Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ronaldo (aka "psykopaten") vs Messi (aka "autisten") er diskutert så mye at jeg helt har sluttet å bry meg. Men er litt enig i hva Ferguson sa i et intervju for en ukes tid siden:

"Many people quite rightly say Messi and you cant dispute that opinion," he told former World Champion John Parrott. "Ronaldo could play for Millwall, QPR, Doncaster Rovers, anyone, and score a hat-trick. I'm not sure Messi could do that. "Ronaldo's got two feet, he's quick, great in the air and brave. I think Messi is a Barcelona player."

• Liker 3
Lenke til kommentar

Lol Hoffern. Savner Berbatov og Becks der selv. Mata og Herrera er søte, men de gjør liksom ikke greia for meg. Topp 5 kjekkeste i stallen?

1. Wilson (Becks-potensiale om 2-3 år)

2. Blind (noe oppskrytt imo, men ser "greia")

3. Januzaj (pga wierd-model-face)

4. Falcao (støtter ikke degos-looken, men i mangel på annet)

5. DDG (har noe å bidra med på en GOD dag)

Shaw hadde definitivt fortjent en plass på lista der.

Lenke til kommentar

Lol Hoffern. Savner Berbatov og Becks der selv. Mata og Herrera er søte, men de gjør liksom ikke greia for meg. Topp 5 kjekkeste i stallen?

1. Wilson (Becks-potensiale om 2-3 år)

2. Blind (noe oppskrytt imo, men ser "greia")

3. Januzaj (pga wierd-model-face)

4. Falcao (støtter ikke degos-looken, men i mangel på annet)

5. DDG (har noe å bidra med på en GOD dag)

Jeg takler bare ikke den trenden de siste årene har fløtepuser skal tatovere omtrent hele overkroppen for å fremstå badass. Mulig jeg begynner å bli gammel. 

Min topp 5;

1) RvP

2) Mata (- for å være på størrelse med Sandra Borch)

3) DDG (likner på Tintin)

4) Blind (litt for glætt til å nå helt til tops)

5) Carrick

Lenke til kommentar

Hva synes forøvrig folket om denne tåpelige kronikken her? Mulig det ikke passer så godt i tråden her, men det er jo en tidligere unitedspiller som hetses så.....

http://www.vg.no/sport/fotball/champions-league-2014-15/evigheten-og-messi/a/23448146/

Personlig synes jeg det er patetisk at slike amøber i det hele tatt får spalteplass.

Kunne vært Emils som var forfatter. Men Emils er ikke han rævva skuespilleren som er avbildet der?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg takler bare ikke den trenden de siste årene har fløtepuser skal tatovere omtrent hele overkroppen for å fremstå badass. Mulig jeg begynner å bli gammel.

Min topp 5;

1) RvP

5) Carrick

Carrick er en bobler, definitivt. RvP ser jeg ikke at all. Veldig mislykka-jock-utseende.

Roger: Shaw blir en tafatt utgave av Zac Efron.

Lenke til kommentar

Min topp 5;

1) RvP

5) Carrick

Carrick er en bobler, definitivt. RvP ser jeg ikke at all. Veldig mislykka-jock-utseende.

Roger: Shaw blir en tafatt utgave av Zac Efron.

Hmm. RvP er da bra han? Litt barnslig 90-tallssveis med luggen rett opp, men ellers et bra stykke kjøtt. Tror han drar bra damer med det gårskjæret i håret.

Smalling kunne også vært med på listen.

Lenke til kommentar

Mye god 90s steez ute og trasker nå, men den uironiske gelebruken er noe dårlig 90s. I negermesterskapet i good looking går Blackett av med seieren i mine øyne. Putter han kanskje inn på 5 plass foran DDG, faktisk.

Hvordan er din liste Roger?

Lenke til kommentar

I Negermesterskapet (herlig ord forresten, politisk korrekthetsministeriet applauderer) synes jeg også at Valencia kommer greit ut, han ser så sjenert og dydig ut. 

Min bunn 5 er (1 er dårligst);

1. AdM, hengslete og jævlig. Tatovert

2. Rooney. Britisk, dårlig hår og tatovert

3. McNair. Kan ikke noe for det, stakkars

4. Jones. Som McNair

5. Falcao. I mangel på noen andre.

Lenke til kommentar

I Negermesterskapet (herlig ord forresten, politisk korrekthetsministeriet applauderer) synes jeg også at Valencia kommer greit ut, han ser så sjenert og dydig ut.

Min bunn 5 er (1 er dårligst);

1. AdM, hengslete og jævlig. Tatovert

2. Rooney. Britisk, dårlig hår og tatovert

3. McNair. Kan ikke noe for det, stakkars

4. Jones. Som McNair

5. Falcao. I mangel på noen andre.

Veldig spesielt at adm topper (?) bunnen av negermesterskapet! Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...