Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

 

 

En fin stadion trenger også et fint gressteppe :)

 

Godt dere har noe å juble for :)
Hvem har nevnt noe om jubling? Jeg postet bare det som er obvious: de største klubbene har som regel de beste stadionene (altså klubber som har bygget seg opp fra bunnen av)

 

Takk for at du er du, banter hadde ikke vært morsomt om ikke. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle formulert meg bedre. Jeg er ikke elev der, men en slags mentor. Frivillig arbeid.

Penga jeg får som president sparer jeg slik at jeg kan pensjonere meg 30 år tidligere :)

Høres ut som du har alt på stell da :thumbup:

Endret av OhEasy
Lenke til kommentar

Hvis United skulle prøve seg på Depay så kan det jo hende at det blir lettere å hente ham pga Pereira. De spilte jo begge i ungdomsavdelingen til PSV fram til 2011.

Sånne ting som dette begynner eg å bli litt lei av nå.

 

Tanta til naboen til deepay elsker united, så derfor kommer han sikkert til å velge united.

Lenke til kommentar

Du forstår seriøst ikke at relasjoner kan utgjøre noen forskjell? Hvis United vil signere og kan tilby mye spilletid og CL-spill så er det et pluss, men det setter oss ikke i noen unik posisjon av den grunn. Mange klubber som kan tilby det samme. At vi da har en manager fra samme land som spilleren samt. landslagskompiser og tidligere lagkamerater i klubben så vil det definitivt være en fordel. 

Det er ikke nødvendigvis en stor faktor, men at det kan være en utløsende faktor er det liten tvil om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...