Aleks Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Del Bosque pleier å være partiske mot La Liga spillere synes jeg. Mata slet fælt med å komme inn på Spania sitt lag selv når han var på sitt beste for Chelsea (som var på et helt annet nivå enn det han har vist i Mufc). Samme greie med Azpilicueta. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Det vil alltid være en fordel å bruke spillere som er vant med å spille med hverandre da. Særlig når det gjelder keeperplassen, så er det gjerne mer enn bare keeperferdighetene som gjelder. Casillas er tross alt kaptein, har vært på landslaget i en årrekke, masse erfaring, og spiller med flere av spillerne i Madrid. Viktig å være godt kjent med forsvarsrekka, samtidig som forsvarsrekka også er godt kjent med, og føler seg trygg på keeperen. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Men at Azpi ikke spiller er jo rart uansett! Er vel omtrent verdens beste back defensivt, og kan spille på begge sider. Syntes at han er bedre enn både Alba og Juanfran(det jeg har sett av de i alle fall) Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Men at Azpi ikke spiller er jo rart uansett! Er vel omtrent verdens beste back defensivt, og kan spille på begge sider. Syntes at han er bedre enn både Alba og Juanfran(det jeg har sett av de i alle fall) Alba tilfører flere ting som Azpi ikke kan. Han er allerede kjent med en ekstrem ballbesittende fotballstil og er veldig god offensivt. Kanskje et hakk eller to svakere enn Azpi defensivt, men Albas hurtighet er ekstrem og han kan hente inn de fleste selv om han skulle gjøre en feil. Hater disse pausene på grunn av landslagene. Vil se Man Utd fortsette i samme spor som de siste kampene.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Tror Falcao, hvis han får særlig flere sjanser, passer mye bedre i 4-3-3 systemet som vi har spilt i det siste. Han er rett og slett best som enslig spiss. Problemet er at han da må spille på bekostning av Rooney, som ikke er særlig sannsynlig. Falcao fortjener på ingen måte å spille forran Rooney. Han har prestert dritt elendig hele sesongen og burde fjernes fra troppen så kjapt som mulig. Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Viktig å være godt kjent med forsvarsrekka, samtidig som forsvarsrekka også er godt kjent med, og føler seg trygg på keeperen. Hm, jeg heier på Spania og før var jeg trygg på Casillas, men så begynte han å gjøre mange tabber osv. Var ikke han en av grunnene til at de røk ut av VM? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Ikke direkte tror jeg. Han hadde jo en forferdelig kamp mot Nederland, men den tapte de jo 5-1 eller noe. Men at han hadde et rævva VM, det er sikkert! Håper han reiser seg, ig finner toppnivået igjen! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Viktig å være godt kjent med forsvarsrekka, samtidig som forsvarsrekka også er godt kjent med, og føler seg trygg på keeperen. Hm, jeg heier på Spania og før var jeg trygg på Casillas, men så begynte han å gjøre mange tabber osv. Var ikke han en av grunnene til at de røk ut av VM? Stemmer nok bra det. Han var en av 11 som har skylden for at se røk ut. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 https://vine.co/v/OLzut9Yl1O7 https://vine.co/v/OLzgTpVtV3F Belgias Messi! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Det andre målet til Fellaini der, langskuddet altså, det liker jeg. Carrick scora jo også på to langskudd i 7-1seieren mot Roma for lenge siden. Young er også ganske god på å curle ballen i lengste. -Håper at vi får se mer av det i fremtiden. Bare å skyte når man han sjansen fra gode posisjoner fra distanse. I alle fall om det ikke er gode pasningsalternativer. Det er en del av spillet vårt det ikke er mye av. Young hadde jo et veldig bra forsøk i 0-0-kampen mot Tottenham, men da redda Lloris som et romvesen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Det andre målet til Fellaini der, langskuddet altså, det liker jeg. Carrick scora jo også på to langskudd i 7-1seieren mot Roma for lenge siden. Young er også ganske god på å curle ballen i lengste. -Håper at vi får se mer av det i fremtiden. Bare å skyte når man han sjansen fra gode posisjoner fra distanse. I alle fall om det ikke er gode pasningsalternativer. Det er en del av spillet vårt det ikke er mye av. Young hadde jo et veldig bra forsøk i 0-0-kampen mot Tottenham, men da redda Lloris som et romvesen De Gea. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Og romvesen blir liksom feil da?? Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Det andre målet til Fellaini der, langskuddet altså, det liker jeg. Carrick scora jo også på to langskudd i 7-1seieren mot Roma for lenge siden. Young er også ganske god på å curle ballen i lengste. -Håper at vi får se mer av det i fremtiden. Bare å skyte når man han sjansen fra gode posisjoner. Syns jeg har sett mindre og mindre av langskudd på United de siste årene. Før hadde vi Scholes som tok litt sjanser og Beckham for eksempel. Rooney var også aktiv på langskuddene. Young kan løpe inn fra siden og skyte ja. Carrick kan også øve seg på å skyte når han har sjansen. Van Persie kan ha et greit skudd men han er litt treig i avtrekkeren og trenger også å ha den på rett fot. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Fellaini er i slaget for Belgia... Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Og Smalling ut med skade. Perfekt... Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 I en jævla treningskamp, ekkelt. Fella er on fire, herlig å se. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Jeg hater landslagspauser! Helvete! Og så bare en treningskamp da!?!. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Og Smalling ut med skade. Perfekt... Alvorlig eller? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 * Det rapporteres at Smalling måtte ut fordi han følte seg uvel. Så er det bare å håpe at det var noe der og da, og ingenting som skaper trøbbel frem mot lørdagens seriekamp mot Aston Villa. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 (endret) Så det på united.no. Utifra kommentarene der ser det ut som en hjernerystelse. Så heller Nederland enn England for å speide litt på Depay Klassespiller! Endret 31. mars 2015 av Unitedmann_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå