Mr. President™ Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Noen ganger lurer jeg i det hele tatt på om han tenker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Spillerbørs De Gea - 7.5 Valencia - 5.5 (spilte veldig bra igrunn, men er skyld i begge baklengsmålene) Smalling - 6 Rojo - 6 Shaw - 6 Herrera - 6 Blind - 5.5 Di Maria - 6 Fellaini - 5 Young - 5.5 Rooney - 6.5 Jones - 5.5 Carrick - 5 Januzaj - 4.5 Syntes virkelig Fellaini fortjener mer enn en 5'er den kampen. Latterlig at han er under Smalling, utrolig faktisk. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Øyet som ser. Har sansen for Fellaini, men han lagde for mange frispark og misbrukte sjansene med ballen i beina. Tror det hadde vært langt bedre å kjøre Januzaj inn fra start for å få mer ballsikkerhet og tempo fremover (spesielt i andre omgang). Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Jeg synes Fellaini alt for ofte opptrer i situasjoner og posisjoner hvor han er den siste man ønsker å ha der. Viljen er det ingenting å si på. Og så synes jeg ikke Fellaini skal være en starter. Super mann å ha på benken, men det sier litt om hvor klubben vår er når Fellaini er fast inventar i XIen. Endret 10. mars 2015 av banansplitt™ 1 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Tanken ved å spille Fellaini er vel for å få inn det fysiske. Om du hadde spilt Mata som 10er hadde du selvfølgelig fått inn vesentlig mer kreativitet, men han er bare en liten tass. Spør du meg så hadde ikke Arsenal vunnet kampen i går om det ikke hadde vært for den katastrofale pasningen fra Valencia. Syntes første omgang ikke var så gærnt. Rare bytter halvveis. Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Tanken ved å spille Fellaini er vel for å få inn det fysiske. Om du hadde spilt Mata som 10er hadde du selvfølgelig fått inn vesentlig mer kreativitet, men han er bare en liten tass. Spør du meg så hadde ikke Arsenal vunnet kampen i går om det ikke hadde vært for den katastrofale pasningen fra Valencia. Syntes første omgang ikke var så gærnt. Rare bytter halvveis. Skal innrømme Manu gjorde en god førsteomgang. MEN, men; man kan ikke alltid ha flaks - og i går var Gunners definitivt bedre, relativt til Manu. Slik er det, svelg kamelen. Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Manu er da en fin forkortelse på Manchester United FC. Blir liksom så vanskelig å si sistnevnte. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Manu er da en fin forkortelse på Manchester United FC. Blir liksom så vanskelig å si sistnevnte. I denne tråden så holder det da vel å skrive United, Utd, Man Utd eller andre forkortelser, gjør det ikke? Personlig driter jeg langveis i at folk skriver ManU, men skjønner at det er en kultur der det ikke er godtatt å skrive klubbnavnet slikt. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Har inntrykket av at mange som bor i Manchester i ikke bryr seg særlig om at man bruker den forkortelsen. Men det er selvfølgelig avhengig av hva betydning man legger i det. Endret 10. mars 2015 av K_7 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Jeg bryr meg hvertfall ikke manu = manure = gjødsel og alt det tullet der. Mer det at "mæænju" var noe man sa på 90-tallet, ikke nå lenger. "Jeg heier på mæænju". Når noen nå i 2015 fortsatt sier "mæænju" så føler jeg det er rimelig synonymt med stereotypen som liksom har et fotballag de heier på, men som egentlig ikke følger så veldig mye med. Endret 10. mars 2015 av banansplitt™ 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Jeg verken sier eller skriver Manu (evt. Mæænju), men det er fordi det har bare aldri vært noe som fant meg inn. Det har aldri vært direkte pga. 'Manure-tilknytningen', ovs. fordi jeg "kjenner min plass" som supporter. Det er så tåpelig når norske supportere som ikke har noen direkte tilknytning til byen maser om at de "hater fuckings scousers" og lignende. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Andre som så U21 kampen? Falcao like usynlig som vanlig dessverre, fikk bare 70 min. Rafael i god form tho. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 2) Spillerne rundt Fellaini må bli bedre på å gå på løp rundt han når det kommer høye baller. Fellaini vinner jo samtlige, har aldri sett en mer dominerende duellspiller i PL. Du snakker om mannen som tapte 4 av 4 hodedueller de to første minuttene av kampen. 2 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Hvis Falcao er her på permanent basis til høsten blir jeg overaska. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Fyren kan ikke ha det særlig greit akkurat nå, gå fra å være en av verdens beste spisser til å måtte spille for Uniteds U21 lag. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Prøv ham alene på topp i en formasjon med vinger, gjerne 4231. Da kan ha stange inn innlegg, og være en konstant trussel i boksen. 1 Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 2) Spillerne rundt Fellaini må bli bedre på å gå på løp rundt han når det kommer høye baller. Fellaini vinner jo samtlige, har aldri sett en mer dominerende duellspiller i PL. Du snakker om mannen som tapte 4 av 4 hodedueller de to første minuttene av kampen. Kan godt være, jeg fikk ikke sett første 5 minuttene Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Ja, altså. Jeg sitter jo ikke her og ljuger. Hadde Mata spilt istedenfor Fellaini i går hadde United vunnet. Sinnsyke gjennombruddsmuligheter ved fem-seks anledninger som Fellaini ikke engang lukta så mye som lunta på. Helt krise. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Takk for at noen andre ser hvor begrensa fella er. Jeg ble nesten halshugd i kamptråden. Han er grei som innbytter, men ikke god nok som fast inventar. Isteden for å bytte ut herrera for carrick, så burde han ha tarr ut fellaini og inn med Mata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå