Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha sta faktisk? De har jo betalt flere million dollarsh for denne avtalen.

Dem ble tilbudt 50 millioner for å avslutte avtalen tidligere, men avslo. Er vel derfor Adidas-draktene blir kunngjort så sent.

Det betyr at det kommer til å bli brukt Nike-drakter mot América, Barcelona og PSG. Kanskje ikke så rart at dem takket nei, men likevel. 

Lenke til kommentar

https://www.youtube.com/watch?v=5A9JdqwdXhI&t=1m10s

 

I Eredivisie så virker det som om han treffer innenfor stengene på omtrent hvert eneste skuddforsøk han utfører... Blir spennende å se om han klarer å putte like mye i PL, med høyere tempo, bedre forsvarsspillere, og keepere med lengre rekkevidde.

 

Jeg spår en ny Lamela.

Forsvarerne i Eredivisie er en vits kontra PLs forsvarere. Det blir vel å stoppe opp i forsvaret hvor han bare mister ballen.

Lenke til kommentar

Aldri i verden. Depay har briljert mot topp motstand, både i VM og landskamper ved senere anledning. Det hadde aldri Lamela gjort, han var kun god i Seria A - ligaen som er notorisk kjent for å være den mest stillestående ligaen i hele Europa.

 

Stort sett de fleste som har vært gode i æresdivisjonen og etter hvert gått til Premier League har for det meste lykkes. Depay er noe helt annet enn en one-hit-wonder som Lamela, Depay har vært god i laaang tid, har også riktig mentalitet og ønske om å bli best. Lamela har et ønske om å se best ut på håret og ha mest fryktinngytende øyne.

 

EDIT:

Synes for øvrig vi kan holde oss for god til den trådtittelen.

Endret av Bandidos-Pelle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

EDIT:

Synes for øvrig vi kan holde oss for god til den trådtittelen.

Det er jeg enig i. Vi er en liten gruppe som ofte skriver sammen her inne og selv om det er gøy med litt banter fram og tilbake, syns jeg dette er litt over streken.

 

Gerrard, spilleren vi elsker å hate, har satt et enormt preg på Premier League i lang tid, og selv om han har hatt noen dårlige sesongen nå syns jeg vi kan være hyggelige mot de som holder med Liverpool her. Lag en meme, le av videoer, men la tråden navn handle om Manchester United - eller vær såpass koselig at vi kan takke han på en ordentlig måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...