Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DDG

Valencia - Smalling - Rojo - Blind

Herrera - Carrick - Fellaini

Mata - Rooney - Young

433, formasjonen vi spilte mot Spurts, er den formasjonen jeg mener vi bør fortsette med. ADM har vært alt for ustabil, og Shaw for mye skadet, men vi får håpe de kommer sterkere tilbake. I denne formasjonen er det også 3 posisjoner som Di Maria kan spille i, begge vinger, og venstre indreløper, han vil derfor være en anvendelig kar. Blind har vært god mye av sesongen, og overbeviste som back mot Tottenham, så derfor setter jeg han på backen, da jeg ikke vil sette ut noen av midtbanespillerne. Samspillet mellom Mata og Herrera på venstresiden er også vakkert!

Lenke til kommentar

Var vel 4231, med Fellaini bak Rooney. Carrick og Herrera sentralt sammen, hvor Herrera var den offensive av de to. Det så ihvertfall slik ut for meg. Men formasjonen er vanskelige å tyde av og til når spillere har frie roller. Fellaini var definitivt mer offensiv enn sine to midtbanemakkere.

 

Selv om kampen sitter friskt i minnet, vil jeg påstå at spillerne som spilte denne kampen også har vært best i år, med unntak av Jones, som da byttes ut mot Rojo.

 

De Gea

Valencia - Smalling - Rojo - Blind

Herrera - Carrick

Mata - Fellaini - Young

Rooney

Mener fortsatt at Fellaini ikke burde være blant første 11 til neste sesong, men han har blitt en viktig brikke for laget og kan bli viktig i de kommende kampene. Definitivt ikke en lett kar å ha med å gjøre når han klarer å unngå å klomse en albue i trynet på motspilleren og lage frispark, noe han gjorde 70% av duellene tidligere.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Jeg syns Mata klarte seg gabske bra på høyre i forrige kamp, men det stopper litt opp dersom han blir presset, noe han ofte ble. Det var perioder hvor han ble presset veldig tidlig som resulterte i en god del pasninger bakover eller på tvers. Jeg skulle likt å sett en spiller med litt mer fysikk i de situasjonene som kanskje kan holde litt lengre på ballen uten å bli smadret.

Lenke til kommentar

 

DDG

Valencia - Smalling - Rojo - Blind

Herrera - Carrick - Fellaini

Mata - Rooney - Young

433, formasjonen vi spilte mot Spurts, er den formasjonen jeg mener vi bør fortsette med. ADM har vært alt for ustabil, og Shaw for mye skadet, men vi får håpe de kommer sterkere tilbake. I denne formasjonen er det også 3 posisjoner som Di Maria kan spille i, begge vinger, og venstre indreløper, han vil derfor være en anvendelig kar. Blind har vært god mye av sesongen, og overbeviste som back mot Tottenham, så derfor setter jeg han på backen, da jeg ikke vil sette ut noen av midtbanespillerne. Samspillet mellom Mata og Herrera på venstresiden er også vakkert!

Har Carrick spilte noe særlig da? Føler han har vert ute av laget mesteparten av sesongen. Og Blind har vel bare spilt venstreback en gang i år?

Lenke til kommentar

Det står vel i praksis mellom Shaw og Carrick, og jeg syntes at Carrick har vært best i år. Carrick har vært ganske mye ute ja, men vi spiller mye bedre når han er på laget, og jeg vil si at han absolutt er en viktig brikke på laget. Blind har spilt en kamp for oss ren back, og sikkert flere som vingback? I tillegg så spiller han vel fast venstreback på landslaget, så jeg føler ikke at det var feil å sette ham der. Kan også nevnes at han gjorde en god jobb der mot Spurts.

Lenke til kommentar

Carrick kom inn i starten av november, og da vant vi syv kamper på rad, 12 kamper spilte han for oss før vi gikk på et eneste tap.

 

Hvordan vi har spilt mens han var ute i februar/mars, er antakelig noe av det dårligste jeg har sett av United siden jeg begynte å følge med på de på slutten av 90-tallet... At vi så gjør (kanskje) sesongens beste kamp i Carricks første start på nesten to måneder, er ikke tilfeldig. Viktigst var kanskje hvordan samarbeidet mellom Carrick og Herrera så mye mer balansert ut enn Blind/Herrera.

Endret av blured
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blind spilte både på midten og som venstreback i Ajax.

Er han ikke litt treg til å være back? Har ikke sett så mye så kan ikke si det helt sikkert men de gangene jeg har sett han har han virket litt treg. Og så har han jo scoret et par mål som midtbane, skuddene kan han jo ikke ha fra back-posisjon.

Lenke til kommentar

Han prøvde vel å linke til artikkelen:

 

A teenage girl has accused Manchester United star Andreas Pereira of offering her £10,000 for a threesome with him and another footballer.

 

The Brazilian ace allegedly begged pretty Kelly McKinney for the sordid sex romp after meeting the star at the clubs Christmas party last year.

 

Kelly, 19, claims she and a friend shared drinks and jokes with Pereira and fellow player Paddy McNair but both made it clear there would be no sex.

 

According the Sun newspaper, after the night ended Kelly received a begging text from the midfielder asking for a steamy meet-up.

 

The young woman says Pereira, also 19, then offered her a whopping £10,000 if she would let his fellow United player McNair join in.

 

There is no suggestion McNair was involved or even aware of the messages.

 

Kelly said: "I nearly fell off my chair when he offered me £10,000 for a threesome. What kind of low-life does that? Im not that kind of person at all and found it very, very insulting.

 

Revealing how she first met the footballer, Kelly said that he tracked her down through Twitter after she and a pal managed to get into the Manchester United Christmas party.

 

The teenager claims Pereira, who was born in Belgium but plays for Brazils under-20s side, then asked her to start texting him and before long they were chatting on WhatsApp.

 

It was then the footballer allegedly asked the young woman if she wanted to do something next week with him and Paddy.

 

Kelly claims she then asked him what he meant, to which he allegedly responded: "Threesome. Will take care of u. U want? How much. Tell me. We were ready to pay 5each."

 

The teen woman claims she snubbed the offer but alleges that he again contacted her at the beginning of this month asking to hook up for sex.

 

According to The Sun, when she asked him if it would be just him, the player is alleged to have said there would be another friend and cash if she did well.

 

When quizzed about the allegations last night, Pereiras agent Leo Scheinkman is reported to have said: He is young and single and can have sex with whoever he wants. What does he have to apologise for?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...