blured Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Det virker som om Rooney er tilbake som spiss eller i 10er for godt nå, og han har en tendens til å prestere i viktige kamper / kamper som betyr noe for han. Dette kombinert med at Carrick er på vei tilbake, og at både Young og Januzaj virker som om de har noe på gang, gir meg et lite håp. Di Maria og Falcao har også underprestert så lenge nå, at det vel ikke kan fortsette så mye lenger? Avstanden mellom City og Cheslea er forøvrig den samme som mellom City og United (5p). Og om en ser på hvor ustabile City har vært siden nyttår, så er det ikke helt umulig at de også klarer å melde seg på i kampen om topp 4 igjen... (Nå overser jeg selvfølgelig at City har det letteste kampprogrammet av topplagene herfra og ut sesongen... Men de har en tendens til å snuble litt her og der, så er ikke helt umulig). Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Jeg forstår heller ikke hvorfor Di Maria som var så sprudlende i starten ikke får det til lenger. Så har det vært diskutert at han trenger gode spisser foran seg men jeg synes at han i starten skapte mye på egenhånd, bare satte fart fremover og driblet 2-3 stykker. Har ikke sett det på en stund. Trenger han å benkes en kamp for å få mer motivasjon, inn med Mata f.eks? Endret 1. mars 2015 av Btbw Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Syntes city har flakset seg endel gjennom sesongen, de har ikke virket direkte sterk i mange kamper (ikke at vi har det heller), så jeg tror de går på noen smeller fremover. Eneste jeg er redd for nå er arsenal og liverpool sin sterke formkurve, fjerdeplassen kan bli tøff. Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Bedre cornere enn på lenge da? Young traff langt bedre enn Rooney, Di Maria, Jones (!) og Mata har gjort i år. Hm merkelig. Jeg mener å huske at han bommet fullstendig på 2 innlegg som gikk langt over alle og så etterpå 1 som traff OK. Hm. Skal undersøke det mer neste kamp. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 ADM er av en eller annen grunn elendig til å ta dødball. Gjelder ikke bare nå når han generelt er i en dump. I starten av sesongen også. Det er veldig rart. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 http://direkte.vg.no/studio/vgsporten?tab=1#!verbatimId=54f49c04d7d0fa847003c5f8 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) Hva er det du prøver å linke til? We brown? hotellet til Giggs? Får opp forskjellige ting hver gang eg trykker. Endret 2. mars 2015 av Jotun Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Den siden der er så utrolig forvirrende. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Barca-sportsdirektør tror Di Maria var for stygg for Real Madrid. http://www.dagbladet.no/2015/03/02/sport/fotball/tabeller/angel_di_maria/real_madrid/38017266/ Haha greit nok, han er vel kanskje ikke noen Daley Blind men han er da ikke så ille? Om så er tilfelle bør vel Real kanskje kvitte seg med han her og? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Javier Mascherano er jo like vakker som året er langt... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Mascherano spiller jo på Barca, og dette var jo om Real Madrid. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Ah, av en eller annen grunn leste jeg bare "Barca-direktør". Får skylde på at det er tidlig. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg forstår heller ikke hvorfor Di Maria som var så sprudlende i starten ikke får det til lenger. Så har det vært diskutert at han trenger gode spisser foran seg men jeg synes at han i starten skapte mye på egenhånd, bare satte fart fremover og driblet 2-3 stykker. Har ikke sett det på en stund. Trenger han å benkes en kamp for å få mer motivasjon, inn med Mata f.eks? Fordi de hadde innbrudd i huset og bor nå på et hotell? Som de forøvrig ikke tør å forlate annet en for at han skal jobbe. Virker litt spesielt, og det påvirker nok godt. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Hva er det du prøver å linke til? We brown? hotellet til Giggs? Får opp forskjellige ting hver gang eg trykker. Giggs sitt hotell, var på interveven på den portable datamaskinen med tafseskjerm og valge å kopiere bare linken til det. Men jaja, er VG.no Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Man kan ikke forvente suksess da nei AllFather. Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Kamptråd - Newcastle vs Manchester United. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Barca-sportsdirektør tror Di Maria var for stygg for Real Madrid. http://www.dagbladet.no/2015/03/02/sport/fotball/tabeller/angel_di_maria/real_madrid/38017266/ Haha greit nok, han er vel kanskje ikke noen Daley Blind men han er da ikke så ille? Om så er tilfelle bør vel Real kanskje kvitte seg med han her og? Og allikevel kjøpte de apekatten Bale? Snodig Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 For Suarez og Mascherano er jo kjekkasene selv.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Han snakker ikke om Barcelona i det hele tatt, han snakker om Real. Teit å uttalelse, men det er en annen ting. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Jo men Barcelona er ikke fulle av David Beckhamer akkurat Sikkert bare tull. Hvorfor skulle han i det hele tatt bry seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå