Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

 

Er det noen her inne som er på redcafe? Jeg leser en del der, og opprettet bruker der en tid tilbake. Jeg skrive ikke så mye, for jeg suger litt for hardt i engelsk, men det er gøy å være der.

Bruker r/RedDevils litt. Men holder vanligvis ikke så lenge ut på sider som kun handler om fotball. Gjerne mye bra kunnskap der, men typisk også litt for mange besserwissere.

 

Ser reprisen av 2-1 målet nå. Pasningen fra Mata til Young, for ikke å snakke om Youngs finting av Zabaleta er så sykt bra.

 

AmusedBewitchedGermanspaniel.gif

 

Video av hele målet her:

 

https://www.youtube.com/watch?v=r0j-fXqXNu0

 

Fin detalj av Young. La ikke merke til den under selve kampen. Det var jeg som var litt negativ til Blind og mente at vi burde kjøpe en ny venstreback. Jeg tenkte at det var et svakhetstegn å sette en midtbane-spiller som venstreback. Kanskje jeg har misforstått. Har Blind spilt i den posisjonen på tidligere lag? Skal undersøke dette videre i kamper framover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fin detalj av Young. La ikke merke til den under selve kampen. Det var jeg som var litt negativ til Blind og mente at vi burde kjøpe en ny venstreback. Jeg tenkte at det var et svakhetstegn å sette en midtbane-spiller som venstreback. Kanskje jeg har misforstått. Har Blind spilt i den posisjonen på tidligere lag? Skal undersøke dette videre i kamper framover.

Blind har spilt mer venstreback enn han har spilt midtbane i sine tidligere klubber. 

Lenke til kommentar

Kanskje Kagawa kommer tilbake da  :ph34r:

 

Men håper (slik det ser ut nå) at LvG sitter ut kontrakten sin, eller så lenge samarbeidet funker. Ser egentlig mest på Klopp som en potensiell trener for The Gunners, men det skyldes antakelig at Dortmund har litt det samme "underdog" preget som Arsenal. :p

 

edit: skrev det litt om. regner med at du leste "han" som LvG og ikke som Klopp, hehe.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Huff, så feil kan man altså lese et innlegg. Skrev masse, MASSE før jeg innså at jeg hadde lest helt feil - så da var det ingenting å skrive likevel  :closedeyes:

 

Så lenge alt går bra mellom LVG, klubben og spillerne ønsker jeg at han skal bli så lenge han og laget presterer.  

Endret av Espp
Lenke til kommentar

 

Fin detalj av Young. La ikke merke til den under selve kampen. Det var jeg som var litt negativ til Blind og mente at vi burde kjøpe en ny venstreback. Jeg tenkte at det var et svakhetstegn å sette en midtbane-spiller som venstreback. Kanskje jeg har misforstått. Har Blind spilt i den posisjonen på tidligere lag? Skal undersøke dette videre i kamper framover.

Blind har spilt mer venstreback enn han har spilt midtbane i sine tidligere klubber. 

 

Ok da vet jeg det.

Lenke til kommentar

Ooooh Espp. Nå virket du voksen!! :p

 

Nei helt uenig. Ville vært kanon om han ble stemt fram!

Artig? Uten tvil ekstremt morsomt å se Balotelli løfte prisen for årets spiller framfor Sterling / Coutinho, men det er kjedelig for Liverpool supportere og ikke minst kommet det til å ende med samme dritt tilbake igjen.

 

Hvor er gleden i å kåre årets spiller fra fansen når det bare blir tull?

 

Chelsea: Drogba

Manchester City: Scott Sinclair

Liverpool: Balotelli

Manchester United: Falcao

Arsenal: Mertesacker

 

 

Det er kanskje gøy ett år, så forsvinner gleden, så forsvinner avstemningen siden det bare blir tull.

Lenke til kommentar

 

Ooooh Espp. Nå virket du voksen!! :p

 

Nei helt uenig. Ville vært kanon om han ble stemt fram!

Artig? Uten tvil ekstremt morsomt å se Balotelli løfte prisen for årets spiller framfor Sterling / Coutinho, men det er kjedelig for Liverpool supportere og ikke minst kommet det til å ende med samme dritt tilbake igjen.

 

Hvor er gleden i å kåre årets spiller fra fansen når det bare blir tull?

 

Chelsea: Drogba

Manchester City: Scott Sinclair

Liverpool: Balotelli

Manchester United: Falcao

Arsenal: Mertesacker

 

 

Det er kanskje gøy ett år, så forsvinner gleden, så forsvinner avstemningen siden det bare blir tull.

Mertedacker har da vært god han? En viktig bidragsyter for Arsenal. Det sier mye om deg og dine kunnskaper om fotball. Og jeg sier meg enig dersom det var snakk om Sanogo Endret av Fox
Lenke til kommentar

Silent dominator; Wayne Rooney

 

Fantastisk, fantastisk, fantasisk analyse av Neville og Carragher. Det eneste de kan sammenlikne Manchester United (for tiden) med er Barcelona på sitt beste. Elsker det! Fikk en skikkelig godfølelse av å se analysen. Her viser de ganske tydelig litt av filosofien til LVG. Digg!!

 

Anbefaler alle som ikke har sett den å se den nå!

http://www.united.no/nyhetsarkiv/se-nevilles-analyse-av-united-city/

 

Det vises klart og tydelig at LVG / Guardiola har noe av samme filosofi når det kommer til fotball. Det kan trekkes noen Paralleller mellom LVG og Mourinho som også har jobbet sammen. 

Såg litt på den igår, skal se resten i dag. Skal også anbefale den til en kompis. Tenker litt om det er en måte å unnskylde at Rooney ikke var så mye borti ballen men ser jo ut fra analysen som det var med vilje at han skulle trekke forsvaret bort fra vingene. Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...