Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper at Di Maria og Smalling starter neste kamp, og at laget ellers forblir uforandret. Hadde uansett ikke vært meg imot om Shaw og Rafael starta i tillegg, men det er nok usannsynlig.

Ok hvem er det da som går ut? Rojo? Rafael har ikke spilt på lenge. Er han skadet eller er det bare LvG som ikke liker han? Det som jeg synes om Rafael er at han er god offensivt men når han går frem så er han på etterskudd bakover og kommer med klønete taklinger pga. av dette. Så blir han ofte utvist.

Lenke til kommentar

Jeg mener at Rafael er god nok. Mye heller ham enn Valencia, selv om Valencia har vært grei i det siste.

 

Det virker jo som om Rafael er ferdig i United, men kom til å tenke på en ting. Herrera var jo veldig lenge ute etter skaden også, så det kan jo være han kommer tilbake etter hvert? Selv om Rafael er mye skadet, så er jeg fornøye med Rafael + Valencia på RB. Håper Rafael blir i klubben, og spiller kampen mot City, deilig spiller.

Lenke til kommentar

Jeg lar meg ikke selge etter 3 gode kamper, men fortsetter trenden ut sesongen og vi sikrer CL-spill, så beholder han tilliten over sommeren. :)

Hadde jo vært mye bedre å kvitte seg med han og ha en inkompetent trener i et par mnd som definitivt ikke tar laget til topp 4. :roll:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg lar meg ikke selge etter 3 gode kamper, men fortsetter trenden ut sesongen og vi sikrer CL-spill, så beholder han tilliten over sommeren. :)

Hadde jo vært mye bedre å kvitte seg med han og ha en inkompetent trener i et par mnd som definitivt ikke tar laget til topp 4. :roll:

Var det det jeg skrev?

Du har sagt at du vil ha han vekk flere ganger. Ref: LvG-tråden.

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg lar meg ikke selge etter 3 gode kamper, men fortsetter trenden ut sesongen og vi sikrer CL-spill, så beholder han tilliten over sommeren. :)

Hadde jo vært mye bedre å kvitte seg med han og ha en inkompetent trener i et par mnd som definitivt ikke tar laget til topp 4. :roll:

Var det det jeg skrev?

Du har sagt at du vil ha han vekk flere ganger. Ref: LvG-tråden.

 

 

Tidligere i sesongen, ja. Når formkurven hadde pekt nedover siden sesongstart og topp 4 så ut til å gå i grus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...