Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Woodward har planlagt alt sammen fra første stund folkens. Han fikk øynene opp for Depay allerede for noen år siden, men visste at det ikke ville bli lett å hente ham. Han ansatte derfor Moyes som han egentlig ikke hadde noe håp for. Da vi endte på 7. plass ble han veldig glad siden han dermed kunne sparke fyren uten at det ville være spesielt rart. Moyes var et nøkkel-steg ettersom LvG ikke var ledig på det  tidspunktet Sir Alex ga seg.

Så, året etter så ble LvG tilbudt jobben og godtok samtidig som han også var manager for Nederland i VM hvor Depay var representert. Og etter VM så fikk de aller fleste toppklubbene for alvor opp øynene for dette talentet, men Woodward hadde akkurat trukket opp det mest unike kortet som ingen andre hadde, nemlig Nederland-manageren.

Hvis Depay dermed skulle ende opp i United så er det liten tvil om at LvG har spilt en stor rolle for valget til Depay.

Alt måtte se legit ut, derfor fikk Moyes en 6-årskontrakt.

 

All hail Lord Woodward!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Nesten like bra som Wenger sin genistrek for å hente Özil :p

Hva var det den gikk ut på igjen?

 

 

Gervinho fra Arsenal til Roma slik at Lamela kunne gå fra Roma til Spurs, noe som gjorde at Bale gikk fra Spurs til Real Madrid, det frigjorode Özil fra Madrid til Arsenal!

 

Fritt etter hukommelsen, men jeg husker det var et var steg til inni der. 

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

 

 

Nesten like bra som Wenger sin genistrek for å hente Özil :p

Hva var det den gikk ut på igjen?

 

 

Gervinho fra Arsenal til Roma slik at Lamela kunne gå fra Roma til Spurs, noe som gjorde at Bale gikk fra Spurs til Real Madrid, det frigjorode Özil fra Madrid til Arsenal!

 

Fritt etter hukommelsen, men jeg husker det var et var steg til inni der. 

 

99.9% av det er vel egentlig bare tull? Gervinho og Lamela spiller først og fremst ikke i samme posisjon engang, Spurs solgte ikke Bale fordi Lamela var mulig å hente (lol), men fordi dem hadde plutselig masse penger som dem ville kaste rundt seg. Özil spilte da ikke fast på kanten i RM? Det var jo pga. Isco at han ville forlate dem elns.

Lenke til kommentar

Super-Evra som fremtidig topptrener?

 

Evra said: "There are strange feelings now that I didn't have at the start.

"Ferguson, before he left, called me into his office.

"He said to me, 'Pat, I'm going to tell you something very important. There are two players who'll be great coaches in this team, that's Ryan Giggs and you.'


"I have passed some of the badges as a coach in Manchester. I do everything slowly. I want to get my coaching badges. We'll see after that."

Last November Ferguson told Big Issue: "I've always been blessed with a good memory but Patrice Evra? There's a man with a brain.

"He could speak five languages and was a great help in the dressing room. Lovely guy. His father was a diplomat, it showed."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Er det noe jeg ikke gleder meg til så er det silly season, Vidal og Ronaldo ryktene starter igjen som alltid. 

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

 

 

 

Nesten like bra som Wenger sin genistrek for å hente Özil :p

Hva var det den gikk ut på igjen?

 

 

Gervinho fra Arsenal til Roma slik at Lamela kunne gå fra Roma til Spurs, noe som gjorde at Bale gikk fra Spurs til Real Madrid, det frigjorode Özil fra Madrid til Arsenal!

 

Fritt etter hukommelsen, men jeg husker det var et var steg til inni der. 

 

99.9% av det er vel egentlig bare tull? Gervinho og Lamela spiller først og fremst ikke i samme posisjon engang, Spurs solgte ikke Bale fordi Lamela var mulig å hente (lol), men fordi dem hadde plutselig masse penger som dem ville kaste rundt seg. Özil spilte da ikke fast på kanten i RM? Det var jo pga. Isco at han ville forlate dem elns.

 

 

Replace+quot+chichamanga+quot+with+god+_

Lenke til kommentar

Hadde kanskje hjulpet å være litt høyere?

 

Neida. Visste jo at det bare var noe tull (tror jeg først leste om det på Fjesbok), men det ble så stort mas om det etterhvert uten at noen engang nevnte at spillerne ikke spilte i samme posisjon engang. Lurte bare da på om folk var så blinde. Blir liksom som å selge en keeper til en klubb som selger en spiller til annen som igjen selger en spiss til klubb nr1 og koble dette sammen... etc.

Måtte bare nevne det. Syntes bare det var rart at fokuset ble så stort akkurat der siden jeg vil tro at slike "sirkler" med overganger skjer oftere enn folk skulle tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...