Muffinss Skrevet 16. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2015 Mate Blogg-Inlegg I heard your applause and I want to thank you for that. Ever since my first day as a United player I felt the love from Old Trafford and I want you to know that it helps a lot when you play. Your applause when I was substituted and on my way to the dressing room is something I will never forget. Thank you so much to all of you… Digger den mannen. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2015 Vanskelig å ikke like han ja Håper noen henter han hjem til Spania i sommer. Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 16. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2015 Viss vi ikke kjøper en ny ving i sommer, så tror jeg at det er stor sannsynlighet for at Nani kommer tilbake. Jeg harxderimot ikke noen tro på at Chicharito kommer tilbake, da blir vi nok heller å satse hardere på Wilson Kanskje han kan pushe DiMaria til å bli litt bedre ved å kjempe om plassen. Chicharito og Wilson har en del av de samme egenskapene føler jeg, jakter i bakrom og gode avsluttere. Vi bør ha 3 eller 4 spisser i stallen. Rooney, Van Persie, Chicharito og Wilson. Da er det vel plass til alle? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2015 Chicharito vil jeg ha tilbake. Langt bedre enn latino loverboy. Nani føler jeg har brukt opp muligheten for lengst. Men nå er jo United tidenes veldedighetsklubb, så ser ikke bortifra at Nani får prøve seg til han blir grå i håret. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2015 Skjønner egentlig ikke hvorfor folk vil ha tilbake Nani så mye. Hvordan kan det ha seg slik at han er totalt ræva for oss 4 av 5 ganger de siste årene før han plutselig blir veldig god i Portugal? Nei, jeg tror ikke at han plutselig har blitt bedre og Europas beste osv. Kan det faktum at den portugisiske ligaen er mange hakk under PL være grunnen? Tro det eller ei, men det er nok veldig sannsynlig. Ja kanskje han har fått en del selvtillit som kan hjelpe ham i England, men det er på tide å komme seg videre. Uansett om han kommer til å prestere i PL eller ikke så må vi finne oss noe nytt hvis vi skal sikte på noen store troféer i fremtiden. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2015 Chicha er nok ikke i planene til LvG. Er en grunn til at han ble lånt ut. Han forsvinner til sommeren. Samme skjer nok med Nani. Og Cleverley. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2015 Huff, bare Cleverley forsvinner er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2015 Synes nesten litt synd på Chicharito. Istedet for å havne i en mindre klubb der han faktisk får spilletid, så havner han i en enda større klubb der han får enda mindre spilletid enn tidligere... Nani' regner jeg også med er på vei ut. Han har gjort det brukbart for Sporting i CL, men i serien har han vel vært ganske så middelmådig. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2015 Det er vel litt Chicharitos egen feil, men jeg skjønner egentlig at han valgte Real Madrid fremfor mindre klubber. Han ligger an til å vinne både La Liga og CL, og ble nok lovet å være reserve for Benzema i verdens beste klubblag. Lurer på hvor han ender opp Håper han finner seg en klubb utenfor England og storspiller som førstevalg. Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 17. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2015 Synes nesten litt synd på Chicharito. Istedet for å havne i en mindre klubb der han faktisk får spilletid, så havner han i en enda større klubb der han får enda mindre spilletid enn tidligere... Tenk på hvor mye penger han tjener på å sitte og slappe av på benken... Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 17. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2015 Han får starte å blogge sånn som Mata har gjort Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 17. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2015 http://www.united.no/nyhetsarkiv/lop-mest-og-taklet-best/ Key player. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2015 Uten tvil! Herrera er katalysatoren i laget vårt. Han er nødt til å starte til helgen skal vi ha sjans. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2015 (endret) @K_7: Men Mata startet vel da han kom til England? Endret 17. mars 2015 av Noctua. Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 17. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2015 (endret) "Herreras pasningssikkert lå på 92,9 prosent". Ikke verst. Dere som såg kampen, var det bare sikre pasninger frem og tilbake eller var det pasninger framover også? Endret 17. mars 2015 av Btbw Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 17. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2015 "Herreras pasningssikkert lå på 92,9 prosent". Ikke verst. Dere som såg kampen, var det bare sikre pasninger frem og tilbake eller var det pasninger framover også? Kan anbefale denne appen til Android. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2015 Hvilken app er det? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2015 Ser ut som Stats Zone Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2015 Det er jo fint å komme med anbefaling da. Kult hvis vi hadde fått vite ka det var og Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2015 Er nok stats zone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå