Snikpellik Skrevet 19. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2015 (endret) Flere som så "talen" til Van Gaal? Sykeste jeg har sett! Hahaha, for en mann. Etter "talen" går han plutselig opp på scenen igjen, for å skryte av saksofonisten i salen på kommando fra Giggs. Så ser man bilde av Rooney blant publikum som ikke klarer å holde seg. Endret 19. mai 2015 av Snikpellik Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2015 (endret) Var litt "takk for meg" over "talen" til de Gea. Eller så er det bare jeg som er paranoid og tolker alt den mannen gjør om dagen. Endret 19. mai 2015 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 19. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2015 Hvor kan jeg finne disse talene ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2015 Hvor kan jeg finne disse talene ? https://www.youtube.com/watch?v=MmUxli3XpMg Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2015 Det finnes ikke en manager i verden med mer karisma enn Van Gaal. Fantastisk tale, riktignok hjulpet av et par glass med godt i til middagen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2015 Det er noe av det beste på lenge. Så full han der. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2015 Alle prisene Årets spiller blant fansen: David de Gea Årets spiller blant spillerne: David de Gea Årets mål: Juan Mata (mot Liverpool) Årets U21-spiller: Andreas Pereira Årets U18-spiller: Axel Tuanzebe Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2015 (endret) e: passer bedre inn i ryktetråden. Slett gjerne denne posten hvis du føler for det og ikke er lat. Endret 20. mai 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
baguett Skrevet 20. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2015 Har noen video av talen til LvG? Den første videoen er tatt ned fra youtube Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2015 http://www.tv2.no/2015/05/20/sport/manchester-united/6944232 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 20. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2015 haha, herlig! Håper noen legger ut hele talen snart Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2015 Haha, sykt bra, stikk og piss, Real Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2015 haha, herlig! Håper noen legger ut hele talen snart Ligger ute på Manchester United die hard fans sin facebookside. 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2015 Enten betaler Real Madrid big bucks, eller så kan DDG pent stå for oss ut kontrakten og gå gratis. Jeg driter i det, enten går han for den summen han er verdt, eller så synes jeg vi kan benytte oss av tjenestene hans i henhold til kontrakten. Er så drittlei dette pisset om at folk signerer 10årskontrakter og går 8 minutter etter signert avtale. Vi har en deal med DDG; du er vår ett år til med mindre noen betaler big fucking bucks. Hvis Real Madrid skal fortsette med pisset og tilby Arbeloa og fire Castilla-aspiranter (figure of speech) så kan de ta tilbudene sine og stikke langt opp i Florentino Perez' mørkeste hull. 2 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 20. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2015 Enig i det. Ryktes at de skal ha 70 mill for Bale, aldri i havet. En byttehandel mellom DDG og Bale er fair, selv om han ikke kan skyte oss til gull alene. Kan fort bli som Di Maria. Man kan ha de beste i verden men det er viktigere med motiverte spillere. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 22. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2015 Mtp at alle viktige kamper er unnagjort for vår del, er det på sin plass å oppsummere sesongen: Spillerbørs De Gea - 10 Valdes - ? Lindegaard - ? Rafael - 2 Valencia - 6 Evans - 3 Smalling - 7 Jones - 6 Rojo - 6.5 McNair - 5 Blackett - 3 Shaw - 6 Blind - 7 Carrick - 7 Herrera - 7 Mata - 6.5 Di Maria - 5.5 Fellaini - 7 Young - 7 Januzaj - 3 Falcao - 3 RvP - 4 Rooney - 6.5 Wilson - 4 Sikkert glemt noen. Ønsker for neste sesong Alt avhenger jo av hvorvidt De Gea drar eller ikke. Ingenting er krise uansett, jeg mener Petr Cech kan være MINST like god for United som De Gea. Altfor mange som konsekvent ignorerer rutine og strategiske attributter til fordel for kattesprang. For all del, De Gea er topp tre i verden på de fleste keepertekniske områder, men han mangler et par ting som Cech har. Velger Cech foran Lloris anyday of the week, jfr Edwin van der Sar. Videre synes jeg en ny høyreback hadde gjort susen, men la det for all del gjerne være en lokal unggutt som dukker opp, og la han drilles inn i laget over tid. Valencia har vært bedre enn den generelle oppfatningen, etter min mening. Rafael forsvinner nok. Schweinsteiger er virkelig spennende, om ryktene er sanne. Klassespiller med tre-fire gode år igjen. Ikke glem at United ikke bugner over av rutine for øyeblikket, og å få et litt eldre lag kan gi oss den samme effekten som preger Chelsea og Barcelona. Young-Depay-Bale-Nani hadde vært en småpen vingkvartett, hadde det ikke? Basert på Guardian/Times/Telegraph-rykter og slike ting, så kan laget vårt se sånn ut neste sesong: Cech Valencia/Clyne-Smalling-Jones-Shaw Schweinsteiger/Carrick Herrera-Di Maria/Mata Bale Depay/Young Rooney Benk: Valdes, Rojo, Blind, Di Maria/Mata, Depay/Young, Carrick/Schweinsteiger, Wilson Ut: Rafael, Lindegaard, De Gea, Evans, Van Persie, Falcao (Kan fort bli £70 mill inn her) Inn: Cech, Clyne, Schweinsteiger, Bale, Depay (mulig samlet sum på £120 mill?) Ingen skal komme og fortelle meg at det laget ovenfor der ikke kan kjempe om troféer. Lenke til kommentar
Genovese Skrevet 22. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2015 (endret) Young-Depay-Bale-Nani hadde vært en småpen vingkvartett, hadde det ikke? Bale kommer aldri i livet, dessuten er det bare idioti å punge ut en milliard på ham. Og hva er det som får folk til å fortsatt ønske Nani med videre? Fyren er ferdig. Finito. Depay, Young, Di Maria, Mata (og Januzaj om han ikke lånes ut) vil nok være alternativene våre kommende sesong. Tar gjerne Pedro fra Barca, ettersom han ryktes vekk på billigsalg (£7-10m). Endret 22. mai 2015 av ExtraStarkWhite Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2015 (endret) snip Hvorfor gir du Young 1.5 poeng mer enn ADM, når sistnevnte har produsert flere assists og flere scoringer enn young? Hjelper lite å komme til innlegg når man ikke kan slå innlegg. Det var ikke det eneste som var galt der, men det var den groveste. Endret 22. mai 2015 av Hansoen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2015 Blir håpløst å gi sånne karakterer. På bakgrunn av hva? Dine egne forventninger til spilleren, hva du mener alle bør kunne forvente av spilleren, i forhold til tidligere prestasjoner eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå