Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hvor krise det er uten Carrick i den kampen.

 

Han er best når vi skal være det beste laget, og har de aller fleste av sine gode kamper mot topplagene på Old Trafford. Hatt en tendens til å slite i kampene på Anfield, Stamford Bridge og Etihad, og av alle kamper vi kunne mistet Carrick i, er nok bortekampen mot Chelsea blant de bedre, egentlig.

 

Når det er sagt betyr det ikke at jeg ikke vil se han fra start, men jeg tror for eksempel Blind eller til og med Jones kunne gjort en fullverdig jobb på DM i denne enkeltkampen.

 

Sånn over en hel sesong er det dog litt bekymringsverdig at Carrick er så viktig for oss som han er. Han er 34 år gammel og vi bør gå seriøst inn for å finne en erstatter det neste kalenderåret.

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Han kaller seg manutdunseen på Instagram, og er steadicam-operatør på Old Trafford samt diehard fan.

 

Anbefaler alle her å følge han, og gjerne bla litt tilbake i arkivet til VM i Brasil og forrige ligagull blant annet: https://instagram.com/manutdunseen/

Lenke til kommentar

For tiden er laget i så god form at jeg blir litt blind. Jeg klarer ikke se hvilke spillere vi skal hente for å forbedre laget akkurat nå! Gutta storspiller!  :love:

 

Og vi har Di Maria på BENKEN! Den eneste soleklare svakheten er den ene midtstopperplassen. 

Lenke til kommentar

Er det noen her inne som er på redcafe? Jeg leser en del der, og opprettet bruker der en tid tilbake. Jeg skrive ikke så mye, for jeg suger litt for hardt i engelsk, men det er gøy å være der.

Bruker r/RedDevils litt. Men holder vanligvis ikke så lenge ut på sider som kun handler om fotball. Gjerne mye bra kunnskap der, men typisk også litt for mange besserwissere.

 

Ser reprisen av 2-1 målet nå. Pasningen fra Mata til Young, for ikke å snakke om Youngs finting av Zabaleta er så sykt bra.

 

AmusedBewitchedGermanspaniel.gif

 

Video av hele målet her:

 

https://www.youtube.com/watch?v=r0j-fXqXNu0

Endret av blured
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så mange av spillerne frustrerer meg fordi det er så mye opp og ned i prestasjoner. Hvorfor kan ikke bare Young, Fellaini, Smalling bestemme seg for ett nivå og holde seg der, slik at jeg kan få gjort meg opp en mening om hvem som er best på kanten; Young eller Ronaldo. For nå er jeg så blendet av suksess at det er dødt løp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må være vanskelig for Van Gaal å angripe transfervinduet AKKURAT NÅ (med forbehold om fall i form ut sesongen). Er tre-fire spillere (Jones, Blind, Young) som kanskje ikke er gode nok til å spille fast for et lag som skal vinne store ting, men som er for gode for benken i en klubb.

 

Har moderert sommerønskene mine litt etter hvert, men håper fortsatt på en ving og en stopper, i hvert fall.

Lenke til kommentar

Jeg syns vi er greie nok på kantene, både forover og bakover, det er sentrallinjen vår som trenger forsterkninger. En god midtstopper med autoritet og en ledertype på midtbanen og jeg er fornøyd. Dersom Vvan Gaal får Di Maria til å fungere og han blir kvitt PTSD'en sin etter innbruddet så skulle det ikke være behov for noe, i hvert fall ikke på høyrekant. Med spillere som Falcao, Mata og Di Maria har vi potensialet til en vanvittig sterk gruppe framover, så jeg ville heller fokusert på å få i stand det vi har framfor å bruke penger på noe nytt (Falcao drar mest sannsynlig så der bør vel noe inn). 

Lenke til kommentar

"Neste år blir vi å gjøre det bedre enn i år. Det er ikke sikkert at vi vinner noe som helst, når er det noen gang sikkert?, men jeg tror vi blir å spille mye bedre fotball enn vi har gjort denne sesongen sett under ett. Ting ser ganske bra ut for oss nå :)" - ESPP.
 

Vi kjøpte jo noen nye spillere i fjor og brukte en del tid på å finne ut hvilke spillere som fungerer og det slipper vi jo neste år. Dessverre har en del av de nye spillerene skuffet. Syns vi bør lete etter en ny venstreback. Blind fungerer jo men burde kanskje hatt han på midtbanen. Usikker på om vi bør gi Falcao mer tid, tenk om det plutselig løsner for han, men med 4-5-1 så er det bare plass til Rooney. Kanskje vi bør selge Van Persie mens vi ennå får penger for han. Ellers fortsette å få opp selvtilliten til Fellaini og få DiMaria i gang. Han er nok redd pga. innbruddet ja, men nå går det over. Vi burde absolutt sette han innpå en gang vi leder sånn at han får slapt av og han kan leke seg litt med ballen.

Endret av Btbw
Lenke til kommentar

Er det bare meg som er dum eller? Jeg mener at Blind har vært 95% eksemplarisk på VB. Shaw har ikke en sjanse å ta over den plassen nå pga. Blinds storspill. Han mangler litt hurtighet, men tar det lett igjen med sin enorme forståelse for spillet.

 

- HB

- MS

- DM (SM)

- Ving

- Spiss

 

Det tenker jeg vil gjøre oss til Englands beste lag igjen. Tar det som en selvfølge at vi selger unna litt dritt, minst like mange som vi kjøper inn.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Så lenge Blind og Young fortsetter å herje på venstresiden bør begge beholde plassene sine. Disse endringene kan vi ta inn i laget når skader kommer, eller når formen rett og slett svikter, noe som forhåpentligvis ikke skjer. Shaw og Januzaj vil få nok av spilletid neste sesong, når vi ikke spiller "den viktigste kampen for sesongen" hver kamp. 

 

Blind har vært utmerket på VB, men er nok den eneste som kan ta over plassen til Carrick om sistnevnte ikke er klar til kampen mot Chelsea. Da kommer nok Rojo eller Shaw inn på VB, med mindre vi satser på en svært offensiv lagoppstilling med Young som VB. 

 

 

- HB
- MS
- DM (SM)
- Ving
- Spiss

Det tenker jeg vil gjøre oss til Englands beste lag igjen. Tar det som en selvfølge at vi selger unna litt dritt, minst like mange som vi kjøper inn.

 

Hvem går under kategorien "dritt"? 

 

RvP

Falcao (lån)

Chicharito

Nani

Evans

Rafael

Valdez / Lindegaard (beholder gjerne sistnevnte, så lenge DDG blir)

 

?

Endret av G27
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...