Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Det virker som om Rooney er tilbake som spiss eller i 10er for godt nå, og han har en tendens til å prestere i viktige kamper / kamper som betyr noe for han. Dette kombinert med at Carrick er på vei tilbake, og at både Young og Januzaj virker som om de har noe på gang, gir meg et lite håp. Di Maria og Falcao har også underprestert så lenge nå, at det vel ikke kan fortsette så mye lenger?

Avstanden mellom City og Cheslea er forøvrig den samme som mellom City og United (5p). Og om en ser på hvor ustabile City har vært siden nyttår, så er det ikke helt umulig at de også klarer å melde seg på i kampen om topp 4 igjen... (Nå overser jeg selvfølgelig at City har det letteste kampprogrammet av topplagene herfra og ut sesongen... Men de har en tendens til å snuble litt her og der, så er ikke helt umulig).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forstår heller ikke hvorfor Di Maria som var så sprudlende i starten ikke får det til lenger. Så har det vært diskutert at han trenger gode spisser foran seg men jeg synes at han i starten skapte mye på egenhånd, bare satte fart fremover og driblet 2-3 stykker. Har ikke sett det på en stund. Trenger han å benkes en kamp for å få mer motivasjon, inn med Mata f.eks?

Endret av Btbw
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Syntes city har flakset seg endel gjennom sesongen, de har ikke virket direkte sterk i mange kamper (ikke at vi har det heller), så jeg tror de går på noen smeller fremover. Eneste jeg er redd for nå er arsenal og liverpool sin sterke formkurve, fjerdeplassen kan bli tøff.

Lenke til kommentar

Bedre cornere enn på lenge da? Young traff langt bedre enn Rooney, Di Maria, Jones (!) og Mata har gjort i år.

Hm merkelig. Jeg mener å huske at han bommet fullstendig på 2 innlegg som gikk langt over alle og så etterpå 1 som traff OK.

Hm. Skal undersøke det mer neste kamp.

Lenke til kommentar

Jeg forstår heller ikke hvorfor Di Maria som var så sprudlende i starten ikke får det til lenger. Så har det vært diskutert at han trenger gode spisser foran seg men jeg synes at han i starten skapte mye på egenhånd, bare satte fart fremover og driblet 2-3 stykker. Har ikke sett det på en stund. Trenger han å benkes en kamp for å få mer motivasjon, inn med Mata f.eks?

Fordi de hadde innbrudd i huset og bor nå på et hotell?

Som de forøvrig ikke tør å forlate annet en for at han skal jobbe.

Virker litt spesielt, og det påvirker nok godt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det du prøver å linke til?

We brown? hotellet til Giggs?

Får opp forskjellige ting hver gang eg trykker.

Giggs sitt hotell, var på interveven på den portable datamaskinen med tafseskjerm og valge å kopiere bare linken til det.

Men jaja, er VG.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...