Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillerbørs:
 

De Gea - 6

 

Valencia - 5

Smalling - 5

McNair - 5

Blind - 5

 

Herrera - 5

Rooney - 3

Fellaini - 4

 

Young - 7

RvP - 6

Mata - 5

 

Igjen: Vi har ikke gode nok spisser. Hjelper ikke å komme til sjanser når man ikke scorer på dem. Rooney er ikke god nok, Falcao er ikke god nok, RvP er ikke god nok. United har ikke gode nok spisser. Det er hovedårsaken til at vi ikke har 7-8 poeng mer denne sesongen. Nytter ikke å klage på et forsvar som egentlig gjør det meste rett, både mot Chelsea og WBA, eller at vi mangler Carrick. Carrick scorer ikke mye mål. Jeg gir meg faen i om han er på banen mot WBA hjemme, den jævla fitteballen skal faen meg i mål likevel.

 

Få nå for faen inn en som vet forskjell på stolpe/keeperredning og det å score mål.

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Forholdsvis enig i at jeg ikke ser hva Carrick skulle bidratt med offensivt. Utrolig viktig når vi skal skape balanse på midtbanen, men vi trengte mer kreativitet og spillere som tok vare på avslutningene. Nok en glipp. Nå må gutta slå tilbake neste kamp. 

Lenke til kommentar

Har ikke hatt troen på topp 4 før vi vant mot Tottenham, Liverpool og City. Nå er jeg tilbake der jeg var og er pessimistisk. Hadde ikke forundret meg om det ryker på de siste tre kampene nå. Vi klarer jo ikke å skåre mål!

 

Jaja, vi leder enda med 4 poeng og alt er opp til oss selv - kanskje det er det som skremmer meg.

Lenke til kommentar

Jeg viser egentlig bare til posten min etter Everton-tapet, og jeg håper fortsatt at dette er et arbeidsuhell. Det er ennå opp til oss og vi har fire poeng ned til LFC, i tillegg til en langt bedre målforskjell. Problemet er det at vi har nå brukt opp den "budsjetterte tapskvoten", og vi har ennå Arsenal igjen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...