Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Mate Blogg-Inlegg

 

 

I heard your applause and I want to thank you for that. Ever since my first day as a United player I felt the love from Old Trafford and I want you to know that it helps a lot when you play. Your applause when I was substituted and on my way to the dressing room is something I will never forget. Thank you so much to all of you…

 

Digger den mannen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viss vi ikke kjøper en ny ving i sommer, så tror jeg at det er stor sannsynlighet for at Nani kommer tilbake. Jeg harxderimot ikke noen tro på at Chicharito kommer tilbake, da blir vi nok heller å satse hardere på Wilson

Kanskje han kan pushe DiMaria til å bli litt bedre ved å kjempe om plassen. Chicharito og Wilson har en del av de samme egenskapene føler jeg, jakter i bakrom og gode avsluttere. Vi bør ha 3 eller 4 spisser i stallen. Rooney, Van Persie, Chicharito og Wilson. Da er det vel plass til alle?

Lenke til kommentar

Skjønner egentlig ikke hvorfor folk vil ha tilbake Nani så mye. Hvordan kan det ha seg slik at han er totalt ræva for oss 4 av 5 ganger de siste årene før han plutselig blir veldig god i Portugal?

Nei, jeg tror ikke at han plutselig har blitt bedre og Europas beste osv. Kan det faktum at den portugisiske ligaen er mange hakk under PL være grunnen? Tro det eller ei, men det er nok veldig sannsynlig.

 

Ja kanskje han har fått en del selvtillit som kan hjelpe ham i England, men det er på tide å komme seg videre. Uansett om han kommer til å prestere i PL eller ikke så må vi finne oss noe nytt hvis vi skal sikte på noen store troféer i fremtiden.

Lenke til kommentar

Synes nesten litt synd på Chicharito. Istedet for å havne i en mindre klubb der han faktisk får spilletid, så havner han i en enda større klubb der han får enda mindre spilletid enn tidligere... :p

 

Nani' regner jeg også med er på vei ut. Han har gjort det brukbart for Sporting i CL, men i serien har han vel vært ganske så middelmådig.

Lenke til kommentar

Det er vel litt Chicharitos egen feil, men jeg skjønner egentlig at han valgte Real Madrid fremfor mindre klubber. Han ligger an til å vinne både La Liga og CL, og ble nok lovet å være reserve for Benzema i verdens beste klubblag.

 

Lurer på hvor han ender opp :) Håper han finner seg en klubb utenfor England og storspiller som førstevalg.

Lenke til kommentar

Synes nesten litt synd på Chicharito. Istedet for å havne i en mindre klubb der han faktisk får spilletid, så havner han i en enda større klubb der han får enda mindre spilletid enn tidligere... :p

Tenk på hvor mye penger han tjener på å sitte og slappe av på benken...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...