Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Hehe, ja ble minnet på det da jeg skrev det. Trodde også at Young var ute med skade da jeg skrev innlegget (physioroom meldte det i noen dager), men han er heldigvis med. Så håper han spiller som venstre ving/der jeg satte opp Di Maria. Rojo er vel også ute, så blir fort Smalling - Jones, eller Smalling - McNair bak.

 

Btbw: Skrev Valencia med * fordi jeg kanskje heller hadde ønsket meg Rafael. Han spilte bra for reservene/U21 nå sist (puttet 1-1 målet). Og slik Valencia fomlet bakover i kampen mot Arsenal, så hadde han kanskje vært å foretrekke.

Endret av blured
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rooney har vært ekstremt god etter han ble flyttet opp som spiss. Målet hans i dag er bare ren nytelse! Feiringen er likeså.

 

Håper han får lov å fortsette på topp. Mata var god i dag, Fellaini fortsetter å være god, Carrick og Herrera var strålende! Positivitet er en fin ting, og i dag er jeg strålende fornøyd.

 

Smalling har jeg ikke tvilt på, men det var godt å se at Jones hadde en god kamp. Kanskje kan de bli en duo likevel? Krever at spesielt Jones klarer å holde seg skadefri da.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Herrera var fantastisk. Får IMO for lite skryt for det han gjør, han er selve motoren i laget for øyeblikket. Går på fryktelig mange bra løp der han aldri får ballen, stikker ballen igjennom i de rette rommene, vinner ballen etc etc.

 

Han fikk ikke scoring eller assist i dag, men var vår beste spiller, synes jeg.

Endret av LimeCanes
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...