Espp Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Mertedacker har da vært god han? En viktig bidragsyter for Arsenal. Det sier mye om deg og dine kunnskaper om fotball. Og jeg sier meg enig dersom det var snakk om Sanogo Oja, så han har vært god nok til å bli årets spiller? Kan da ikke stemme på en spiller som er lånt ut. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Mertedacker har da vært god han? En viktig bidragsyter for Arsenal. Det sier mye om deg og dine kunnskaper om fotball. Og jeg sier meg enig dersom det var snakk om Sanogo Uenig, det sier da vitterlig ikke en dritt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Tar Mertesacker sitt nivå over Jones 10 av 10 ganger. Får nerver hver gang Jones er i nærheten av ballen. Endret 16. april 2015 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Tar Mertesacker sitt nivå over Jones 10 av 10 ganger. Får nerver hver gang Jones er i nærheten av ballen. Villa aldri bytta tatt Mertasacker mot Jones. Gammel, treeeeiiig, OTT. I tillegg så kan Jones skremme motstanderne med grimasene sine Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Tar Mertesacker sitt nivå over Jones 10 av 10 ganger. Får nerver hver gang Jones er i nærheten av ballen. I tillegg så kan Jones skremme motstanderne med grimasene sine Tror han skremmer medspillerne sine og. Jeg blir hvertfall et komplett nervevrak når jeg ser han spille. Endret 16. april 2015 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Di Maria, Jones og Rooney. Da mangler vi bare Ribery så er det "bringing sexy back". Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Det blir gøy første gang, andre gang blir det patetisk. Konklusjon: viktig å være først ute Der er du virkelig spot on! Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Silent dominator; Wayne Rooney Fantastisk, fantastisk, fantasisk analyse av Neville og Carragher. Det eneste de kan sammenlikne Manchester United (for tiden) med er Barcelona på sitt beste. Elsker det! Fikk en skikkelig godfølelse av å se analysen. Her viser de ganske tydelig litt av filosofien til LVG. Digg!! Anbefaler alle som ikke har sett den å se den nå! http://www.united.no/nyhetsarkiv/se-nevilles-analyse-av-united-city/ Det vises klart og tydelig at LVG / Guardiola har noe av samme filosofi når det kommer til fotball. Det kan trekkes noen Paralleller mellom LVG og Mourinho som også har jobbet sammen. Såg litt på den igår, skal se resten i dag. Skal også anbefale den til en kompis. Tenker litt om det er en måte å unnskylde at Rooney ikke var så mye borti ballen men ser jo ut fra analysen som det var med vilje at han skulle trekke forsvaret bort fra vingene. Hva tror dere? Fantastisk analyse. Blir hardt å høre på Erik Thorstvedt etter 20 minutter med Neville (og Carragher). Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Tror Chelsea har kjørt et system om at man må være TrueBlue medlem for å få lov til å være med å stemme. Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Silent dominator; Wayne Rooney Fantastisk, fantastisk, fantasisk analyse av Neville og Carragher. Det eneste de kan sammenlikne Manchester United (for tiden) med er Barcelona på sitt beste. Elsker det! Fikk en skikkelig godfølelse av å se analysen. Her viser de ganske tydelig litt av filosofien til LVG. Digg!! Anbefaler alle som ikke har sett den å se den nå! http://www.united.no/nyhetsarkiv/se-nevilles-analyse-av-united-city/ Det vises klart og tydelig at LVG / Guardiola har noe av samme filosofi når det kommer til fotball. Det kan trekkes noen Paralleller mellom LVG og Mourinho som også har jobbet sammen. Såg litt på den igår, skal se resten i dag. Skal også anbefale den til en kompis. Tenker litt om det er en måte å unnskylde at Rooney ikke var så mye borti ballen men ser jo ut fra analysen som det var med vilje at han skulle trekke forsvaret bort fra vingene. Hva tror dere? Fantastisk analyse. Blir hardt å høre på Erik Thorstvedt etter 20 minutter med Neville (og Carragher). Jeg liker faktisk Thortsvedt, greie ting han kommer med og alltid et smil på lur. Men for all del, Neville og de er mye bedre. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Jeg liker helt klart best Thorstvedt av de i TV2s PL-studio, men det er klart at Neville og Carragher er mye bedre. Det verste er Heggelund, grøss for en dialekt! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Heggelund er sjef, da! Skader ikke med et nordnorsk innslag. Heia Fotballs gudfar fortjener litt respekt! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Han er sikkert flink, men jeg blir gal når han kommenterer, tror det er en pga. dialekta.. Men i studio og sånn, så virker han som en fin fyr.. Det er nok meg det er noe galt med Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Heggelund er konge! Når TV2 får organisert hvordan de håndterer Serie A nå som de har rettighetene, har jeg en våt drøm om at han kanskje blir kastet mellom PL og Serie A. 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Wikestad er min favoritt, men syntes generelt at kvaliteten virkelig har økt de siste to årene. Ikke i nærheten av britiske kommentatorer på kjente kanaler, men på riktig vei. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Wikestad er grei, helt til noe skjer. Da blir det bare guteral rop og brøl. Thorstvedt har jeg ikke noe spesielt forhold til som kommentator annet enn at jeg har aldri tilgitt han for den perioden hvor han prøvde seg med den "latinamerikanske" "gooooooooooooooool", en av de verste tingene til å komme ut av Sør- og Mellom-Amerika siden narkokrigene og George Lopez. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Fortjent om han vinner IMO. Står vel mellom han og Hazard. vet ikke helt hva Coutinho gjør der for å være ærlig. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Disse statsene sier jo selvfølgelig ikke alt, men jeg ser heller ikke hvorfor Coutinho er der. Jada han "påvirker" spillet med disse driblingene sine, men utover det? Føler at det er de som presterer best i siste delen av sesongen som kommer på her. Di Maria driblet en god del han også i første delen av sesongen og han tilførte veldig mye tempo. Selv nå, i den såkalte ræva perioden hans så skaper han sjanser og assister. Bunnivået hans er uten tvil høyere enn Coutinho sitt. Han lever bare på de to målene fra distanse som han hadde for noen uker tilbake ser det ut som. Endret 17. april 2015 av Mr. President™ 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 De tallene er vel fra før Liverpool - United kampen. Legg til to assist på Di Maria sin statistikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå