Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Kanskje han en han tror spiller for Manchester United ? Jeg har i allefall ikke hørt om Cristano. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Kanskje han en han tror spiller for Manchester United ? Jeg har i allefall ikke hørt om Cristano. I posten over skriver jo slik at du vet hvem det er? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg tipper nok på at alle gjenkjenner siden Ronaldo var bak. Så vis du kan litt om ironi eks? Men slutt å kom med dritt om Ronaldo, vis du ikke husker hva Gerrard har gjort? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Cristano Ronaldo må jo være en perfekt kandidat til Oscar prisen iår, eller hva?? IDIOT Før du begynner i slenge dritt så kan du begynne å lære deg navnene. HVEM er Cristano? Sorry, jeg skrev feil. Trodde kanskje du gjenkjente han uansett. Gerrard er iallfall ikke KJENT for å gjøre slikt. Men, er nok bare frustrert nå ja. Forstår det. Men å være kjent for noe betyr ikke at han preges av det mere enn noen annen. Denne dommerfeilen er ikke noe verre enn den mot Fulham. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg tipper nok på at alle gjenkjenner siden Ronaldo var bak. Så vis du kan litt om ironi eks? Men slutt å kom med dritt om Ronaldo, vis du ikke husker hva Gerrard har gjort? Åååja, jeg trodde ikke du visste hvem det var. (jeg kan ironi). Vet hva Gerrard gjorde, men jeg sier det igjen. Gerrard gjør ikke slikt om og om igjen. Det gjør Ronaldo. Men nok om det. Det var et øyeblikks irritasjon som måtte ut. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Så til de grader da. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Så til de grader da. Pøh, sikkert ikke første gang dere har hørt det! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Nei,men bare du som lar det gå så langt. Du kan si din mening,men du trenger ikke trekke det ut over flere sider og inn i evigheten Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Og så lar vi ballen ligge død eller hva? Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hehe, folka her på Hardware.no er så pappy-boys ass.....en ordentlig diskusjon skal ikke være fredlig.....den skal være hard, og gjerne med at folk begynner å slåss..... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Nei,men bare du som lar det gå så langt. Du kan si din mening,men du trenger ikke trekke det ut over flere sider og inn i evigheten Okei, en til Alastor.. JEG drar den langt? Haha, du er jo helt på villspor mann! Jeg skrev ett innlegg, og dere flamer som faen, enda dere vet det er sant. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ronaldo presterte veldig godt i dag, underholdende kamp Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Skal være den voksne her å la deg ha det siste ordet. Ha en fin kveld Endret 8. desember 2007 av Diesel_ Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Nei,men bare du som lar det gå så langt. Du kan si din mening,men du trenger ikke trekke det ut over flere sider og inn i evigheten Okei, en til Alastor.. JEG drar den langt? Haha, du er jo helt på villspor mann! Jeg skrev ett innlegg, og dere flamer som faen, enda dere vet det er sant. Har aldri sagt at han ikke filmet. Straffen var like klar som Gerrard sin i CL finalen. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Nei,men bare du som lar det gå så langt. Du kan si din mening,men du trenger ikke trekke det ut over flere sider og inn i evigheten Okei, en til Alastor.. JEG drar den langt? Haha, du er jo helt på villspor mann! Jeg skrev ett innlegg, og dere flamer som faen, enda dere vet det er sant. Hakke lest alle innelgga her, men har jeg forstått det riktig da du mener at C. ronaldo filmer for mye? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Som sagt vi lar den ligge der. Ja, jeg kom inn å sa at Ronaldo burde vært nominert for Oscar prisen (elsn) fordi han filmet idag, men det jeg egentlig var mest irritert over var nok at Liverpool tapte idag. Og jeg sier igjen, ett øyeblikks frustrasjon. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Det verste med Ronaldo er vel ikke selve divinga, men at han er en av verdens beste spillere og i tillegg diver han. For et fantastisk forbilde han kunne vært, og forsåvidt er, men han kunne vært så mye større og "bedre" spør du meg Det hørtes kanskje litt rart ut, men når det gjelder så kjente spillere så har de liksom litt ekstra press på seg, og "bør" vel oppføre seg deretter. Hehe du hisser deg jo kun på folk med slike uttalelser LasseGL, du har kanskje hørt hvordan en typisk manu supporter er? Endret 8. desember 2007 av Crispin Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Som sagt vi lar den ligge der. Ja, jeg kom inn å sa at Ronaldo burde vært nominert for Oscar prisen (elsn) fordi han filmet idag, men det jeg egentlig var mest irritert over var nok at Liverpool tapte idag. Og jeg sier igjen, ett øyeblikks frustrasjon. Hehe....typisk Liverpoll supportere.....jeg lar aldri en fotball diskusjon ligge.... BTW: jeg er en Man utd supporter, men holder med lag i vært land, men hvis jeg måtte valgt et lag måtte det blitt italiensk fotball, og Roma...Ingen nordmenn kommer til å forstå seg på italiensk fotball, den er bare så hinsides bra....verdens beste liga.... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Som sagt vi lar den ligge der. Ja, jeg kom inn å sa at Ronaldo burde vært nominert for Oscar prisen (elsn) fordi han filmet idag, men det jeg egentlig var mest irritert over var nok at Liverpool tapte idag. Og jeg sier igjen, ett øyeblikks frustrasjon. Hehe....typisk Liverpoll supportere.....jeg lar aldri en fotball diskusjon ligge.... BTW: jeg er en Man utd supporter, men holder med lag i vært land, men hvis jeg måtte valgt et lag måtte det blitt italiensk fotball, og Roma...Ingen nordmenn kommer til å forstå seg på italiensk fotball, den er bare så hinsides bra....verdens beste liga.... Tja, du liker jo tydeligvis diving, så da er jo italiensk fotball noe for deg Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Som sagt vi lar den ligge der. Ja, jeg kom inn å sa at Ronaldo burde vært nominert for Oscar prisen (elsn) fordi han filmet idag, men det jeg egentlig var mest irritert over var nok at Liverpool tapte idag. Og jeg sier igjen, ett øyeblikks frustrasjon. Hehe....typisk Liverpoll supportere.....jeg lar aldri en fotball diskusjon ligge.... BTW: jeg er en Man utd supporter, men holder med lag i vært land, men hvis jeg måtte valgt et lag måtte det blitt italiensk fotball, og Roma...Ingen nordmenn kommer til å forstå seg på italiensk fotball, den er bare så hinsides bra....verdens beste liga.... Tja, du liker jo tydeligvis diving, så da er jo italiensk fotball noe for deg Italiensk fotball utvikla det ja....har en kompis som var i italia, og det var filming noe av treninga.....trente spesifikt på dette.. Men tilbake til Italiensk fotball, hvorfor er den bedre? jo fordi: - Fotball skal ikke gå ut på å være mest aggresive, jobbe mest, knallharde taklinger....dvs at du må sentre ballen direkte tlbake på første touch, det blir feil.... fotball går ut på fine pasnings spill, flikker, dommern og ikke minst finter.... Har et godt exmpel: da italia vant vm gull, hva skjedde da grosso prikka inn målet mot de hælvetes tyskerne! det varmer! BTW: Før skåringa sto jeg opp og sa "NÅÅ SKÅRER VI!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå