Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

BaLOLtelli.

 

 

(Marker fram til punktumet over)

LOLtelli har nå ikke kostet 10 millioner pluss lønn per mål ;)
Nei det er riktig. Han har bare kostet 8 mill pluss lønn pr mål. Så der føler eg du tok oss!

 

Åsså må me få med at det ene målet var i ligacupen. Så der ble det jo pluss for Balotelli :D

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

 

No tykkjer eg det er på tide at van Gaal tek sin hatt og går. Eg har fulgt dette laget sidan 1971, og har aldri opplevd ein som har fått så lite ut av så mykje ressursbruk.

 

Kven bør komma inn i staden? Utvilsomt mannen som dei fleste er samde om at bør vera den neste til å sitja som United-manager i 27 år, eller kanskje endå lenger: Ole Gunnar Solskjær! Morten Pedersen skriv det så fint i denne artikkelen:

 

"for oss som lever av å tenke andres tanker når det passer sånn er det mulig å se et scenario der Solskjær-suksess i Cardiff, sammen med et par trofeløse Moyes-sesonger i Manchester United, fort kan gjøre Norges mest omtalte fotballmann til mer enn bookmakernes favoritt til å overta på Old Trafford."

http://www.dagbladet.no/2014/01/28/sport/manchester_united/sir_alex_ferguson/premier_league/cardiff_city/31532124/

Ha Ha

 

 

Kun ein som forstod spøken, ikkje så verst berre det!

 

At "heile Norge", ikkje minst Solskjær sjølv, seriøst trudde at han nokon gong kunne blitt vurdert som manager for Manchester United er ikkje til å tru.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

 

 

No tykkjer eg det er på tide at van Gaal tek sin hatt og går. Eg har fulgt dette laget sidan 1971, og har aldri opplevd ein som har fått så lite ut av så mykje ressursbruk.

 

Kven bør komma inn i staden? Utvilsomt mannen som dei fleste er samde om at bør vera den neste til å sitja som United-manager i 27 år, eller kanskje endå lenger: Ole Gunnar Solskjær! Morten Pedersen skriv det så fint i denne artikkelen:

 

"for oss som lever av å tenke andres tanker når det passer sånn er det mulig å se et scenario der Solskjær-suksess i Cardiff, sammen med et par trofeløse Moyes-sesonger i Manchester United, fort kan gjøre Norges mest omtalte fotballmann til mer enn bookmakernes favoritt til å overta på Old Trafford."

http://www.dagbladet.no/2014/01/28/sport/manchester_united/sir_alex_ferguson/premier_league/cardiff_city/31532124/

Ha Ha

 

 

Kun ein som forstod spøken, ikkje så verst berre det!

 

At "heile Norge", ikkje minst Solskjær sjølv, seriøst trudde at han nokon gong kunne blitt vurdert som manager for Manchester United er ikkje til å tru.

 

Er det så mye mer troverdig at Moyes fikk det da ?

Lenke til kommentar
Lenke til kommentar

For meg så virker han som en utrolig sulten fotballspiller, en spiller som aldri blir fornøyd, og som alltid leter etter nye måter å bli bedre på, (dvs, litt som Ronaldo). Om han klarer å kombinere dette med litt ydmykhet, så har han nok potensiale til å bli noe helt spesielt.

 

Han virker litt arrogant i intervjuer, og jeg tror vi skal være glade for at vi har en såpass autoritær trener som LvG, slik at han kan fungere som en slags rådgiver/mentor for han. Tørr faktisk ikke tenke på hvordan en slik spiller kunne utviklet seg under Moyes...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...