Stonemeister Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Leser på aftenpostens live side. Har Arsenal hatt en sjanse i det hele tatt? Virker som om Boro styrer kampen totalt. En nesten-sjanse av Adebayor. Arsenal blir nok heldige på tampen igjen, men Boro haler denne i land. Endret 9. desember 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Dette ser så fuckings bra akkurat nå Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Haha, nå skal det MYE til for at Arsenal tar poeng! Det beste av alt er jo at de viser svakhetstegnene som vi har ventet på. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er rimelig sikker på at Boro klarer dette. Har ikke sett kampen. Men ut i fra VG Live så ser det ut som om de styrer kampen. Skal mye til for at Arsenal klarer å score på slutten da. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Eboue viser seg fra sin mest ufyselig side. En stygg møkkaspiller, burde vært utvist to ganger idag. Jepp. Ble poengdeling. Newcastle burde vunnet, Arsenal er et litt over gjennomsnittet godt lag uten spillere som Hleb, Fabregas og van Persie. Et litt mere effektivt lag hadde pult dette Arsenal-laget idag. Quoter meg selv fra mandagen. Kan vel ikke bli mer korrekt enn dette her. Kudos til meg selv Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Dette ser utrolig bra ut, ikke mange minutter igjen nå. Tenk om vi slår Liverpool på søndag.. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Bra fotball helg dette her må jeg si! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 GLOOOOORY GLOOOORY!!!!! Deilig helg å være United-supporter! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Faen, for en fotballhelg. Nå til neste helg kan vi overta førsteplassen Dritt at Arsenal scorte et mål, men det var uansett tre poent til Boro som betydde noe Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 City tap nå så er helgen perfekt! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 "Arsenal blir nok heldige på tampen igjen, men Boro haler denne i land." Må få quote meg selv her. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Fantastisk deilig. Husker jeg tenkte rimelig negative tanker etter Arsenal - Villa forrige helg gitt, men etter det har de tatt 1 p av 6 mulig. Deilig, nå er det ikke så farlig å tape for Liverpool egentlig. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jess.. Men da er det håndball, vi snakkes Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jess.. Men da er det håndball, vi snakkes Vik fra meg. Er jo Spurs - Shitty nå, zomg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jess.. Men da er det håndball, vi snakkes Du ble ikke helt ferdig med å brodere den duken i går ser jeg. Masse fotball igjen på C+... Kun et poeng på gunners nå og med like mange kamper spilt, dette tror jeg blir bra utover i desember og januar når både arsenal og chelsea mister mange spillere til afrikamesterskapet og har en del viktig spillere skadet nå. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Da gikk det akkurat som jeg og mange andre håpet med Boro seier i dag Og neste helg kan United ta over ledelsen i ligaen med like mange kamper som Arsenal. Seier til United over pool og poengdeling mellom Chelsea og Arsenal er drømmen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Da gikk det akkurat som jeg og mange andre håpet med Boro seier i dag Og neste helg kan United ta over ledelsen i ligaen med like mange kamper som Arsenal. Seier til United over pool og poengdeling mellom Chelsea og Arsenal er drømmen. Så lenge vi slår pool er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Joda, å slå pool er det viktigste, så får det gå som det går i den andre toppkampen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jess.. Men da er det håndball, vi snakkes Virker som vi som ser på håndball her må holde sammen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jess.. Men da er det håndball, vi snakkes Virker som vi som ser på håndball her må holde sammen. Tror mote og velvære-forumet er på den andre sida av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå