Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får vi inn en ny stopper, bør Rojo benkes. Det er trist nok i seg selv, for han har vært bra, men Smalling er den stopperen i klubben pr nu med størst potensiale, og den eneste som har evnen til å nøytralisere hvem som helst.

 

Så får han heller jobbe med holdingen og de øyeblikkene der han mister hodet totalt.

Lenke til kommentar

- God i hodespillet

- Rask

- Sterk

- God å takle

- God å mannsmarkere, men mangler ennå posisjoneringsevne i soneforsvar

- Har blitt en liten leder i forsvaret vårt, som har sluppet inn 0,846 mål pr Premier League-kamp siden nyttårsaften.

 

Med bedre posisjoneringsevne vil han bli en klassestopper. Mål scorer han også, forresten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk slakter blind? Syns han har vært knallgod i år jeg, og gjort veldig lite feil på VB i år.

 

Satt å kikket på han og Young når de spilte foran meg i 1 omgang på Søndag, for meg virker det som at dem har ett veldig godt samarbeid, de kommuniserer MYE og dekker opp hverandre perfekt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blind er en offensiv venstreback, Young er en klassisk LM. Det fungerer nok bra sammen. 

 

Blinds store styrke er roen og pasningsfoten hans, men stort sett hver gang både Liverpool og City kom seg til farligheter, var det via vår venstreside. Shaw er langt bedre defensivt enn Blind (tempo, taklingsstyrke, en mot en), og jeg klager ikke om han starter mot Chelsea.

 

La oss i det minste kalle oss priviligerte, nå når vi sliter med å finne ut hvem som skal UT av laget.

Lenke til kommentar

Silent dominator; Wayne Rooney

 

Fantastisk, fantastisk, fantasisk analyse av Neville og Carragher. Det eneste de kan sammenlikne Manchester United (for tiden) med er Barcelona på sitt beste. Elsker det! Fikk en skikkelig godfølelse av å se analysen. Her viser de ganske tydelig litt av filosofien til LVG. Digg!!

 

Anbefaler alle som ikke har sett den å se den nå!

http://www.united.no/nyhetsarkiv/se-nevilles-analyse-av-united-city/

 

Det vises klart og tydelig at LVG / Guardiola har noe av samme filosofi når det kommer til fotball. Det kan trekkes noen Paralleller mellom LVG og Mourinho som også har jobbet sammen. 

Endret av Espp
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det vises klart og tydelig at LVG / Guardiola har noe av samme filosofi når det kommer til fotball. Det kan trekkes noen Paralleller mellom LVG og Mourinho som også har jobbet sammen. 

 

Det er vel fordi både Guardiola og Mourinho har jobbet under han. ;)

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Kom over den videoen før idag, og så den to ganger på rad, fantastisk analyse!

 

Gary Neville sier at Rooney antakelig gjorde sin beste kamp under LvG nå på søndag. Og etter å ha sett analysen, så er jeg på mange måter enig med han, ihvertfall sett fra LvG sitt perspektiv. Utrolig fascinerende den rollen Rooney har fått som "silent dominator", hvilket får meg til å lure på om den matchingen han fikk på midtbanen har vært med på å gi han den disiplinen som skal til for å bekle den rollen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...