Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillerbørs:

 

De Gea - 7

 

Valencia - 6.5

Smalling - 7.5

Jones - 7

Blind - 7

 

Herrera - 7

Carrick - 7

Fellaini - 7.5

 

Mata - 8

Rooney - 6

Young - 6

 

Di Maria - 6

Forsåvidt enig men syns ikke Valencia utmerket seg noe spesielt, kunne gitt han lavere score og litt lavere til Rooney pga. bom på straffe. Ellers enig i god karakter til Mata og Fellaini. Jeg har heiet på Fellaini helt siden han kom til United, endelig løsnet for han. Kunne ønske han kunne fått opp farten litt og scoret mer men akkurat farten klarer han vel ikke å endre så mye på.

Lenke til kommentar

Herrera i ett intervju.

 

 

 

– Jeg har stor respekt for spillere som Wayne Rooney og Michael Carrick, men David de Gea har fortalt meg at hierarkiet i garderoben var annerledes før. Da regjerte Rio Ferdinand, Paul Scholes og Ryan Giggs, poengterer han.

 

 

Savner å ha typene i garderoben. Har jo fortsatt Giggs, men er jo ikke helt det samme når han ikke er en av "spillerne".

Forresten; Har noen noe nytt på hvordan spillergruppa tenker om Van Gaal? Har jo vært kontroverser tidligere med hvordan han er som leder..

Lenke til kommentar

"I starten pleide han å irettesette meg  siden jeg alltid løp for å få ballen. Jeg ønsket den hele tiden, men jeg må vente på den. Van Gaal er sånn sett helt motsatt av min tidligere trener  (Marcelo) Bielsa. Han (LVG) tror på numerisk overlegenhet på kantene og i triangler, og det å ikke løpe med ballen. Bielsa liker å ha ball, men han mener at det er spillernes bevegelser som som åpner rommene."

- Herrera

 

Dette er nok grunnen til at det har tatt tid for spillerne til å bli vant til det nye systemet, og at vi ikke har sett mye bevegelser hos oss. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...