banansplitt™ Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Herrejesus i himmelen for en gjeng med fintfølende folk dere er. 5 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Herrejesus i himmelen for en gjeng med fintfølende folk dere er. Er ikke mye som skal til gitt... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Ja huff, vi er en gjeng med idioter som respekterer andre. Ikke lett å være oss. 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Ja, om en reagerer såpass på noe som er skrevet på et forum så skjønner eg at det ikke kan være lett alltid. Lenke til kommentar
sungun Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Reagerer såpass? Hvem er det som er nærtagende? Poenget var vel at en forumbruker kan mene og si hva man vil, mens tråden representerer alle brukerene og derfor burde holdes til et høyere nivå. Men for all del, sleng så mye dritt dere vil om Gerrard, vi tåler det. Jeg derimot er full av respekt og beundring for deres helter og legender. Fansen derimot Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Jeg er blant de som elsker å hate Gerrard,men synes ikke vi trenger å prate om han i vår egen tråd. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Spillerbørs:De Gea - 7 Valencia - 7.5 Smalling - 7 Jones - 8 Rojo - 7 Herrera - 8 Blind - 6.5 Fellaini - 6 Mata - 6 Young - 8 Falcao - 5.5 Synes United leverer en bra kamp i dag, men det hjelper lite, dessverre. Kan trøste oss med at Arsenal nok hadde tatt tredjeplassen uansett. Jones, Young og Herrera Uniteds beste. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Jeg er blant de som elsker å hate Gerrard,men synes ikke vi trenger å prate om han i vår egen tråd. Hvor da? Anfield tråden? Der må man jo hylle fyren, hvis ikke troller man. Og den gjengen tåler da nada..... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Premier League-tråden? Kamptråden? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 (endret) Ja, ble jo nada sutring i kamptråden Det var forøvrig ikke nødvendig å endre tittelen på den kamptråden da den allerede handlet om gerrard.... Endret 17. mai 2015 av Jotun Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Jeg er blant de som elsker å hate Gerrard,men synes ikke vi trenger å prate om han i vår egen tråd.Hvor da? Anfield tråden? Der må man jo hylle fyren, hvis ikke troller man. Og den gjengen tåler da nada..... Jeg er vel egentlig ikke så veldig opptatt av hvor man prater om Gerrard, liker bedre å prate om egen klubb. Synes kamptrådene var ett godt tips. Lenke til kommentar
Populært innlegg blured Skrevet 17. mai 2015 Populært innlegg Del Skrevet 17. mai 2015 Phil Jones er Phil Jones. 10 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Hoho! Han er ikke tam :o Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Ser Arsenal-scoringen om og om igjen. Det er en kjempetabbe av Valdes. Hva han i det hele tatt gjør nede på gresset er et STORT mysterium. Det er et forsøk på hardt innlegg langs bakken LANGT fra keeper, han har INGENTING der å gjøre. Dersom det kommer et skudd i hjørnet i stedet så går den isåfall 10 av 10 ganger inn på ham (hvis han bare legger seg ned for å dekke et evt. innlegg). Grusomt keeperspill. Den tar DDG hver gang. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Enig! Blackett gjorde det rigtige, prøvde å stoppe ballen, og kan ikke lastes for den. Valdes derimot, hadde ingenting å gjøre på bakken. Keepertabbe Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 https://vid.me/QiTG Fantastisk! 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Herlig fyr Til og med sikkerhetsvakten bak ham må le. LvGs arroganse er overvurdert. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Bare mobilen tilgjengelig, og dårlig språkøre... Ka er det de roper. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) "Louis van Gaal's Red Army!" (LvG roper det også etter litt masing fra fansen) Bruker mobilen selv. Kvitt deg med iFonen. Endret 18. mai 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå