billigsalg (£7-10m). 

Endret av ExtraStarkWhite
Lenke til kommentar

snip

Hvorfor gir du Young 1.5 poeng mer enn ADM, når sistnevnte har produsert flere assists og flere scoringer enn young? Hjelper lite å komme til innlegg når man ikke kan slå innlegg. Det var ikke det eneste som var galt der, men det var den groveste.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...