Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deilig å endelig slå City igjen! Vi har endelig gjort Old Trafford om til fortet vårt igjen. Alt sitter for tiden. Tar vi topp 3 i år er det mye bedre enn jeg forventet og en seier for meg!

 

Ds kan vi bruke sommeren til å ta siste steg og være med å kjempe om gullet neste år. Chelsea leder med for mye til at det kan gå slik det er nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi snakket om at 9-10 poeng av 15 på de neste 5 kampene hadde vært veldig sterkt før spilte mot Tottenham.

 

Vi står nå med 12 av 12 og har rundspilt Tottenham, Liverpool, Aston Ville og Manchester City. Formen vi viser nå er eventyrlig og skulle vi ta poeng fra brua også tar vi nok andreplass i år!

 

Jeg er veldig, veldig fornøyd i dag. Topp 4 virker å være sikret selv om vi har en del jobb igjen å gjøre.

Lenke til kommentar

Spillerbørs:

De Gea - 7

 

Valencia - 8

Smalling - 6.5

Jones - 6.5

Blind - 7

 

Herrera - 7

Carrick - 8

 

Mata - 7.5

Fellaini - 7

Young - 9

 

Rooney - 6.5

 

Trekker ned stopperne (og spesielt Jones) for pasningsspillet, pluss at jeg synes spesielt det første målet var fryktelig unødvendig.

Lenke til kommentar

Spillerbørs:

 

De Gea - 7

 

Valencia - 8

Smalling - 6.5

Jones - 6.5

Blind - 7

 

Herrera - 7

Carrick - 8

 

Mata - 7.5

Fellaini - 7

Young - 9

 

Rooney - 6.5

 

Trekker ned stopperne (og spesielt Jones) for pasningsspillet, pluss at jeg synes spesielt det første målet var fryktelig unødvendig.

Smalling har jeg satt to minus på men så hadde han jo scoringen. Tenkte først at 9 på Young var vel høyt men så kom jeg på at han gjorde mye i kampen: Mål, assist og bra samspill med Fellaini så 9 er vel fortjent. Mata kunne hatt litt høyere og kanskje litt høyere på Fellaini. Såg ikke så mye av Carrick i kampen men kanskje han gjorde en del ryddearbeid som jeg ikke la merke til. Ville kanskje satt 6.5 på han. 

Endret av Btbw
Lenke til kommentar

Ser vi bortifra scoringen til Smalling synes jeg han var svak. 

Det synes jeg er å ta litt hardt i. Defensivt var stopperne våre bra, bortsett fra på 0-1. Det andre målet til City var nok et resultat av at Carrick gikk ut.

 

Stopperne våre satt Aguero i bøttevis med offsider, og hadde egentlig stålkontroll bortsett fra to situasjoner. 

 

Synes for øvrig Smalling er vår beste stopper, men meg om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...