Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig, Rooney har vært bra da han ble flyttet frem OG slapp å ha en spissmakker som dro han ned. To spisser-tankegangen bør vrakes for godt nå, samme gjelder det å spille uten vinger. Rooney må bort fra midtbanen og Herrera bør starte. Da BLIR det bedre, helt garantert.

Lenke til kommentar

Fler enn bare meg som så det at Young kanskje kunne puttet et ekstremt fint mål igår, hadde ikke Rooney tatt ballen og chippet over Krul og til side for mål? Tror Young hadde nådd den da han flikket i mellom Newcastle spillerne og fortsatte å løpe etter ballen. Litt synd at Rooney ikke lot den gå. Kan jo hende den hadde blitt for lang da.

Lenke til kommentar

Fler enn bare meg som så det at Young kanskje kunne puttet et ekstremt fint mål igår, hadde ikke Rooney tatt ballen og chippet over Krul og til side for mål? Tror Young hadde nådd den da han flikket i mellom Newcastle spillerne og fortsatte å løpe etter ballen. Litt synd at Rooney ikke lot den gå. Kan jo hende den hadde blitt for lang da.

Jeg lurte på hvorfor han chippet på den måten, trodde han det var offside? Lobben var liksom veldig svak, virker ikke som han hadde full innsats akkurat der. Kunne også latt den gå ja....

Lenke til kommentar

Jeg skjønner heller ikke hvordan det er mulig å fortsette å spille så ræva defensivt når vi gjennom hele sesongen har hatt en KRYSTALL KLAR svakhet; å bli presset. Hver eneste gang så blir det bare balltrilling tilbake til keeper i all hast. Og vi har vært "heldige" (godt keeperspill) som bare har sluppet inn 3 mål på 26+ slike feil som det ble gjort i denne kampen.

Det er helt utrolig at ingenting har blitt gjort. Det er samme regla om og om igjen.

 

Vi hadde blitt rævkjørt av Dortmund 10 av 10 ganger selv da de var på sitt verste denne sesongen.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Det må handles noen nye forsvarsspillere og det er bare å firedoble lønna til DdG mens vi ennå kan.

Samtidig så må LvG virkelig få skikk på det jævla forsvarsspillet. Kan ikke gå ann å kjempe om CL-plass og samtidig stå å å bli presset så langt ned på egen halvdel som et bunnlag og ikke klare å gjøre noe annet enn å gi ballen til keeper slik at han kan blåse den av gårde til innkast hver eneste kamp.

Vi fortjente ikke å tape denne, heller å vinne, men merkelig dømming av Oliver og denne "flaksen" hvor Valencia ga bort ballen. Er ikke første gang vi ser de situasjonene denne sesongen. Bare utrolig hjernedødt å spille på samme måte mot et lag med raske spillere.

 

Rimelig glad for at vi ikke tapte på denne måten i ligaen, for da hadde jeg helt ærlig ikke hatt noe mer håp om 4. plassen. Dalende formkurve (hvis vi ser bort fra denne kampen og delvis kampen mot N'Castle) mens konkurrentene er i form. Vi må uansett vinne, at City har vært veldig ustabile etter nyttår kan fort bli redningen.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...