Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bli ydmyket og tape hele 3-0 mot et Everton som ikke har noe å spille for er litt av en prestasjon. Bravo.

 

Kjekt å la Liverpool komme inn i kampen om topp 4 også. Ett tap til, noe som er veldig sannsynlig er de kun 1 poeng bak oss.

 

Roter vi bort dette ville det vært enda verre enn da gullet ble rotet bort i 2012. Da kan vi få noen laaange år med motgang.

Lenke til kommentar

Mhm, som jeg skrev i kamptråden: Lett topp 3 mest ydmykende tap hele denne sesongen. Og der Leicester og Dons var tidlig i sesongen og før laget var skikkelig samspilt, så kommer det her etter en periode der vi mange trodde laget var friskmeldt.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Shaw var brukbar fremover, men slik jeg ser det så er Smalling den eneste som får godkjent som forsvarsspiller i dag. McNair mangler fremdeles litt før han er helt klar for dette nivået og Valencia fortsetter å gjøre feil, han trenger virkelig en erstatter (Clyne?).

 

Blind synes jeg (igjen) viser at han ikke er god nok som DM, det er en alt for tydelig tendens at vi spiller dårligere når han (eller Rooney...) er i Carrick sin rolle. Vi har generelt dårligere kontroll på midtbanen, og Herrera og Fellaini får mye mindre rom å jobbe i. Og ser man på tallene, så er de ganske så klare:

 

Uten Carrick: Vi vinner 37.5% av kampene.

Med Carrick: Vi vinner 72.2% av kampene.

Lenke til kommentar

Vi ser ihvertfall hvorfor Fellaini ikke kan være annet enn en joker i laget vårt. Ikke god nok når han blir passet på. 

Hvem mener du var bedre enn Fellaini offensivt på United i dag?

 

Og var det noen United-spillere som ble like ofte/mye markert som han?

 

Da klager jeg heller på Rooney, som er tilbake på sitt vante nivå og på Falcao som for meg fremstår som den dårligste United-spilleren de siste tjue år, kanskje i fellesskap med Bebe og Liam Miller. Vi formelt skriker etter en ny spiss, men jeg vet at dette ikke vil skje så lenge Rooney er fast.

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Vi trenger:

- Ny HB. Dette er prioritet.

- Ny MS. Dette er prioritet.

- Ny DM. Dette er prioritet.

- Ny SP, noe vi neppe blir å se i år pga. Rooney og hans faste plass.

- Ny ving, ønskelig, men ikke prioritet når vi ser hvor stort savnet etter de tre øverste er.

Lenke til kommentar

 

 

 

Vi ser ihvertfall hvorfor Fellaini ikke kan være annet enn en joker i laget vårt. Ikke god nok når han blir passet på.

Hvem mener du var bedre enn Fellaini offensivt på United i dag?

 

Synes Young var den beste offensivt idag. Han var ikke spesielt god, men sammenlignet med de andre får han godkjent.

 

E: Kommentere på tlf er helt loca.

Endret av elatimir
Lenke til kommentar

 

Vi ser ihvertfall hvorfor Fellaini ikke kan være annet enn en joker i laget vårt. Ikke god nok når han blir passet på. 

Hvem mener du var bedre enn Fellaini offensivt på United i dag?

 

Poenget er at alle nå er bevisst på Fellaini. Da kan vi ikke bruke han som target man. Vi må tilpasse taktikken. Vi vil få mer nytte av Fellaini om han kommer inn fra benken, når motstanderen ikke har øvd hele uken på å stoppe belgieren. 

 

Rooney var elendig han også. 

 

Falcao tidenes dårligste de siste 20 årene, som du sier. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...