Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fire kamper igjen, hva tror folk poengfangsten blir. Mine tanker;

 

WBA hjemme - 3 poeng. Denne bør vinnes, hjemmekamp mot et WBA som ikke har så mye å spille for. Godt klare av bunnstriden, men ikke aktuelle for noen europa-plass.

 

Crystal Palace borte - 1 poeng. Bortekamp og Pardew som motstander. Hardtkjempende og tøff motstander, tviler på den noe veike sentrallinja til United klarer å få noe ut av dette.

 

Arsenal hjemme - 1 poeng. Arsenal er ute av gullkampen og da spiller de som regel best. Vant forrige kamp helt fortjent, men tipper United evner å heve seg litt (så lenge Valencia får forbud mot tilbakespill)

 

Hull borte - 3 poeng. Ingen begrunnelse, men kan da ikke avslutte sesongen med noe annet enn tre poeng. 

 

Blir spennende å se om jeg treffer.

Lenke til kommentar

WBA hjemme - 3 poeng. Vi vinner på hjemmebane. 


 


Crystal Palace borte - 3 poeng. Blir nok en tøff kamp, men jeg tror vi drar et godkjent 3poengers resultat i land. 


 


Arsenal hjemme - 3 poeng. Vi vinner på hjemmebane, særlig mot Arsenal. 


 


Hull borte - 0 poeng. Her kommer det an på om Hull må vinne for å holde seg oppe, eller om de allerede er sikret. Frem til de er sikret tror jeg ikke på noen god avslutning for vår del. Da er vi allerede sikret CL neste sesong.


 


Blir spennende å se om jeg treffer.


Lenke til kommentar

WBA hjemme - 3 poeng. Vi vinner på hjemmebane. 


 


Crystal Palace borte - 3 poeng. Vanskelig kamp, mot et lag som er gode om dagen, men herlighet, vi er Manchester United!


 


Arsenal hjemme - 3 poeng. Med Carrick tilbake i form, kan de bare gå og legge seg. Fellaini kommer til å storspille mot >170cm-laget fra london.


 


Hull borte - 3 poeng. Grei seier mot et tafatt Hull.


 


Blir spennende å se om jeg treffer. Håper det :)


Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

WBA hjemme - 1 poeng. Den forrige dårlige kampen henger med, og Carrick mangler som igjen ødelegger.


 


Crystal Palace borte - 1 poeng. Pardew, enkelt og greit.


 


Arsenal hjemme - 0 poeng. Ser for meg et stortap mot et Arsenal med vanvittig god form. Forsvarsrekken vår rakner fullstendig


 


Hull borte - 3 poeng. Siste kampen skjerper United seg og tar en grei seier.


 


Blir spennende å se om jeg treffer. Håper det  :)


Lenke til kommentar

 

 

En fin stadion trenger også et fint gressteppe :)

 

Godt dere har noe å juble for :)
Hvem har nevnt noe om jubling? Jeg postet bare det som er obvious: de største klubbene har som regel de beste stadionene (altså klubber som har bygget seg opp fra bunnen av)

 

 

Mener du ikke fra...

 

... grasrota?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...