Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som sa LVG out allerede før i år, dere er en skam for klubben. 

Det er veldig greit å lufte frustrasjonen sin her, og da sier man gjerne ting man ikke tenker særlig over. Tidligere i sesongen var det vanskelig å sette pekefingeren på akkurat hva som var galt, og da blir det mange uttalelser man kan se tilbake på med etterpåklokskap. 

 

I stedet for å provosere en medsupporter og mene han er en skam for klubben fordi han uttrykte sin frustrasjon og misnøye med resultatene når ting svartnet, det er en skam. Vi bør sammen nyte disse dagene hvor vi er PLs beste lag. Det er nemlig en god stund siden. Langt bedre det enn å spre negativitet etter en slik fantastisk seier. 

 

Og nei, jeg forsvarer ikke meg selv. Har hatt troen på LvG. Jeg bare mislikte uttalelsen din. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg må si det er forståelig at endel var forbanna i januar/februar, da spilte vi virkelig elendig fotball. Så sånn sett svært imponerende av LVG at han har holdt på sin filosofi/sitt system hele veien!

 

Fant forresten ut hvem som vant #LVGOUT konkurransen (30 august...  :wee:):

 

kødder du med meg ? LvG er like idiot som moyes. Venter bare på at han selger welbeck, da kommer lvgout avatar opp.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes det en perfekt erstatter for Carrick(når hans tid er over) der ute?

Blind kan ta over, men tror ikke han er helt klar enda. Rotwell på reservelaget virker jo også lovende, men blir litt det samme som Blind (at han ikke er helt klar enda). Schniderlin kanskje?

 

Eventuelt en annen spillertype (enn Carrick), og så legge om systemet litt.

Endret av Unitedmann_
Lenke til kommentar

Jeg må si det er forståelig at endel var forbanna i januar/februar, da spilte vi virkelig elendig fotball. Så sånn sett svært imponerende av LVG at han har holdt på sin filosofi/sitt system hele veien!

 

Fant forresten ut hvem som vant #LVGOUT konkurransen (30 august... :wee:):

 

 

kødder du med meg ? LvG er like idiot som moyes. Venter bare på at han selger welbeck, da kommer lvgout avatar opp.

Er da helt innafor. Solgte en ung engelskmann og inn med en superdyr falcao som har vært mye dårligere. Kan jo å slenge inn rvp også. Totally useless, og hever latterlig høy lønn hver uke. Hvis du skal dra frem gamle sitater og henge meg ut, er det mange innlegg som er bedre/verre enn det der. Dårlig arbeid med andre ord. Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Kan ikke dette være en generell lærepenge om at det er en god ide å ikke selge bjørnen skinnet før den har spilt en hel sesong. Når man roper på ny trener hver gang 5-6 kamper går dårlig blir man som oftest seende ganske dum ut i ettertid. 

 

Men, vann under broen, og alt det der. Jeg er småsjokkert over de siste kampene. Dette er over det jeg hadde forventet og nå begynner jeg å glede meg ordentlig til neste sesong, spesielt dersom dette er det vi får se når LVG går ennå mer tid på seg. 

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

 

 

#etterpåklokskap

Hadde det kun vært det, har gjentatte ganger sagt at det løsner til slutt. Den massive griningen som var her i juletider var mildt sagt trist.

Ja, du er en bedre fan enn alle de andre som hold på med klaging, syting og #LVGOUT. Gratulerer.

 

Takk for at du putter ord i munnen på meg. Er bare møkklei den veien fotballen går der sparking av trenere blir ropt etter 6 måneder, eller hvordan Pellegrini mest sannsynlig er vekke iløpet av sesongen. Det var vist mye her i juletider, og det er en skam. Men ja, takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...