Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reagerer såpass? Hvem er det som er nærtagende?

 

Poenget var vel at en forumbruker kan mene og si hva man vil, mens tråden representerer alle brukerene og derfor burde holdes til et høyere nivå.

 

Men for all del, sleng så mye dritt dere vil om Gerrard, vi tåler det. Jeg derimot er full av respekt og beundring for deres helter og legender. Fansen derimot ;)

Lenke til kommentar

Spillerbørs:

De Gea - 7

 

Valencia - 7.5

Smalling - 7

Jones - 8

Rojo - 7

 

Herrera - 8

Blind - 6.5

Fellaini - 6

 

Mata - 6

Young - 8

Falcao - 5.5

 

Synes United leverer en bra kamp i dag, men det hjelper lite, dessverre. Kan trøste oss med at Arsenal nok hadde tatt tredjeplassen uansett. Jones, Young og Herrera Uniteds beste. 

Lenke til kommentar

 

Jeg er blant de som elsker å hate Gerrard,men synes ikke vi trenger å prate om han i vår egen tråd.

Hvor da? Anfield tråden? Der må man jo hylle fyren, hvis ikke troller man. Og den gjengen tåler da nada.....

Jeg er vel egentlig ikke så veldig opptatt av hvor man prater om Gerrard, liker bedre å prate om egen klubb.

 

Synes kamptrådene var ett godt tips.

Lenke til kommentar

Ser Arsenal-scoringen om og om igjen. Det er en kjempetabbe av Valdes. Hva han i det hele tatt gjør nede på gresset er et STORT mysterium. Det er et forsøk på hardt innlegg langs bakken LANGT fra keeper, han har INGENTING der å gjøre. Dersom det kommer et skudd i hjørnet i stedet så går den isåfall 10 av 10 ganger inn på ham (hvis han bare legger seg ned for å dekke et evt. innlegg).

 

Grusomt keeperspill. Den tar DDG hver gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...