Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sant... Var i Italia da de slo Tyskland, og i to/tre timer var det litt sirkus der. Ellers var de et sørgelig grinete sutrete folkeslag. Har ikke mye til overs for italienere.

ON topic: Gratulerer med seieren i dag, det kom ikke akkurat som en bombe, men dere vant.

Lenke til kommentar
Det er sant... Var i Italia da de slo Tyskland, og i to/tre timer var det litt sirkus der. Ellers var de et sørgelig grinete sutrete folkeslag. Har ikke mye til overs for italienere.

ON topic: Gratulerer med seieren i dag, det kom ikke akkurat som en bombe, men dere vant.

Regner med det siden det kommer en sutrete normann .....?

Uansett, Italienere er ville for fotball, vill dø av den-.......

fotball er somsagt ikke Ishockey......det skal være teknikk i balanse med fart og forståelse....

Lenke til kommentar

fotball er somsagt ikke Ishockey......det skal være teknikk i balanse med fart og forståelse....

Vet ikke med deg, men jeg er alltid i utrolig godt humør når jeg er på ferie. Kanskje de nettopp er så interessert og opphengt i fotball siden de tydeligvis ikke har noe annet å være glad for i livet. Ikke vet jeg.

Italiensk fotball er kjedelig. Face it. De legger seg ned om noen puster på de, og korrupsjon er et ord som står i ordboken om du slår opp på italiensk fotball.

Lenke til kommentar

Enig med Lasse, italiensk fotball er herlig. Støtter selvfølgelig landslaget deres.

Finner ikke en liga med så mange kongespillere som i Serie A. Jeg kan nevne i fleng: Pirlo, Nesta, Buffon, Totti, Del Piero, Corini, Stankovic, Materazzi..

Herlig liga, rett og slett.

Hadde vært rimelig fett å være på Roma-derbyet, slik som Danny Dyer i Football Hooligans Int. :)

Lenke til kommentar
:rofl:

Godt det fortsatt finnes folk som byr på seg selv slik at andre kan få det artig.

Men tilbake til topic.

Syns feiringen av Giggs sitt 100 mål ble noe labert feiret...ble det ikke det...?

Giggs sitt "100 mål??", eg meina det var litt lite etter so forbanna lang ti i klubben...

men feiringa va svært artig å sjå på

Lenke til kommentar
Giggs sitt "100 mål??", eg meina det var litt lite etter so forbanna lang ti i klubben...

men feiringa va svært artig å sjå på

Han spiller venstre midtbane, og det er bare ligakamper det går på.

Giggs er mer en tilrettelegger enn målscorer, ikke tar han frispark (noen ganger, men ikke ofte) eller straffer heller.

Giggs er også den eneste fra nyere tid bortsett fra Mark Hughes som har 100 ligamål eller mer.

De andre er fra 60/70-tallet eller tidligere, når fotball var preget av flere mål pr. kamp.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Vet ikke med deg, men jeg er alltid i utrolig godt humør når jeg er på ferie. Kanskje de nettopp er så interessert og opphengt i fotball siden de tydeligvis ikke har noe annet å være glad for i livet. Ikke vet jeg.

Italiensk fotball er kjedelig. Face it. De legger seg ned om noen puster på de, og korrupsjon er et ord som står i ordboken om du slår opp på italiensk fotball.

Hehe, korrupsjon = juventus! generellt er hele nord italia det.

Du må sette deg inn i systemet i italia for å skjønne hva som egentlig foregår....

Lenke til kommentar
Åhh, så herlig at Lpool tapte :)

jess, no kan dei ikkje sei: "hmm, hvem er det som ikkje har tapt enda da??".. :)

hmmm.... Arsenal?

Er det bare jeg her som syntes straffer har tendenser til å ødelegge fotballkamper? Det att en spiller kan stå feilvent på hjørne av 16'meteren, også få en liten puff i ryggen som resulterer i straffe og mål er etter min mening helt døvt. Jeg synest det burde hvert en regel som sier att ett lag kan KUN få tildet straffe viss "offeret" blir felt innen for 16, og i tillegg har en opplagt mulighet til å score. Hvis ikke burde det resultert i inndirekte frispark.

Det er min mening!

Lenke til kommentar

Idag er vi alle Boro-fans.

Lagoppstillingen til Arsenal er ikke akkurat fryktinngytende:

Almunia

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Eboue - Gilberto - Diarra - Rosicky

Eduardo - Adebayor

Dette kan gå.

STRAFFE BORO!!

JADA. DOWNING

Eboue skulle jaggu vært utvist.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...