Patrick123 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Blir ikke å se mye heller framover, det siste jeg hørte var at han var ute i en måned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 (endret) Berbatov er faktisk gud Endret 27. februar 2015 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 OMG! Ser så lett ut! Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Det målet er jo iskaldt av Berbatov, ser jo ut som han gjør sånn til oppvarming på trening hver dag. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Går aldri lei det målet der. Nydelig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Persie er visst ute i én måned, håper på følgende fremover: Blind - Herrera Januzaj/Young - Mata - Di Maria Rooney Men kjenner jeg LVG rett så blir det nok Rooney på midten med Falcao og Fellaini på topp. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Blir nok disse her: De Gea McNair - Smalling - Rojo - Shaw Rooney - Herrera - Mata Januzaj Di Maria - Fellaini Nei, får håpe du får ønsket ditt oppfylt, Latias. Ville vært fint å se oss i 4231 selv om jeg er sikker på at vi fortsatt hadde spilt drittfotball. Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Blir nok disse her: De Gea McNair - Smalling - Rojo - Shaw Rooney - Herrera - Mata Januzaj Di Maria - Fellaini Nei, får håpe du får ønsket ditt oppfylt, Latias. Ville vært fint å se oss i 4231 selv om jeg er sikker på at vi fortsatt hadde spilt drittfotball. Tror du han putter Di Maria på topp? Det gikk jo ikke så bra sist. Men med Van Persie skadet og Falcao ute av form så blir det sikkert noe lignende det du har satt opp. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Jeg tipper at Wilson starter på topp. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Wilson gikk vel ut med skade i u21 kamp eller hva det var? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Tror jeg husker det når du sier det, ja Da får vi håpe på Rooney alene på topp. Oppstillingen til Latias ser digg ut, la oss håpe på den, eller en 433 med de samme spillerne. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 snip Tror du han putter Di Maria på topp? Det gikk jo ikke så bra sist. Men med Van Persie skadet og Falcao ute av form så blir det sikkert noe lignende det du har satt opp. Tror ikke det, men man vet aldri hva LvG pønsker på. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Angel Di Maria: "I made a mistake" http://www.thesportbible.com/articles/manchester-united-star-i-made-a-mistake Er dette her BS eller troverdig? Og Di Maria hadde vel egentlig PSG øverst på ønskelista? Uansett... herrefred så mye negativitet det er rundt LvG og klubben generelt nå, er nesten Moyes-takter dette her. Det beviser vel at det er et mye høyere nivå i PL siden han ikke har prestert i nærheten av det han gjorde i Real? Eller er det fordi spillerne våre 90% av gangene ikke er intellegente/kjappe nok til å nå pasningene og stikkerne han sender? Kjenner jeg bare blir mer og mer lei meg innvendig av all den pengesløsingen vi så til de grader har gjort i sommer. Primadonnaer hele gjengen uten et snev av klubbfølelse. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Ikke troverdig kilde ihvertfall. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Media altså... Skyt meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Litt av noen venner han har som lekker slik til media. Nei, hadde ikke tatt det som står i den artikkelen med en klype salt en gang. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Ingen som har laget kamptråd? Hvilke kanaler som viser kampen, bortsett fra TV2? Tenker teste Livespud i dag, men greit å vite hvilken av kanalene deres som faktisk viser kampen så jeg ikke må trykke igjennom alle kanalene. Tåpelig at de ikke har noen oversikt på siden. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1653806 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Oi! Det var en stor kamptråd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå